do nedávna jsem měl problém s vstřik. čerpadlem - teplej start špatnej ve finále únik paliva z čerpadla takže studenej start K.O. Výměna čerpadla za jiné seřízení v servisu. Seřízení vstřiků- jeden k.o. výměna za nový. Měření žhaviček- jedna k.o. výměna za novou. Teď mam problém s tim že nechce chytat studenej. Z el. hlavy čerpadla začla téct nafta a stejně sem měl problém s tim že se to občas zbláznilo a nechtělo to jet a nereagoval na plyn, takže jsem včera vyměni za hlavu ze starýho čerpadla. Výsledek je ještě horší. Za plynem jde pořád,ale kolísá volnoběh, nejede to tak jak předtim, teplej blbě chytá. Takže dnes asi budu měnit zpět. Jen mě zaráží to špatně studené startování. Zdá se mi že zas odešel jeden vstřik. Když to chytne nepravidelně to zakouří a je i slyšet jak mlátí,budiž. Nechtělo to startovat ze dne na den. což mě zaráží. Někdy jakoby slíbí a pak nic nebo vůbec neslíbí a pak jakoby už chytil ale hovno. V neděli jsem ho startoval pomocí startkabelů dobrech 15 minut když ho vezmu na lano přes starter a na dvojku chytne hned. Co s tim? Věřte mi že když ráno potřebuju jet a ta svině nechytne mam takový nervy že bych ho nejraději zapálil.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Shit Vagen Bmw e34 TDS
Ahojky lidičky,
do nedávna jsem měl problém s vstřik. čerpadlem - teplej start špatnej ve finále únik paliva z čerpadla takže studenej start K.O. Výměna čerpadla za jiné seřízení v servisu. Seřízení vstřiků- jeden k.o. výměna za nový. Měření žhaviček- jedna k.o. výměna za novou. Teď mam problém s tim že nechce chytat studenej. Z el. hlavy čerpadla začla téct nafta a stejně sem měl problém s tim že se to občas zbláznilo a nechtělo to jet a nereagoval na plyn, takže jsem včera vyměni za hlavu ze starýho čerpadla. Výsledek je ještě horší. Za plynem jde pořád,ale kolísá volnoběh, nejede to tak jak předtim, teplej blbě chytá. Takže dnes asi budu měnit zpět. Jen mě zaráží to špatně studené startování. Zdá se mi že zas odešel jeden vstřik. Když to chytne nepravidelně to zakouří a je i slyšet jak mlátí,budiž. Nechtělo to startovat ze dne na den. což mě zaráží. Někdy jakoby slíbí a pak nic nebo vůbec neslíbí a pak jakoby už chytil ale hovno. V neděli jsem ho startoval pomocí startkabelů dobrech 15 minut když ho vezmu na lano přes starter a na dvojku chytne hned. Co s tim? Věřte mi že když ráno potřebuju jet a ta svině nechytne mam takový nervy že bych ho nejraději zapálil.
Budu vděčný za každou radu. Díky
do nedávna jsem měl problém s vstřik. čerpadlem - teplej start špatnej ve finále únik paliva z čerpadla takže studenej start K.O. Výměna čerpadla za jiné seřízení v servisu. Seřízení vstřiků- jeden k.o. výměna za nový. Měření žhaviček- jedna k.o. výměna za novou. Teď mam problém s tim že nechce chytat studenej. Z el. hlavy čerpadla začla téct nafta a stejně sem měl problém s tim že se to občas zbláznilo a nechtělo to jet a nereagoval na plyn, takže jsem včera vyměni za hlavu ze starýho čerpadla. Výsledek je ještě horší. Za plynem jde pořád,ale kolísá volnoběh, nejede to tak jak předtim, teplej blbě chytá. Takže dnes asi budu měnit zpět. Jen mě zaráží to špatně studené startování. Zdá se mi že zas odešel jeden vstřik. Když to chytne nepravidelně to zakouří a je i slyšet jak mlátí,budiž. Nechtělo to startovat ze dne na den. což mě zaráží. Někdy jakoby slíbí a pak nic nebo vůbec neslíbí a pak jakoby už chytil ale hovno. V neděli jsem ho startoval pomocí startkabelů dobrech 15 minut když ho vezmu na lano přes starter a na dvojku chytne hned. Co s tim? Věřte mi že když ráno potřebuju jet a ta svině nechytne mam takový nervy že bych ho nejraději zapálil.
-
Kaspi
- Registrovaný
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte 09.08.2005 00:00
- Bydliště: Jizni Cechy
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz si tu hlavu vymenil steloval si ji nebo si ji tam jenom placnul? Ono to pak dela hrozny veci.Staci aby byla o tretinu mm jinde a uz to dela bordel.Napriklad to vypada jak kdyby bezel motor na 5 valcu,nebo to chytne,volnobeh drzi,ale vubec to nereaguje na plyn ani na neutral.Jestli tece nafta pod hlavou tak je tam gumovy tesneni,stoji par korun.
Co sem mel starej motor,sice tam bylo dany mechanicky cerpadlo,ale taky za studena vymlaceny 2 baterky,zaclo to z vejfuku krouzkovat,pak to chytlo a jelo.Ohrala se voda a uz se neudrzel ani volnobeh.Na starter nebyla sance to natocit.Ale stacili 2 lidi nebo malej kopecek a na starter a 2 to chytlo na pul metru.Mel sem spatny cerpadlo a vytahany rozvody.
Co sem mel starej motor,sice tam bylo dany mechanicky cerpadlo,ale taky za studena vymlaceny 2 baterky,zaclo to z vejfuku krouzkovat,pak to chytlo a jelo.Ohrala se voda a uz se neudrzel ani volnobeh.Na starter nebyla sance to natocit.Ale stacili 2 lidi nebo malej kopecek a na starter a 2 to chytlo na pul metru.Mel sem spatny cerpadlo a vytahany rozvody.
Já nevim jak ty ale nekoupil jsem si BMW zrovna kvůli tomu abych do něj cpal peníze. Jinak díkytds píše:rada je naprosto jasná neskládej tu káru z dílů které už někdo z jakýchkoli důvodů z té svojí vytáhl a dej tam nové díly hlavně co se té pumpy týče. a věř mi že budeš mít potom úplně jiný názor na to auto. a pokud na to nemáš tak si nekupuj BMW.
Na té hlavě je aretační plastovej kolík takže jsem to dal podle něj. Jinak z tohohle nafta už neteče a výsledek je stejnej za studena nechytá. Takže mam dál hledat netěsnost? Nebo zkontrolovat ventilky na výstupu z čerpadla jestli nepropouští?Kaspi píše:Kdyz si tu hlavu vymenil steloval si ji nebo si ji tam jenom placnul? Ono to pak dela hrozny veci.Staci aby byla o tretinu mm jinde a uz to dela bordel.Napriklad to vypada jak kdyby bezel motor na 5 valcu,nebo to chytne,volnobeh drzi,ale vubec to nereaguje na plyn ani na neutral.Jestli tece nafta pod hlavou tak je tam gumovy tesneni,stoji par korun.
Co sem mel starej motor,sice tam bylo dany mechanicky cerpadlo,ale taky za studena vymlaceny 2 baterky,zaclo to z vejfuku krouzkovat,pak to chytlo a jelo.Ohrala se voda a uz se neudrzel ani volnobeh.Na starter nebyla sance to natocit.Ale stacili 2 lidi nebo malej kopecek a na starter a 2 to chytlo na pul metru.Mel sem spatny cerpadlo a vytahany rozvody.
-
fafejta
Tak s tím je potřeba počítat,přeci když koupíš 16 let starou káru,která už má něco za sebou v současný době za nějakých 40 papírů,tak nemůže mít vlastnosti nového vozu/v 1992 stála E34 v tds cca.1.3míče.
Je fakt,že nějaké kaufy speciálně TDSa jsou náběh na vidle.Blbí je,že se toho budeš blbě zbavovat,ta poruchovost dýzlů je u tds dost profláklá.
Ta hlava čerpadla,když se demontuje,tak se musí nastavit do určité polohy pomocí diagnostiky na určitou hodnotu mg/s do tzv. základního nastavení .Nastavuje se s tím množství/dávka/nafty co čerpadlo dává a tím i charakteristika chodu motoru a i emise.Tak si dáš v práci nějakej přesčásek a za fvilku bude na novou vstřik. pumpu,pořád se ještě nechá sehnat za 15 papírů.
Je fakt,že nějaké kaufy speciálně TDSa jsou náběh na vidle.Blbí je,že se toho budeš blbě zbavovat,ta poruchovost dýzlů je u tds dost profláklá.
Ta hlava čerpadla,když se demontuje,tak se musí nastavit do určité polohy pomocí diagnostiky na určitou hodnotu mg/s do tzv. základního nastavení .Nastavuje se s tím množství/dávka/nafty co čerpadlo dává a tím i charakteristika chodu motoru a i emise.Tak si dáš v práci nějakej přesčásek a za fvilku bude na novou vstřik. pumpu,pořád se ještě nechá sehnat za 15 papírů.
-
Kaspi
- Registrovaný
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte 09.08.2005 00:00
- Bydliště: Jizni Cechy
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas,jinak dodam,ze ta hlava neni zafixovana,da se soupat.Da se to nastavit,aby to jelo stylem pokus omyl.Povolit ji,tuknout treba kladivkem.fafejta píše:Tak s tím je potřeba počítat,přeci když koupíš 16 let starou káru,která už má něco za sebou v současný době za nějakých 40 papírů,tak nemůže mít vlastnosti nového vozu/v 1992 stála E34 v tds cca.1.3míče.
Je fakt,že nějaké kaufy speciálně TDSa jsou náběh na vidle.Blbí je,že se toho budeš blbě zbavovat,ta poruchovost dýzlů je u tds dost profláklá.
Ta hlava čerpadla,když se demontuje,tak se musí nastavit do určité polohy pomocí diagnostiky na určitou hodnotu mg/s do tzv. základního nastavení .Nastavuje se s tím množství/dávka/nafty co čerpadlo dává a tím i charakteristika chodu motoru a i emise.Tak si dáš v práci nějakej přesčásek a za fvilku bude na novou vstřik. pumpu,pořád se ještě nechá sehnat za 15 papírů.
Utahnout staci na jeden sroub a zkusit nastartovat,pokud chytne a ma motor normalni zvuk zkusit pridat plyn jestli reaguje.Tak a ted nekomu vstavaj vlasy hruzou na hlave
Jinak nejlepsi reseni je samo diagnostika a nechat vsechno znova nastavit.
Ten předmět je moc přehnanej. Mě nejde dohlavy že ze dne na den se tam něco změní. Je pravda že ten kdo to měl přede mnou byl opravdu antitalent později jsem zjistil že za dva roky na to auto ani nasáhl natož aby se podíval jestli je tam olej. To auto když jede tak je to pecka byví mě ta jízda, ale nebaví mě když ráno přidu a potřebuju ject a ono prd...bmwfil píše:On to nebude shit wagen tds ale spíš shit prepossal owners of tds... Jinými slovy pokud jsi koupil za pár papírů vyhrkanou káru, nemůže za to to auto ani jeho technika, ale míra "péče" předchozích vlastníků...
Je jasný že kdybych do toho auta viděl tak si ho ani nepořídim, ale zas kterej člověk ti řekne že s nim každej den jestí pořát s nohou na podlaze... No nic. Zejtra přehodim zas tu hlavu pořádně to přetěsnim a zkouknu ty ventilky popř. vyměnim za jiný a uvidíme. Spíš bych potřeboval vědět proč to nechytá studený. Takže budu rád když někdo poradí nebo řekne svojí zkušenost a už tu nebudem komentovat proč jsem muj problem nazval Shit vagen BMW..... Díky moc
přeju hezkej čtvrtek všem
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Chce to správný postup. Auto je hrozně citlivé na palivový filtr a pak jakékoliv poškozené čidlo, včetně řídícího vstřiku a třeba i termostatu.
První se po mechanické stránce v motoru dělají rozvody a pak se sahá do čerpadla. Řetěz se nemusí vyměňovat, ale ten napínák a ty plastové vodítka by se měly měnit co 200tkm.
První se po mechanické stránce v motoru dělají rozvody a pak se sahá do čerpadla. Řetěz se nemusí vyměňovat, ale ten napínák a ty plastové vodítka by se měly měnit co 200tkm.
řetěz hlavně!gyrous píše:Chce to správný postup. Auto je hrozně citlivé na palivový filtr a pak jakékoliv poškozené čidlo, včetně řídícího vstřiku a třeba i termostatu.
První se po mechanické stránce v motoru dělají rozvody a pak se sahá do čerpadla. Řetěz se nemusí vyměňovat, ale ten napínák a ty plastové vodítka by se měly měnit co 200tkm.
S tím seřízením hlavy na čerpadle to chce trpělivost, diagnostika je sice dobrá věc ale ten motor už má asi něco za sebou, tak je to možná lepší dělat na ucho protože už je vytahanej řetěz, jetá vačka a pod.
Jinak jsem to auto měl a musím ti dát za pravdu. Ač jsem sám automechanik, při koupi jsem si to pořádně prolez, tak je to auto na 100km jízdy a dvě hodiny údržby.
Hned ten den jak jsem to koupil odešlo relé tlumených světel druhý den spojkový válec(vytekla brzdovka pod auto, nešlo s tím odjet), pak vrtule chlazení, rozsypaný pakny na ručku takže komplet výměna, přední tlumiče-přitom se přišlo na špatný spodní ramena a tyčky stabilizátoru, odešlo vstřikovací čerpadlo - dáno jiné, chvilku klid, pak to přestolo držet volnoběh, pak chvilku klid- začalo to cukat- pak chvilku klid pak to chcípalo při spuštění klima a pootočení volantem, napínák řemene, těsnění pod hlavou plus zavaření thlinek, hydroštely, vstřiky a to jsem na spoustu drobných závad zapoměl, to vše během najetých 11 000km!
Od té doby když vidím to modrobílou vrtuli, tak mi naskakují pupínky.
Jinak jsem to auto měl a musím ti dát za pravdu. Ač jsem sám automechanik, při koupi jsem si to pořádně prolez, tak je to auto na 100km jízdy a dvě hodiny údržby.
Hned ten den jak jsem to koupil odešlo relé tlumených světel druhý den spojkový válec(vytekla brzdovka pod auto, nešlo s tím odjet), pak vrtule chlazení, rozsypaný pakny na ručku takže komplet výměna, přední tlumiče-přitom se přišlo na špatný spodní ramena a tyčky stabilizátoru, odešlo vstřikovací čerpadlo - dáno jiné, chvilku klid, pak to přestolo držet volnoběh, pak chvilku klid- začalo to cukat- pak chvilku klid pak to chcípalo při spuštění klima a pootočení volantem, napínák řemene, těsnění pod hlavou plus zavaření thlinek, hydroštely, vstřiky a to jsem na spoustu drobných závad zapoměl, to vše během najetých 11 000km!
Od té doby když vidím to modrobílou vrtuli, tak mi naskakují pupínky.
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem měl problémy zprvu jsem koupil bourané nepojízdné TDSo, nechal se nalákat "zajímavou "cenou.
Po zprovoznění jsem se zhrozil. Výkon nikde max.rychlost 60 všude, do kopce dvojka(dlouhý táhlý asi 5promile) o zařazení 4 jsem si mohl nechat zdát i z kopce. Za studena otáčky 500 a nereagoval na plyn. Vynechával a při dojezdu ke křižovatce chcípal. Tak jsem se vrhl na opravu, servis bosh,čerpadlo zaplombované nové. Nešlo seřídit kvůli rozvodům.
OBROVSKÁ CHYBA, udělal jsem rozvody až potom(pak jsem si říkal, proč jsem koupil čerpadlo, z nového čerpadla teče pořád masivně ani nejde poznat odkud) pak filtry, paliv. čerpadlo. Olej 5W na 40 žral litr na sto, a po výměně 10W na 40 po 5tisíc nic. Teď ťuk ťuk, nastartuju jezdí zahřátý super, Passata Tdi s tím nepojedu. Výkonově asi jako novější 1.8 s 2.5tunama. Spotřeba dobrá, až na to, že je trošku hlučnější, mechanik mě ubezpečil, že motor super, ale má víc jak 700tkm. A pohodlíčko, o to lepší je pozorovat situaci a chodce a né kdejaké díry před sebou, takže spokojenost, už jsem s tím naložil a odvez, takže dobrý pomocník...
Po zprovoznění jsem se zhrozil. Výkon nikde max.rychlost 60 všude, do kopce dvojka(dlouhý táhlý asi 5promile) o zařazení 4 jsem si mohl nechat zdát i z kopce. Za studena otáčky 500 a nereagoval na plyn. Vynechával a při dojezdu ke křižovatce chcípal. Tak jsem se vrhl na opravu, servis bosh,čerpadlo zaplombované nové. Nešlo seřídit kvůli rozvodům.
OBROVSKÁ CHYBA, udělal jsem rozvody až potom(pak jsem si říkal, proč jsem koupil čerpadlo, z nového čerpadla teče pořád masivně ani nejde poznat odkud) pak filtry, paliv. čerpadlo. Olej 5W na 40 žral litr na sto, a po výměně 10W na 40 po 5tisíc nic. Teď ťuk ťuk, nastartuju jezdí zahřátý super, Passata Tdi s tím nepojedu. Výkonově asi jako novější 1.8 s 2.5tunama. Spotřeba dobrá, až na to, že je trošku hlučnější, mechanik mě ubezpečil, že motor super, ale má víc jak 700tkm. A pohodlíčko, o to lepší je pozorovat situaci a chodce a né kdejaké díry před sebou, takže spokojenost, už jsem s tím naložil a odvez, takže dobrý pomocník...
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jestli je to na mě, tak už můžu říct, že to teď po výměně hustšího oleje nikde neteče (asi štěstí). Nebyly prachy a koupil jsem nejlevnější 5W na 40 Cinol, měl napsané BMW 98 longlife.tds píše:proč to čerpadlo nareklamuješ,musí ti zaplatit i montáž a demontáž čerpadla pokud je vadné popř. z něj teče nafta
Teklo to asi mezi přechodem u rozvodu a čerpadlem, všude olej, půlka čerpadla a celá vana a kryt rozvodů byl pokryt olejovou sračkou jak to extrémně teklo, zničil se i altík jak olej natekl pod plastový kryt do uhlíků. Litr na sto byl opravdu poznat. Olej byl všude i v sání a kolem turba(to asi teklo od turba), kolem černého plastového držáku u turba. Špinavé to bylo od poloviny bloku motoru zespoda až k převodovce a to vše během té chvilky po výměně nového čerpadla a oleje asi pár set km. Dokonce mi unikala i voda. Doporučuju po špatný zkušenosti jedině Shell 10W na 40.
