Maxiczech píše:Nevím, jak u e-34, ale u e-39 tohle nehrozí. Nezdá se ti naprostá kravina, aby sis spároval úplně jinej klíč s vlastním autem? By majinko postrádalo smysl bezpečnosti proti krádeži..
A pokud tomu tak u e-34 opravdu je, tak ať se páni inženýří z BMW chytěj za rypáky. Pak se nemaj tyhle modely v pohodě krást..

Panebože co to zase meleš

...Proč by to nešlo?Nevím jak u e34,ale u x jiných aut to jde uplně normálně,třeba u koncernu VW jsou prakticky všechny klíče stejný,tzn. že ti na jeden klíč klidně naučím 100 aut od Škodovky,přes VW až po Seat - z vlastní zkušenosti

...O krádežích nemůže být moc řeč,samozřejmně to nejde jen tak zvenku zamčenýho auta,u Škody se to dělá přes diagnostickou zástrčku pomocí PC,přičemž musíš mít klíč se správným imobilizérem v zapalování kdybys nevěděl,slyšel jsem že u e34 by to mělo jít když strčíš klíč do zapaování (auto si ověří imobilizér,kdyby ti to nedošlo) a potom se začne párovat DO tak že držíš tlačítko 1 a 3x máčkneš tlačítko 2,to mi ale nefunguje

...