Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vynulování Oilservice
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: ned 25.12.2005 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
MagicMisel píše:chlapi poradte!kde je zasuvka na vymaz oil servisu u e34 530 v8?je to 20 pinova?díky
je v motorovém prostoru





wilicim píše:zajimalo by mne kolik dolívate oleje od vyměny do vyměny. Někam se mi ztrácí olej. Pod autem ani kapka, nekouří, nesmrdí a ve vodě taky nic. Najel jsem 1400km a litr oleje pryč. Díky
nedolievam nic, od vymeny po vymenu, mam taku skusenost na dvoch kusoch e39 528i, momentalne 525d takisto viacmenej bez dolievania (ale mam zatial iba jednu vymenu za sebou)...
skus pozriet v manuali k svojmu autu, ci tam nieje spomenuta normalna spotreba oleja, napriklad predtym u hondy som mal v manualy nejakeho 0,4 litra na 1000km ako spotrebu normalnu, ale u bmw neviem, zda s ami to dost vela, davas tam presne taky olej co tam patri? nedymi ti to na modro?
ras11 píše:wilicim píše:zajimalo by mne kolik dolívate oleje od vyměny do vyměny. Někam se mi ztrácí olej. Pod autem ani kapka, nekouří, nesmrdí a ve vodě taky nic. Najel jsem 1400km a litr oleje pryč. Díky
nedolievam nic, od vymeny po vymenu, mam taku skusenost na dvoch kusoch e39 528i, momentalne 525d takisto viacmenej bez dolievania (ale mam zatial iba jednu vymenu za sebou)...
skus pozriet v manuali k svojmu autu, ci tam nieje spomenuta normalna spotreba oleja, napriklad predtym u hondy som mal v manualy nejakeho 0,4 litra na 1000km ako spotrebu normalnu, ale u bmw neviem, zda s ami to dost vela, davas tam presne taky olej co tam patri? nedymi ti to na modro?
Z výfuku jde bílej kouř, jenom voda kape.. jinak je to 520i, r.v.2001... olej používám 0W30 Castrol LongLife, ten by měl být na 25tis.
Kolik má motor naběháno? Mám přesně tenhle motor. Je to objem 2,2 litrů a má 170 PS? Mě to bralo taky jeden čas olej. Bavili jsme se o vyčerpanosti oleje, tak jsem zajel do BMW a oni mi doporučili Castrol TXT Softec Plus 5W-30. Dolívám litr tak cca po 7 tis. km. Mám naběháno 220 tisíc a přesně jak popisuješ ty. Bílej kouř (pára). Je to opakovaným startem. Nějak se ve výfuku kondenzuje vlhkost. Při delší cestě se vlhkost vypaří a kouří v chladném počasí jen lehce.. V teplém období vůbec. Pokud by ti braly olej válce více, než je předepsáno výrobcem, určitě by ti to ukázaly hodnoty na emisní prohlídce. Tu mám čerstvě za sebou a hodnoty téměř neměřitelné.
Tyhle motory zřejmě berou více oleje. Když jsem se trapně zeptal, po kolika km mám olej vyměnit, tak mi servisák v BMW sdělil, že se mám řídit podle led diod oil service. Nevím, jak to mají ošéfované nebo jak to počítač vyhodnocuje. Je v tom nějakej fígl.

Tyhle motory zřejmě berou více oleje. Když jsem se trapně zeptal, po kolika km mám olej vyměnit, tak mi servisák v BMW sdělil, že se mám řídit podle led diod oil service. Nevím, jak to mají ošéfované nebo jak to počítač vyhodnocuje. Je v tom nějakej fígl.

Tak to mám uplně stejný.. Jinak na emisích jsem s tim ještě nebyl a motor má naběháno cca 70tis. Dnes jsem mluvil se známim, kterej mi řikal, že si na ten Castrol - LongLife co používám stěžujou i na Jarově dávaji ho do WV Tuaregu a žerou olej taky.. takže mi doporučil, abych tam dal normální plnou syntetiku a problém by měl zmizet... taky mi řek, že mám měnit olej po 20tis. já ho měnil vždy po 10tis. (u e36 320i)... Jinak motor šlape jako hodinky..
tak jsem dneska měnil olej a chtěl sem vyresetovat oilservice ale bezúspěšně:(
dal sem pin 7 na kostru, otočil klíčkem do druhé polohy kdy se zaply přístroje, počkal 3s a vypl klíčky a vytáhl propojku a nic, pak sem to zkusil 7s, pak 12s a pak i víc a stále nic. Jediné čeho sem docílil byl reset inspection takže už mi nesvítí hodiny a nápis inspection ale olej strále jeden zelený místo všech
neporadí někdo jak na to? je to M50 s vanosem
dal sem pin 7 na kostru, otočil klíčkem do druhé polohy kdy se zaply přístroje, počkal 3s a vypl klíčky a vytáhl propojku a nic, pak sem to zkusil 7s, pak 12s a pak i víc a stále nic. Jediné čeho sem docílil byl reset inspection takže už mi nesvítí hodiny a nápis inspection ale olej strále jeden zelený místo všech

neporadí někdo jak na to? je to M50 s vanosem