
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zvysena spotreba , slabsi tah E39 540i
vypoj si lambády a skus jestli to udělá změnu.U mě to byla změna rapidní.Výměna takého dílu,jako je lambda nebo váha vzduchu formou starou za méně starou je často absolutně zbytečná,nebo lépe řečeno nesmyslná.Příště spíš sáhni po neorigo součástce.Ale nové.Ale spátky k téme.Skus je vypojit.Nech chvíli motor vyplej a po 15ti minutach se projeď.Zatím a napíš jak si dopadl.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Kontaktovat uživatele:
chod je mistami nepravidelny jak aj bol predtym .... teraz som odpojil vahu ked bol moor vypnuty nerozala sa kontrolka , dal som tam jinu .... nesviti asc a jak som startoval tak to dlhsi tocilo potom to tak ledva chytlo otacky vybehli asi tak na 1000 a rozalo sa asc .... nevim co ma asc spolocne z vahou ale uz nezhaslo to som skusal len tu v garazi na studenom motore.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Kontaktovat uživatele:
este ne nemam jak vlest pod auto ... skusim ked dojdem domov alebo zajtra .... som v praci stale .... na e39 je asi vzdy asc+t ale to robi ked auto stqrtujem a ostane svitit potom ked som potom propojil vahu tak asc zhaslo ale teraz po pripojeni vahy sviti uvidim ked teraz sadnem do auta je to divne....
kvuli vypojení lambdy myslím nemusíš pod auto.Ty je nepotřebuješ vyšroubovat,ale jenom rozpojit konektory.Ty by měli být pod tím druhým plastovým krytem motoru.Tam co jsou vstřiky.Jsou 2, asi 5 cm od sebe a drátky směrujíci k sondám maj takovou černou anikdyby latexovou izolaci.Aspon u mě to tak je.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Kontaktovat uživatele:
Odpojil som lambdy hore na motore.Spotrebu to ukazovalo stakle zvysenu.a ked som tumu pridal tak ale v 160 jak som dal kickdown to akurat vybehlo do vyssich otacek(strasne pomaly jak bez vykonu , bolo to na lpg) tak to zacalo vibrovat jak keby sa odpojila nejaka civka alebo vstrik , prepol som na benal a robilo to stale ..dojel som do roboty myslel se to je dobre v pici a ked som vypol motor a nastartoval tak to ide normalne , mozno to ma s tym nizsim vykonom neco spolocne . vibrovalo to jak svina .... auto je teraz v bmw , ze ked budu mat cas tak to dnes napichnu na diag ... Carsoft mi toho moc nepovedal ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Kontaktovat uživatele:
tak uz mam auto dovezeno z BMW povedali ze tam je moc chyb . RJ nedostava zadny signal z Lambd takze to ej asi ten problem. a bol tam vypadok nejakych valcov , to bolo to ranne cukanie a vibrovanie . takze idem asi zhanat nove lambdy a uvidim co dalej a poznamka v BMW za diag nic nechceli, akurat mi necheli ani za nic dat protokol z diag .... takze tak .aspon tym ma potesili. a boli velice rychly do 2 hod .
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Kontaktovat uživatele:
Tak uz mam tu na stole nove lamdby. a co ked to vypadalo ... nabural ma kokot a poistovna mi dala malo tak co sa mam pojebat ked to nemam z coho dat dokoncit ... na diag boli ochotny a za diag som nic neplatil.rekli ze to moze byt lpg ... picoviny a ze lambdy nedavaju zaden signal. tak uvidim po vymene dnes vecer.