TDS přestalo táhnout
-
RBMW
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
- Bydliště: Břeclav
- Klubové ID: 1828
-
bmwfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
-
RBMW
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
- Bydliště: Břeclav
- Klubové ID: 1828
-
bmwfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
-
Horys
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1540
-
rzich
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
-
bmwfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
-
rzich
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
-
barvas
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř 09.01.2008 01:00
Tam váha vzduchu nebude, jestli máš na mysli ten blázinec na sání za hadicí, tak to je EGR ventil ( propouští to část výfukových splodin do sání, jednak se dřív a rovnoměrněji ohřeje hlava motoru a pak kvůli emisím). Ten se ti asi sekne, pak to dělá tyhle brykule. Tak klapka uvnitř musí být otevřená, sání průchozí ( to zjistíš když sundáš tu hadici). Buď to vyčisti, zprovozni nebo to vyřaď ( zjisti jestli je klapka v otevřené poloze a odpoj a zaslep tu podlakovou hadičku co to ovládá) a máš klid. Trochu to zvýší výkon, na druhou stranu je potřeba být opatrnější při zahřívání motoru, hlavně v zimě.
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
