


Ne,vazne nejsou krouzky jako nove,ale pokud to extremne nezere olej,ma to stejny tlaky na valcich vetsi nez 20baru,turbo tlaci to co ma tak to musi jet uplne v pohode.Je jasny,ze pri mensim tlaku na valcich bude mensi vykon,ale ten ubytek nebude tak drasticky jak popisujes.S 20kW bych byl na kopci pesky driv nez auto.gyrous píše:přesně tak myslíte si, že po 400tkm vydrží na obr. 3RS(pístní kroužky) pořád jako nové?
http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1452/
Jediná ochrana, proč netůruje, že se pomocí čidel sám oblbuje, protože se ta nafta nespálí, začne auto čoudit a čidla zpozorní a zjistí, že tam jde zbytečně příliž nafty a ubere si. Jenže výkon ten je ten tam.
Třeba bude stačit vyměnit zapečené pístní kroužky, nebo udělat výbrus, vyměnit písty. A pak to pojede jako oheň. Ale nejprve jak jsem zprvu tipoval, nejjednodušší je otevřit víčko, zjistit, jestli fouká. A jak nefouká, tak je to něco jiného.
Ne ne to je hloupost!zapečené pístní kroužky?Ježiš jaké zapečené pístní kroužky víš co se musí stát aby se zapekly kroužky???? to by jsi v motoru musel mít místo normálního oleje fritovací a taky na něj jezdit a ještě to k tomu to minimálně uvařit. dřív než se zapečou kroužky tak odejde jako první turbo, potom hlava (z důvodu uvaření motoru) a potom MOŽNÁ kroužky.tady tyhle věci jsou hloupost,pokud mu chceme poradit tak já radím: diagnostika,kontrola rozvodů (jelikož fotobobo se kdysi zminoval že mu cosi hrká v motoru tudíž typuju rozvody), nastavení čerpadla (po rozvodech),kontrola vstřiků a kontrola tlaků motoru a nakonec kontrola plnícího tlaku (jen tak)v tomhle sledu na chybu jistě dojde! bohužel si to asi neudělá sám.gyrous píše:přesně tak myslíte si, že po 400tkm vydrží na obr. 3RS(pístní kroužky) pořád jako nové?
http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1452/
Jediná ochrana, proč netůruje, že se pomocí čidel sám oblbuje, protože se ta nafta nespálí, začne auto čoudit a čidla zpozorní a zjistí, že tam jde zbytečně příliž nafty a ubere si. Jenže výkon ten je ten tam.
Třeba bude stačit vyměnit zapečené pístní kroužky, nebo udělat výbrus, vyměnit písty. A pak to pojede jako oheň. Ale nejprve jak jsem zprvu tipoval, nejjednodušší je otevřit víčko, zjistit, jestli fouká. A jak nefouká, tak je to něco jiného.
No tak ja sem jezdil 3 roky s Renaultem 19 1,9D kterej ma tlaky 11baru za tepla z duvodu hlavy z TD.Ano,rano to spatne startovalo,do 0 stupnu bylo potreba 2x nazhavit,pod -10 bylo lepsi dat baterku do tepla,ale jezdilo to uplne v pohode krome ranniho startu v zime.Nehulilo to,na vykonu bylo poznat prd,dobra silnice 150 nebyl problem.Podle tebe bych to nemel vlastne vubec nastartovat a kdyz nahodou tak bych to musel jeste tlacit protoze vykon by to melo tak 2kWgyrous píše:Obávám se, že 20bar tu nebude mít nikdo, to by už nerozjel.
Nové BMW 525TDS má tlaky 35bar.
Do 23 bar to je takový rozdíl, že tam díky tlakům nedojde teplota dostatečná pro vznícení a pokud bude pět pod nulou tak 100% nenastartuje ani s půl hodinovým žhavením.
Pokud má 28bar, a v provozní teplotě se mu ty tlaky samozřemě zlepší asi na 30, tak při každém baru to zvedne nejmíň o 10kW, a proto ten rozdíl. Řidič si rychle zvykne na to jak to tahá za tepla, a za studena se pak zdá, že to netahá vůbec. A proto se sázím, že to jsou slabší tlaky. Pod 30bar už jde poznat znatelně každý stupeň, ale furt to nebude ono a honit se za studena čiplým Tdičkem, to de, ale ať není nový a nebo co nemá najeto ani 100tkm.
Zapečené pístní kroužky? a proč ne, dotyčný se zmiňuje o něčem, že se to uvařilo a první odejdou pístní kroužky. Zahřátá hlava nepraskne, ta praskne až je prudce ochlazená, to znamená, že by tam nalil ihned studenou vodu. A pístní kroužky můžou být rozpadlé, zlomené, ale na tlaky jsou pro motor životně důležité.
Vis,teorie a praxe je uplne neco jinyhogyrous píše:To mi jako chceš říct, že při polovičním kompresním poměru než je udávaný výrobcem, se ve válci dokáže vznítit nafta a navíc za studena, když stěny válce se ohřát žhavičkama nedají?
To není přece benzín, který má svíčky.
Přeci pokud je válec netěsný a unikají tlaky, tak buď za prvý přece nemůže být dostatečně vysoká teplota na shoření nafty, nebo za druhý, píst nebude mít sílu se vrátit zase do místa vznícení, odkud by nabral tu sílu, od druhého válce, který má stejný problém s tlakem menší než polovina? Přece při tak slabých tlacích, bude mít ten motor co dělat, aby se udržel při chodu, natož aby rozjel auto...