Zdravim, fsechny,
sem nerozhodny v tom ze sem mi pred casem ucpal kat a tak byl nahrazen rezonatorem. Ovsem pride mi ze auto vice zere (sice vice jede) a ma plechovej zvuk (s cimz sem pocital), tak moje otzka zni jaky mate zkusenosti s provozovanim auta bez katu a pripadne jaky kat by ste doporucili ? Muj mechanik mi nedoporucuje BOSAL protoze prej maj nejak jinak udelanej vnetrek (neni to keramicky) a je to pry zalezitost tak na rok - dokonce pry ani nevykupujou stary BOSAL katy (jakoze u normalnich je to tak 800 za 1kg vypaleny keramiky). Navic jezdim na super 100 tak nevim jestli by mu to nenalozilo uplne. Pripadne jestli mate nejaka jina reseni misto katu - optimalne aby to drzelo obdobny tlak v miste kde je Lambda (pred katem).
Diky za rady.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
520i e39 - KAT či nekat ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: pon 09.07.2007 00:00
- Bydliště: Bratislava
Ahoj ja mam E39 523i a tiez sa mi pred 2mesiacmi rozsypal katak a urobil som to ze som ho vykuchal a navaril spet.Myslim ze auto lepsie ide do otaciek a spotreba je myslim uplne rovnaka.zvuk je trosku plechovy ale mne sa paci
Zatial nemam ziadne problemy vsetko je ok a neuvazujem nad katalizatorom.tak len tolko 


kat bych tam nechal taky, kdyz ho vykuchas tak vyfukove potrubi nema potrebny zpetny tlak a co jsem slysel, tak ten je potreba pro dobre vyplachovani valcu. Ja jsem koupil dva univerzalni metalicke katy od Bosalu, neni v tom keramika, ale kovova mrzika s iridiem, paladiem nebo s necim takovym
Daval jsem je tam minule leto a nedavno jsem koukal, jak na tom po te zime jsou a vypadaji OK, naprosto bez koroze, jsem zvedavy, jak dopadnu na emisich, ktere me cekaji pristi mesic.
