Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Co to může být E34 525tds?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#1 Příspěvek od Dresic »

1) Když nastartuju, a motor běží na neutrál je studenej tak otočím volantem půlrejdu a auto mi samo zdechne...a když už je auto teplé, tak když otočím volantem na neutrál zase tak už to nezdechne, ale jen třikrát skočí otáčky o trochu nahoru, a to samý třeba ikdyž zapnu větráček na 3 nebo 4ku, nebo rozmrazovač okna....

2) ....a druhá závada, tak jednou za jízdu nebo dvakrát mi to třeba když přeřadím ze dvojky na trojku nebo výš, tak sešlápnu plyn a udělalo mě to už párkrát že auto nezačlo táhnout, nereagovalo ani na opakované sešlápnutí plynu, dokud ručička spotřeby nespadla na nulu, pak už to jelo normálně, přitom problika kontrolka oranžová, jsem uplný začátečník, tak nevím co to znaméná...

Auto má najeto 428 000km 8) nikdy nestáčeno... jinak jede jak drak, 210km/h tachometrových , turbo super, starty na drc, motor jak novej, karoserie bez koroze absolutně, interier jako novej, jen sedačka řidiče je asi 10cm rozjetá....p.s.(tak ať mi nikdo nevykládá, že pětky z roku 1992 apod. maj poctivých 200 000km :) když sedačka je potrhaná mnohem víc jak moje a interier poničenej taky mnohem víc...) . Ale určtě se najde nějkaká poctivá dvou100ka. :wink:
Mirw
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: úte 22.03.2005 01:00

#2 Příspěvek od Mirw »

To vypada,ze ti to malo dobiji na volnobeh....ale jen domenka. Vetrak zere elektriku solid...
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#3 Příspěvek od prase007 »

Já měl hodně dávno podobnej problém a dělalo to nějaký čidlo na servo - bylo rozbitý, někde to zkratovalo a žralo to všechen proud.
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#4 Příspěvek od Dresic »

Hmm tak nevím no co to je zatím, nevím ani jak to zjistit...leda diagnsotika v servise..nevíte někdo kdo dělá BMW v Olomouci?? 8O
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Player1 »

Dresic píše:Hmm tak nevím no co to je zatím, nevím ani jak to zjistit...leda diagnsotika v servise..nevíte někdo kdo dělá BMW v Olomouci?? 8O


Najdi nějakýho autoelektrikáře, kterej ti změří kolik ti to dobíjí. Nesvítí ti občas červená kontrolka baterky? Tohle mi dělal špatnej altík-málo dobíjel, až přestal úplně. V mým případě to byl nakonec přepálenej drát na rotoru, ale bežně to bývají uhlíky a diodovej můstek. Ale samozřejmě to může být plno dalších věcí... Podle mě si má řídicí jednotka vždycky přidat trochu plynu, když např. začneš točit volantem na volnoběh nebo když začneš naráz stahovat víc el. oken atd.
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#6 Příspěvek od Dresic »

nene kontrolka baterky nesvítí....taky si mylsím že je to něco společnýho sotou řídící jendoutkou jak píšeš..zítra zajedu za tím elektrikářem ať sem chytřejší :wink: teďka sem byl v temposervisu a zjisitli mi že mi teče kapalina ze serva, tak jeslti to nemuže být společnýho něco s tím...ale asi je to blbost uplná...nicméně toho autoelektrikáře prubnu!
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#7 Příspěvek od Dresic »

Tak sem byl u autoelektrkáře, všecko mi změřil a dobíjí to uplně normálně, neívm čím to bude...asi řídící jednotka sem slyšel, nevíte kde se dá sehnat nebo nemá někdo k mání za rozumnou cenu na 525 TDS 95 8O 8O S
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#8 Příspěvek od tds »

nevymýšlej, zajeď na diagnostiku a potom uvidíš.jednotkou to asi nebude to se mi nezdá.bude to něco s regulací čerpadla, diag. by to měla ukázat.
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#9 Příspěvek od Dresic »

Tak sem byl na diagnostice, a závada není na motoru žádná, má to prej něco s polečnýho s tím že mi svítí i kontrolka abs, ale nejsou to špatný čidla, ale nějaký snímače abs, tak to vysílá signály do řídící jendotky a to bere pak proud té jendotce a proto mi to dělá, tak sem objednanej na čtrvtek a sem zvědavej jestli to odtsraní....ale že to bude tak propojený s tím všecko...to by mě nenapdlo. Ještě říkal že to budou možná vstřiky, to říkal na začátku než to napíchl...
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#10 Příspěvek od 524td »

tds píše:nevymýšlej, zajeď na diagnostiku a potom uvidíš.jednotkou to asi nebude to se mi nezdá.bude to něco s regulací čerpadla, diag. by to měla ukázat.


Presne tak, mel jsem kdysi stejny problem a po jeho odstraneni mi bylo receno, ze nefungovala zatezova regulace na cerpadle. Ono totiz kdyz otocis volantem, tak je k tomu potreba servo cerpadlo a to zatizi vic motor, to same je napr. s vyhrevem okna, to zase altik vic zatizi motor a ten na to musi nejak reagovat a tobe moc nereaguje. Proto si myslim, ze diagnostika je dobry krok k odhaleni zavady.
Odpovědět