Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Lze provest opravulaku tak aby to OPRAVDU nebylo poznat?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Ne ne,jezdim uz 4mesice vlevo ale je to v pohode.Uvidime co na to pojistovna.Necham to asi na doma.Dikes za dobrou zpravu,pac pred tim me delal znamy dvere na Vectre a nejak mu to nevyslo ani barevne ani jinak.Kde se da najit cislo barvy?Nekde v kufru??Takova TDSacka zelena r.v. 95 nevim jak se jmenuje.Dik za info
Nejhorší je že ti to, že to nebude poznat nikdo nezaručí. Oborník to pozná pokaždý.Já zatim nikdy spokojenej nebyl a žem už pár desítek aut stříkat nechával.Ať to rozstříkavali do dalších dílu,používaly pasty za tisíce,nikdy to u starších aut není 100 procentní. U novejch aut je to lepší,lak není zestárlej a má původní barvu.Je to loterie.
Jak píše velikýčech,profesionální lakovna to udělá fakt dobře.Nechal jsem stříkat celý zadek u mojí E 34,znalec ví , že se to musí roztříknout do sloupků a fakt jsem to nepoznal jak to bylo rozleštěný. A když jsem párkrát projel myčkou tak se ten nový lak "zabrousí" se starým a jeto úplně v poho.
PP
PP
Caute vsetci. Mam E39 r.v.96 vo farbe glaciergrun (taka svetlozelena metla) a na podbehoch mam 3 zakorodovane skvrny velkosti asi 5centovej mince a potom na zadnom kufri pod tou vodorovnou okapovou hranou mam tiez taky maly skorodovany flak s velkostou asi 10x6mm. Auto je svetlej farby, takze je to vidno a ma to uz sere a chcem to dat nejak do poriadku. K lakirnikovi ist nechcem, lebo pokial nestreknem cele diely tak sa tym nikto zaoberat nebude. Chcem to vyriesit nejak doma svojpomocne, spekuloval som ze to streknem len lokalne airbrush pistolou ale potrebujem poradit, ako co najlepsie to riesit, aky je postup. Ci zbrusit, potom git, zbrusit, farba a lak alebo ako. Ak mi viete poradit, budem rad, lebo su to len male skvrny ale je ich vidno a ma to serie, lebo to auto ked vypucujem tak vyzera ako nove ale tie skvrny ma fakt seru. Dakujem chlapi.
zyx66
zyx66
Psal jsem,že se to musí roztříknout do zadních sloupků,a ty jsou u E 34 " spojený " až do střechy bez jediné hrany a právě tam to nebylo vůbec poznat.
Tak jsem to myslel.Jinak tam kde to jde se stříká :
k hraně,nebo pod lištu.
To rozleštění musí ale dělat profík.
Jinak jak píšeš rezovaté skvrny velikosti 5cent. mince ,tak to tě nikdo neopraví jen to zkorodované místo.Musí se to vybrousit,překytnout ,plnič,přebrousit .Tak,tě vlastně vznikne pruh třeba 30 cm x 10 cm.
PP
Tak jsem to myslel.Jinak tam kde to jde se stříká :
k hraně,nebo pod lištu.
To rozleštění musí ale dělat profík.
Jinak jak píšeš rezovaté skvrny velikosti 5cent. mince ,tak to tě nikdo neopraví jen to zkorodované místo.Musí se to vybrousit,překytnout ,plnič,přebrousit .Tak,tě vlastně vznikne pruh třeba 30 cm x 10 cm.
PP
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Zdar,tyhle rezlý lokálky - sjedu to lamoflex. kotoučem na plech (dělá ostřejší přechod,ručně ten lak sbrousíš v moc mírnym úhlu a blbě se to přetahuje kytem,aby to navazovalo,pak plnič,kyt,plnič - většinou 2-3 vrstvy,musí to místo o desetinku vystupovat nad původní lak,finální přebroušení brusem 1600-2000 pod vodu,když to vypadá OK,stříknu to kontrolní matnou černou - zvýrazní případné prohlubně a vlny od broušení a nástřik dělám pistolí na airbrush nebo klasickou s tryskou 0,3. Vrstvy se skládaj přes sebe vzestupně - kvůli napojení na starý lak. Pastelku dávám 3,metlu 2-3 barvu + 2x lak. Zaschnout min. dva dny a pak to honím 2000-5000 pod vodu a leštící pastou. Stříkám akrylem,ty nový barvy na vodní bázi mi nesedí (a na airbrush ani moc nejdou). Je s tím pěknej sranec,když to jde,vezmu radši celý kus a dostřik táhnu někam pod lištu,na hranu a tak. Občas se mi to ve finiši nezdá,tak to strhnu celý a jedu od začátku. Taky záleží,na kolik hustoty naředíš barvu,na jakym je to místě... Je to celý od praxe a hodně pokus-omyl,na pastelce se to dá finálně rozleštit tak,že si toho nevšimnu,ale metla nikdy. Ale dá se to v tom smyslu,že když nevíš,kde to bylo,tak si toho nevšimneš. Ale jak jsem psal,je to časovej opruz a sám tyhle malý fleky,puchýře a škrábance nerad. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: pon 18.08.2008 00:00
- Bydliště: Odolena Voda (Praha-východ)
- Klubové ID: 1654
- Kontaktovat uživatele:
Zalezi co mate za lak....pokud mate starej cervenej a nekdenastrikate novej, bude to poznat, protoze cervena je za ty roky vysisovana od slunicka...
Vzdy se lakuje cely dil, nikdy jenom cast, protoze by tam zustal flek...
Ja jsem jednou lakoval Corsu z 96 v zeleny barve a poznat to nebylo...
Fakt hrozne zalezi kdo a jak namicha barvu a jak to pak nalakujete...
Vzdy se lakuje cely dil, nikdy jenom cast, protoze by tam zustal flek...
Ja jsem jednou lakoval Corsu z 96 v zeleny barve a poznat to nebylo...
Fakt hrozne zalezi kdo a jak namicha barvu a jak to pak nalakujete...