1) Když nastartuju, a motor běží na neutrál je studenej tak otočím volantem půlrejdu a auto mi samo zdechne...a když už je auto teplé, tak když otočím volantem na neutrál zase tak už to nezdechne, ale jen třikrát skočí otáčky o trochu nahoru, a to samý třeba ikdyž zapnu větráček na 3 nebo 4ku, nebo rozmrazovač okna....
2) ....a druhá závada, tak jednou za jízdu nebo dvakrát mi to třeba když přeřadím ze dvojky na trojku nebo výš, tak sešlápnu plyn a udělalo mě to už párkrát že auto nezačlo táhnout, nereagovalo ani na opakované sešlápnutí plynu, dokud ručička spotřeby nespadla na nulu, pak už to jelo normálně, přitom problika kontrolka oranžová, jsem uplný začátečník, tak nevím co to znaméná...
Auto má najeto 428 000km

nikdy nestáčeno... jinak jede jak drak, 210km/h tachometrových , turbo super, starty na drc, motor jak novej, karoserie bez koroze absolutně, interier jako novej, jen sedačka řidiče je asi 10cm rozjetá....p.s.(tak ať mi nikdo nevykládá, že pětky z roku 1992 apod. maj poctivých 200 000km

když sedačka je potrhaná mnohem víc jak moje a interier poničenej taky mnohem víc...) . Ale určtě se najde nějkaká poctivá dvou100ka.
