Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Kolik stojí starší naftové čerpadlo na 530D rv 2000??

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Marten »

To je celej dotaz...
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od kosa »

a který myslíš?? hlavní vstřikovací ..nebo podávací(2 ks) ????
atc525
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 06.10.2007 00:00
Bydliště: Bratislava SK

#3 Příspěvek od atc525 »

Ktore myslis?Su 2 podavacie a 1 vysokotlake na motore :!:
atc525
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 06.10.2007 00:00
Bydliště: Bratislava SK

#4 Příspěvek od atc525 »

kosa píše:a který myslíš?? hlavní vstřikovací ..nebo podávací(2 ks) ????
Bol si rychlejsi :lol:
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Marten »

To hlavní na motoru. Aby bylo plně funkční..
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#6 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Myslíš tohle vysokotlaké čerpadlo, pozice 1 ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Mám starší, funkční, najeto cca 110 tis. km. Měnil jsem ho, protože z přívodu (ne z výstupu) mu prosakovala nafta. Ten vstup paliva by se musel opravit.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Marten »

Jo přesně to mám na mysli. Kolik by stálo+oprava toho?? A předpokládám, že se to musí nějak naštelovat na auto aby to jelo, že..? :?:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#8 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Opravu zaústění té trubky odhaduji na 500,- u zámečníka. Servis BMW tvrdil, že to opravovat nesmí (=nechce se nám), já byl v zahraničí, tak teď mám nové. Čerpadlo se připevní na motor, připojí se trubky, nasadí se řemenice a řemen. Nenastavuje se nic, je to commonrail, ne TDS. Čerpadlo tlačí do railu a vstřiky jsou ovládané elektricky řídící jednotkou motoru.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Marten »

Tak to je paráda a kolik za něj pro představu?? Klidně můžeš i SZ. Díky
atc525
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 06.10.2007 00:00
Bydliště: Bratislava SK

#10 Příspěvek od atc525 »

Tiez mam neposkodene a plne funkcne 5000CZK
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Marten »

Jsem rád že jsou k mání, ale jestli bude opravdu potřeba budu vědět až ve čtvrtek, tak pak dám vědět. Chtěl jsem zjistit cenu na kolik se mám připravit. Díky
sklar
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: ned 25.01.2004 01:00
Klubové ID: 127

#12 Příspěvek od sklar »

mám úplně nové za 10tis.
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#13 Příspěvek od WinCent »

Taky mám...
Odpovědět