Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 .. mám asi prasklé těsnění pod hlavou - help me, please.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od patriot »

Přátelé poraďte,

mám e34 535i a nedávno jsem moc vařil. Dojel jsem ten kousek domů, s kamarádem jsme to ovzdušnili, dolili vodu, pořádně projeli a vše v poho... Asi za 3 dny jedu z novu, po ujetí asi 500 m opět vařím jako svina, nechávám motor stydnout, pomaloučku se dostávám k domovu (měl jsem mimčo v sedačce), stále vařím ..... No dojedu před barák, vypnu motor a za sekundu ŘACH, rupla hadice od chladiče... Se starou jsme se hrozně lekli, všude plno páry, lidé vyběhli ven .... Jen ještě uvádím, že tam mám termostat, na kterém mám najeto cca 2 tis.km. No koupil jsem radši zase novej, koupil jsem i tu hadici a až domarodím, musím to nechat udělat ....

Ptám se tedy ...::

1.) musí být ruplé těsnění pod hlavou ??
2.) musí být ruplá hlava ??
3.) je pracná oprava a co to bude stát ??? -asi zhruba
4.) jak dlouho bude trvat oprava ?? dám to klukum do dílny...

Ještě podotýkák, že ten motor M30B35 má najeto asi 295000 km, a na motoru na víčku od oleje žádný bordel není ... Kluci říkali, že mám na tuty prasklé těsnění (nové stojí 1100,-kč-už jsem se ptal).

Chtěl bych slyšel i VÁŠ názor, díky moc ..... :wink:
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#2 Příspěvek od fotobobo »

No myslel jsem na vodni pumpu ale kdyz ti to tlakuje vodu
do hadice tak ze ti praskne, tak to vodu honi.
Tak ze asi fakt ta hlava nebo tesneni....
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Caris »

Na hlavu bych to nevidel. Neni to diesel. I kdyz nikdy nerikej nikdy. Z 90% to bude asi "jen tesneni". Vymena tesneni: za dve hodiny je venku. Nechat srovnat hlavu. Za tri ctyri odiny je zpet. kdyz nebude zadny problem. Samozrejme by by bylo i na miste hlavu pro jistotu otlakovat.
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od patriot »

Díky moc.... Jestli máte ještě nějaké rady, postřehy, poznatky, klidně piště, budu moc rád .... :wink:
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od patras Čestný člen »

palice nebo tesneni .. komprese od valcu se ti dostala do vody proto pretlak a rana :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
arctic
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od arctic »

no po 300000km bych to videl na to tesneni :)
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#7 Příspěvek od ajfel »

nejdriv se jeste podivej na tu vodni pumpu ...
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od patriot »

Díky všem .... ALE VYPADÁ TO NA TO TESNENÍ,CO :cry: ????
martan
Registrovaný
Příspěvky: 449
Registrován: stř 11.10.2006 00:00
Bydliště: skorobezdomovec

#9 Příspěvek od martan »

Zkontroluj i tu pumpu, u těchto motorů to byla bolest. Bývalo tam plastové oběžné kolo, které někdy prasklo a i když pumpa navenek vypadala v pořádku (netekla), tak to vlastně nechladilo.
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od patriot »

Díkes móóóc ... A jiný nápad ?? Bych se z toho posral .... :cry:
Hoonnza
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: úte 01.05.2007 00:00

#11 Příspěvek od Hoonnza »

tak nejsi v tom sám ..mám to samé na 535i snad jen pumpa :cry: ..vyhodil sem teromstat tak to chvíly jelo a pak se to zase vařilo... ale u mě to já spíš typuju na tu hlavu mám ty bílí sračky na víčku . :cry: .. a vařim se ale divný je že to nehulí ..sem myslel že když je prdlá hlava či těsnění že to ranec hulí .. jo a když se mi to začne vařit tak pak to chcípne ... :? a konec nechat vychladnout a zase to naskočí..
fafejta

#12 Příspěvek od fafejta »

Jenže když vyhodíš termostat tak ti bude vařit i auto v pořádku.Je totiž dvoučinný(dvoupukličkový).
Hoonnza
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: úte 01.05.2007 00:00

#13 Příspěvek od Hoonnza »

aha ..tak to mi uniklo... :oops:
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#14 Příspěvek od Strosek »

Stejně palice musí dolů. Necháš jí vyzkoušet, přebrousit - to chce vždycky.
Ale než ji nasereš zpátky, tak zkontroluj jak je na tom dosedací plocha bloku. Většinou jsou v okolí šroubů takový "kopečky", tak to se pak taky musí nechat srovnat. Jinak by asi celá práce s hlavou byla k hovnu.
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#15 Příspěvek od elektrik »

já dělal těsnění v prosinci a když už byla hlava dola tak jsem při tý přípežitosti nechal vyměnit gufera a zabrousit ventily mno pak se to ještě po 1000 km seštelovalo a mam svatej klid. Teplota se ani nehne, spotřeba oleje je asi 0.4 litru na 1000 km a to jen proto že jezdim jak kokot a motor ten běží tak sametově.....neni slyšet žádný cvakání , nic. Prostě jak novej motor. Má najeto 230 tkm:)
Jo a doporučuju když to bude dole dát nové gufero k rozdělovači protože rádo tvrdne a pak začne propouštět olej...... taky mrkni an napínák jestli neni vyjetej:)
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#16 Příspěvek od Maxiczech »

Nejni spotřeba oleje na 1000 km 0,4 litrů dost? 8O
Jinak z toho těsnění si hlavu nedělej, je to spotřebák a na ty km to má možná i nárok. Vyměnit, všechno hlavně pořádně opatřit, volil bych asi Pupíky. jsou na ně super reference. ;)
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#17 Příspěvek od elektrik »

0,4 l že je dost? u třiapůl litra kterýho furt točim k omezovači? nemyslim si.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#18 Příspěvek od Martinéz »

no jako dolivat od vymeny k vymene 5 litru oleje, to asi neco neni v poradku :lol:
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#19 Příspěvek od Helldiver »

Ja tiez triapolliter tocim k obmedzovaci casto a teda na 2000-3000km som nemusel doliat ani pol litra, vlastne som nedolieval nic a podla merky sa zda ze hladina oleja je stale rovnaka...
ilegaltuner
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 15.02.2006 01:00
Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od ilegaltuner »

taky mi při noční projíždce fouklo těsnění, emulze na víčku,a hned se to zahřeje :evil:

hlava už j venku tak to snad rychle poskládám z5 8)
Odpovědět