chystám se na technickou, auto jako kdyby vyjelo z fabriky, ale trápí mě hodně černá kouřivost. když jedu s lehkou nohou nezakouří uplně v pohodě, jakmile jde motor do tahu např při předjíždění tak uplně nehorázně kouří černě auto za mnou ztrácí výkon protože se dusí. měnil jsem filtry, trochu lepší. černý kouř znamená hodně nafty málo vzduchu. prošlápnu motor bez záteže zakouří jen málo. všiml jsem si že tímto problémen trpí skoro každá 525 e34, i audi s 2,5l td.
Kouřivost u TurboDieslu je normální, i když teda to, že se za tebou dusí auto je celkem silny kafe (obranná taktika TDS). Není to auto po chipu? Jinak může být třeba díra v hadici od turba nebo intercooleru.
mika_hakkinen píše:chystám se na technickou, auto jako kdyby vyjelo z fabriky, ale trápí mě hodně černá kouřivost. když jedu s lehkou nohou nezakouří uplně v pohodě, jakmile jde motor do tahu např při předjíždění tak uplně nehorázně kouří černě auto za mnou ztrácí výkon protože se dusí. měnil jsem filtry, trochu lepší. černý kouř znamená hodně nafty málo vzduchu. prošlápnu motor bez záteže zakouří jen málo. všiml jsem si že tímto problémen trpí skoro každá 525 e34, i audi s 2,5l td.
Me to taky zakouri v zatahu. Ten nasypanej oves musi nekde vyletnout. na emisich nikdy nebyl problem, ba dokonce me bylo receno ze jsem dost v limitu.
po chipu by to nemělo být, klasické čerpadlo se nedá chipovat, moc do toho nevidím jsem správce sítě ne automechanik, jsem prošel hadice od vzduchové filtru přes turbo přes cooler hadice vše je jako nové.
Jasny no...jen mě to napadlo. Viděl jsem jak se chovalo auto s dírou v IC. Hulilo jak lokomotiva. Jinak mně TDSo taky občas brutálně zahulilo, ale tam to vypadalo na čerpadlo. Si vzpomínám jak jaraxovi málem chcípla sedma jak stál za mnou, když jsem to prošlápl
zkus to otlakovat kompresorem... sem taky u TDs hledal diru ale vizualne sem taky nic nenašel, až když sem to otlakoval tak sem zjistil ze mam malou trhlinku v hadici a dve díry v chladiči... vymenil sem to a bylo vše ok... jo možna jestli máš odpojenej egr tak by to při tom prvotnim sešlapnuti trosku kouřilo... na me drškovali na emisich ze ho mam odpojenej..