Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
špatně startuje za studena E39, co s tím?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: ned 06.01.2008 01:00
- Bydliště: Náměšť nad Oslavou
- Klubové ID: 1439
Ahoj Klucíí, můžete mi poradit? Koupil jsem BMW 530D a jezdilo v pohodě. Pak ale ráno v chladnu strašně špatně startovalo. Tak jsem nechal vyměnit žhavičky, byly špatný 3 ze 6 a jedna z těch dobrých byla sporná. Jsou vyměněné všechny. Stejně tak jsme vyměnili většinu hadiček podtlaku. Po tomto zásahu pár dní starty ok, ale pak to samé. Protože svíčky jsou nové, hádal jsem to na palivový filtr. Ten jsem vyměnil - akorát jsem bukva a nezalil jsem ho naftou. Ale po pár sepnutí klíčkem to chytlo. Jede v pohodě, ale ty starty za studena jsou pořád hrozný. Vyměnil jsem i ostatní filtry, aby bylo zabezpečený dobrý sání a pořád to stejné. Tankuju jen u Shellky. Napadá vás, čím by to mohlo být? Taky je po nastartování v hadičce, která vede od palivovýho filtru do motoru vidět nafta. Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: ned 06.01.2008 01:00
- Bydliště: Náměšť nad Oslavou
- Klubové ID: 1439
najeto má cca 170.000. Bouraný taky není, tak nevím. Zajímavý je, že se to projevilo náhle. Po výměně žhaviček to šlo OK. Možná jsem vedle, ale mám pocit, že se tomu dá pomoct, když párkrát vypnu a zapnu klíček - jakože nechám nažhavit. Nemohl by to být jěn někak zblblej počítač? Dá se to nějakým trikem vyresetovat?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
Takhle se těžko radí,může bejt pořád problém v tom žhavení,třeba z nějakýho důvodu nejdou všechny svíčky i když jsou dobrý,nebo zkolabovaly ty co si nevyměnil.Pokud není problém s dodávkou paliva,tak bych opravdu změřil ty tlaky.
Sorry,blbě jsem to přečetl,máš vyměněný všechny.Má to ještě nějakej projev?Kouří to bíle,chytá se to postupně?Nicméně ještě bych ověřil to žhavení.
Sorry,blbě jsem to přečetl,máš vyměněný všechny.Má to ještě nějakej projev?Kouří to bíle,chytá se to postupně?Nicméně ještě bych ověřil to žhavení.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: ned 06.01.2008 01:00
- Bydliště: Náměšť nad Oslavou
- Klubové ID: 1439
Díky moc. Dneska jsem poctivě zkoušel tu fintu s klíčkem. Nechal jsem zažhavit 6 x po sobě, pak jsem zkusil start asi 3 vteřiny, pak znova klíčkem nažhavit cca 4x a pak to chytlo. Asi to vidím nejvíc na podáváníé nafty. Chtěl jsem stáhnout bmw_e39_manual.zip, který jsem tady kdesi našel ale neúspěšně a teď ten odkaz nemůžu najít. Tak to nemůžu ani rozebrat. naslepo se do toho pouštět nebudu. Kdyby vás ještě něco napadlo, klidně pište. díky moc za pomoc.
Já to vidím na trysky v hajzlu, většina nafty jde do přepadu a čerpadlo nestíhá. A nebo podávací čerpadlo a nízkej tlak na liště.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Chce to zajet na diagnostiku, pokud by ty trysky byly v hajzlu jen na vršek, tak je to 1500/ks.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
A žhavicí relé nemůže být špatné, nebo pojistka u žhavicího relé a nebo opět žhavičky, co si tam dal za značku? Doporučuji Beru.
Kdyby to byly vstřiky tak si myslím, že by byl problém i za tepla a ne jen za studena.A když po výměně žhaviček to přestalo a najednou se to zase objevilo, nemůže to být tím že žhavičky mají spálené žhavicí kolíky? Proto to chvíli šlo když byly nový a teď se to objevilo, ale to by zase poukazovalo na vadné vstřiky
Kdyby to byly vstřiky tak si myslím, že by byl problém i za tepla a ne jen za studena.A když po výměně žhaviček to přestalo a najednou se to zase objevilo, nemůže to být tím že žhavičky mají spálené žhavicí kolíky? Proto to chvíli šlo když byly nový a teď se to objevilo, ale to by zase poukazovalo na vadné vstřiky

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: ned 06.01.2008 01:00
- Bydliště: Náměšť nad Oslavou
- Klubové ID: 1439
U žhaviček jsem měl ny výběr tuším bosh nebo nějaký japonský, který byly hned a byly o cca 60 kč dražší, můj mechanik tvrdil, že jsou dobrý, tak jsem si je koupil. Jedna mě tudíž vyšla na 465,-/ks. Dovezl jsem je mechanikovi a pak to šlo bez problémů. Osobně jsem kontroloval, zda jsou na nich klobouky pořádně přitlačený, protože oddělávat celý sání kvůli přitlačení klobouku se mi nechtělo. Jinak jsem kromě palivovýho vyměnil i vzduchový filtr, protože prý by to mohla dělat i váha vzduchu, která si poměr udajně řídí až po startu. Ani to však nepomohlo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 174
- Registrován: úte 23.10.2007 00:00
- Bydliště: Pyšely
- Klubové ID: 1356
Jak se to auto projevuje při startu? Chytá se motor nebo točí motor a žádný záškyt? Nemám sice naftu, ale špatny a studeny starty mě taky potrápily! Ale závada byla čidlo teploty nasávaného vzduchu, tudíž to dávalo špatnou směs, za tepla už to chytalo, jak byl motor rozehřádý... a poté byla prasklá membrána u sání vzduchu pro odvod olejovejch výparů z vany do motoru nebo co
...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: ned 06.01.2008 01:00
- Bydliště: Náměšť nad Oslavou
- Klubové ID: 1439
Tak jsem byl dneska na diagnostice a auto je v pořádku. Vyzkoušel jsem fintu, kterou poradil Hurdy a ono to najednou jede! Je to o tom, že mi tam dali žhavičky, který žhaví pomalu, proto se musí dýl čekat, cca 15 sec a pak to chytne bez problémů. I na diagnostice jsem se dozvěděl stejnou věc.. Jsem už tudíž v klidu. Jinak motor točil jak blázen ale auto nechytalo.
Ještě jednou zvláštní díky Hurdymu!
Ještě jednou zvláštní díky Hurdymu!

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: ned 06.01.2008 01:00
- Bydliště: Náměšť nad Oslavou
- Klubové ID: 1439
Tak hoši, sekl jsem se jako sviňa. Po dvou dnech auto zase nechtělo chytnout. Ležel jsem pod tím celej den. Čepradla po přivedení 12V jsou obě. Když ale zapnu klíček, tak nejde ani jedno. Nechal jsem to na odtahovce odvézt do servisu a tam mi řekli, že to bude zřejmě přerušený nebo upadený kabel od imobilizeru kamsi. Když jsem si to logiscky srovnal, tak by to bylo možný, protože když už jsem to nastartoval a vypnul, tak po opětovným otočením klíčku do polohy žhavení čerpadla šly. Každopádně díky za všechny rady a hned, jak auto ze servisu dovezu, tak dám vědět.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: ned 06.01.2008 01:00
- Bydliště: Náměšť nad Oslavou
- Klubové ID: 1439
Takže přátelé, nakonec bylo špatné takové malé světle zelené relátko, uvnitř chodilo strašně ztuha, navíc k němu nešlo 12V, ale jen cca 7, takže to ani nemohlo nic dělat. Všem, kdož se potýkají s podobným problémem držím palce, protože diagnostika mi nic neukázala - možná proto, že byla dělaná za tepla, kdy do chodilo ok.