Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

emise e34 525tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Klubové ID: 1487
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mika_hakkinen »

chystám se na technickou, auto jako kdyby vyjelo z fabriky, ale trápí mě hodně černá kouřivost. když jedu s lehkou nohou nezakouří uplně v pohodě, jakmile jde motor do tahu např při předjíždění tak uplně nehorázně kouří černě auto za mnou ztrácí výkon protože se dusí. měnil jsem filtry, trochu lepší. černý kouř znamená hodně nafty málo vzduchu. prošlápnu motor bez záteže zakouří jen málo. všiml jsem si že tímto problémen trpí skoro každá 525 e34, i audi s 2,5l td.
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Player1 »

Kouřivost u TurboDieslu je normální, i když teda to, že se za tebou dusí auto je celkem silny kafe :lol: (obranná taktika TDS). Není to auto po chipu? Jinak může být třeba díra v hadici od turba nebo intercooleru.
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Caris »

mika_hakkinen píše:chystám se na technickou, auto jako kdyby vyjelo z fabriky, ale trápí mě hodně černá kouřivost. když jedu s lehkou nohou nezakouří uplně v pohodě, jakmile jde motor do tahu např při předjíždění tak uplně nehorázně kouří černě auto za mnou ztrácí výkon protože se dusí. měnil jsem filtry, trochu lepší. černý kouř znamená hodně nafty málo vzduchu. prošlápnu motor bez záteže zakouří jen málo. všiml jsem si že tímto problémen trpí skoro každá 525 e34, i audi s 2,5l td.
Me to taky zakouri v zatahu. Ten nasypanej oves musi nekde vyletnout. na emisich nikdy nebyl problem, ba dokonce me bylo receno ze jsem dost v limitu.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#4 Příspěvek od tds »

plnící tlak.tdeso by mělo jen tak odfukovat kouřit ne
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Caris »

Mas pravdu jen si tak odfffffffffffffffffffffffffoukne. Samozrejme ze zacatku kdyz ho nakrmis, smes je bohatsi. Jak se roztoci turbo tak nekouri.
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Klubové ID: 1487
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mika_hakkinen »

po chipu by to nemělo být, klasické čerpadlo se nedá chipovat, moc do toho nevidím jsem správce sítě ne automechanik, jsem prošel hadice od vzduchové filtru přes turbo přes cooler hadice vše je jako nové.
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Player1 »

Jasny no...jen mě to napadlo. Viděl jsem jak se chovalo auto s dírou v IC. Hulilo jak lokomotiva. Jinak mně TDSo taky občas brutálně zahulilo, ale tam to vypadalo na čerpadlo. Si vzpomínám jak jaraxovi málem chcípla sedma jak stál za mnou, když jsem to prošlápl :lol: :lol:
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od svejda_BMW »

zkus to otlakovat kompresorem... sem taky u TDs hledal diru ale vizualne sem taky nic nenašel, až když sem to otlakoval tak sem zjistil ze mam malou trhlinku v hadici a dve díry v chladiči... vymenil sem to a bylo vše ok... jo možna jestli máš odpojenej egr tak by to při tom prvotnim sešlapnuti trosku kouřilo... na me drškovali na emisich ze ho mam odpojenej.. :D
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od momento »

než pojedeš na ty emise, tak to před tím pořádně protáhni po dálnici ať se to vypálí... diesely,který jezdí jen po městě mívají na emisích problém
Odpovědět