Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d + chip: máte někdo?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Fazeey »

Potřeboval bych vědět kolik vám to tlačí v zátěži, poslední dobou když dám podlahu třeba na 2ku nebo 3ku, tak mi na budíku vyletí ručička až na 2.5bar (budík je jen do 2.5) a celkem se tam drží. Auto letí pěkně, ale řek bych že 2.5bar už je na to turbo dost vysokej tlak.
Lukasek
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: úte 20.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od Lukasek »

Mě to tlak v turbu zjevně neukazuje, takže nemohu posoudit 8O .
Good luck :)
Igor1977
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: sob 07.07.2007 00:00
Bydliště: Prešov, Slovenská republika

#3 Příspěvek od Igor1977 »

Kde ti to ukazuje tlak turba?
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fazeey »

mam tam budík (manometr)
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#5 Příspěvek od mari »

Už 2 bary jsou slušnej masakr, ale nevim jak u tohohle motoru.Neznam nikoho kdo by si do 530d namontoval ukazatel tlaku turba. Bůhví jestli ti to ukazuje správně.
fafejta

#6 Příspěvek od fafejta »

Samozřejmě,že také záleží v jakých jednotkách ten manometr ukazuje,myslím jako v absolutních.V motorsportu jsou ukazatele tlaku turba,které měří i výši podtlaku a pak to od určitých otáček,jak se turbo nafouká,skočí třeba na 2 bary,i když t turbo tlačí jen 1 bar.

Je to tedy ------atmosferický tlak vzduchu 1bar+hodnota plnícího tlaku=absolutní tlak
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fazeey »

ee tohle je 2.5bar přetlak, tedy 3.5bar absolutní.. budík měří dobře.. buďto bude něco s podtlakama nebo přidřený lopaty na turbu, uvidíme
fafejta

#8 Příspěvek od fafejta »

Ono to bude asi v pořáku,já si nevšiml,že to máš s čipem.Jednou jsem slyšel,že někdo takto upravoval 525tds/E34/,,dával tam větší vstřikovací trysky+program a na turbu to mělo turbotlak 2.8-3.2 baru. tam to bylo ještě seřizovaný waste-gate ventilem,u E39 to už je vše elektronicky přes variabilní naklánění.
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od dist01 »

hoši blbost
530D tlačí seriově 2.1 mbar v absolutnom tzn, relaný tlak je 1.1 mbar
když se načipuje tak se čipuje v rozmezí 2.1-2.4 možná 5 tzn, real 1.1-1.5
je tam turbo GT2256 to snese až 1.65mbar zhruba to je teda masakr
není problém ze 135kw na 180kw a motor si bude broukat
pysta
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: stř 02.08.2006 00:00

#10 Příspěvek od pysta »

V spickach tlaci okolo1.3, cize 2.3 (max 2.5) absolutny tlak ... uz pri seriovych tlakoch praskaju sacie potrubia, moc neverim osobne zeby si tlacil 3.5... OBD hlasi kolko?
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#11 Příspěvek od milonovo »

dist01 píše:hoši blbost
530D tlačí seriově 2.1 mbar v absolutnom tzn, relaný tlak je 1.1 mbar
když se načipuje tak se čipuje v rozmezí 2.1-2.4 možná 5 tzn, real 1.1-1.5
je tam turbo GT2256 to snese až 1.65mbar zhruba to je teda masakr
není problém ze 135kw na 180kw a motor si bude broukat

A nevíš kolik má tlačit 525d?Případně v jakejch otáčkách?
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od dist01 »

tam je zhruba stejny
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#13 Příspěvek od WinCent »

mám tam 2.5 bar a prasklo mě sání :) , mám jiný ale nevím na jak dlouho to bude. Uvažoval jsem o tom si nechat udělat kovový.
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od dist01 »

dobra volba udelat kovový u toho motoru to praska celkem často
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Fazeey »

pysta píše:V spickach tlaci okolo1.3, cize 2.3 (max 2.5) absolutny tlak ... uz pri seriovych tlakoch praskaju sacie potrubia, moc neverim osobne zeby si tlacil 3.5... OBD hlasi kolko?


no já už taky sání měnil za nový.. nevim kolik hlasi diagnostika.. btw kde je čidlo tlaku v sání? sem si uvědomil že by mohlo bejt zasraný
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#16 Příspěvek od milonovo »

Zezadu na pravý straně když stojíš proti,jde tam našáhnout.Je na jednom šroubku 6ka?To už nevím přesně.
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#17 Příspěvek od WinCent »

dist01 píše:dobra volba udelat kovový u toho motoru to praska celkem často

nenapadá někoho kam nebo na koho se ohledně té výroby sání obrátit :?:
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od dist01 »

koho koliv kdo umi dobře svařovat COčkem
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Fazeey »

milonovo píše:Zezadu na pravý straně když stojíš proti,jde tam našáhnout.Je na jednom šroubku 6ka?To už nevím přesně.


dikes, zkusim ho očistit
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Fazeey »

dist01 píše:koho koliv kdo umi dobře svařovat COčkem


to bude muset bejt fakt maestro, to sání je šíleně tvarovaný
Odpovědět