525 TDS E34 combi-nechytá teplá
-
tono
- Registrovaný
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
-
nevron
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 17.07.2005 00:00
- Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/
- Klubové ID: 1435
-
tono
- Registrovaný
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
-
nevron
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 17.07.2005 00:00
- Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/
- Klubové ID: 1435
-
Marten
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
-
nevron
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 17.07.2005 00:00
- Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/
- Klubové ID: 1435
-
tono
- Registrovaný
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
-
nevron
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 17.07.2005 00:00
- Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/
- Klubové ID: 1435
-
smrzikm
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned 06.05.2007 00:00
- Klubové ID: 784
chcel by som ta poprosit, vedel by si mi preposlat tu schemu????,,ak ano tak vopred diky smrzikm@orangemail.sk
-
Caris
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: sob 08.09.2007 00:00
- Bydliště: Praha
Tento problem jsem mel taky. Auto prestalo startovat teple. Zava se projevila az tehdy kdyz jsem mel sundanou hlavu. Cidlo na zhaveni bylo zrejme zaoxidovane a tak zhavilo i pri teplem motoru. Po oprave hlavy nesel motor teplej natoci (cca 10 vterin). Vyresil jsem tento problem ze jsem mu pridal predvstrik. Nesmi se mu moc pridat potom pri volnobehu houpe. Startuji jiz bez problemu.
-
fafejta
Todle přerušování čidla teploty/at už vypínačem či přes relé/ se běžně používá u všech elektronicky řízených rotačních čerpadel.Jde o to,že při teplém startu dává pokyn řj k zmenšení startovací dávky,ale když už má vstřikovací čerpadlo ve výtlačném axiálním pístu vůli tak část dávky odejde touto vůli zpět do čerpadla a ne do válce a tudíž tím zmenšená dávka už nestačí k nastartování.Proto rozpojením čidla teploty se simuluje studený /mrazivý/start kdy je dávka max a už tolik nevadí,že část odejde vůlí.Mechanický čerpadla todle mají vyřešený tím,že vždy dávají na start max startovací dávku.Akorát tato úprava trošku způsobuje,že po startu to hodí mrak s čertem a dále to trošku snižuje životnost žhavících svíček,protože jdou při každém startu,ale na druhou stranu se nechá s takto vyběhlým čerpadlem najet ještě takových 50tis. km a možná i více. 
-
nevron
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 17.07.2005 00:00
- Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/
- Klubové ID: 1435
OK, máš to v meilu.smrzikm píše:chcel by som ta poprosit, vedel by si mi preposlat tu schemu????,,ak ano tak vopred diky smrzikm@orangemail.sk
-
dzonnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
- Bydliště: VY
-
mari
- Registrovaný
- Příspěvky: 1143
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
-
nevron
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 17.07.2005 00:00
- Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/
- Klubové ID: 1435
-
Caris
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: sob 08.09.2007 00:00
- Bydliště: Praha
-
dzonnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
- Bydliště: VY
Asi je i tím jaxe k tomu motoru člověk chová. Je to diesel a přeci jen starší konstrukce takže opatrně zahřát a pak dochladit...myslím si že tohle by mělo stačit...snažím se to dodžovat a doufám že se mi auto odmění minimálními nároky na udržbu. Ale vždy jsem měl benzín a asi pujdu zase do beneli..mám zálusk na e39 v 3.0i
-
Caris
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: sob 08.09.2007 00:00
- Bydliště: Praha
S naftakama jezdim uz od 1991, ale pristi auto bude asi benzin. Kdysi jsem naftu kupoval za polovic nez benzin za chvili to bude obracene.dzonnek píše:Asi je i tím jaxe k tomu motoru člověk chová. Je to diesel a přeci jen starší konstrukce takže opatrně zahřát a pak dochladit...myslím si že tohle by mělo stačit...snažím se to dodžovat a doufám že se mi auto odmění minimálními nároky na udržbu. Ale vždy jsem měl benzín a asi pujdu zase do beneli..mám zálusk na e39 v 3.0i
-
mari
- Registrovaný
- Příspěvky: 1143
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Mě se nafta už vůbec nevyplatila.TDS je pro toho kdo jezdí dálky a hafo kiláků.Já najezdim 90 % po městě a kolem 15 tis ročně takže neni co řešit.523i ideál,jsem z něj nadšenej.Jede krásně a moc nežere.Motor u TDS se ani neohřál než jsem dojel do práce.Samej studenej start a popojíždění po městě pro TDS neni.
-
Caris
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: sob 08.09.2007 00:00
- Bydliště: Praha
To mas pravdu v tvem pripade to asi nema smysl. Ja jsem kdysi za dva roky najel 140k ted uz taky najedu jen 20kmari píše:Mě se nafta už vůbec nevyplatila.TDS je pro toho kdo jezdí dálky a hafo kiláků.Já najezdim 90 % po městě a kolem 15 tis ročně takže neni co řešit.523i ideál,jsem z něj nadšenej.Jede krásně a moc nežere.Motor u TDS se ani neohřál než jsem dojel do práce.Samej studenej start a popojíždění po městě pro TDS neni.
