Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
740d 2001 - motor...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
aby sme mu nezostali nic dlzni, tak okrem tych vsetkych zdvojenych veci vratane turba by som hodil este napriklad 2xvaha vzduchu a pod.... Sam som sa o ten motor zaujimal v kombinacii so 7er, ale nie je odkial ziskat hodnoverne informacie, kedze tych 4,0d je fakt pomenej. To uz su naklady na udrzbu priblizujuce sa udrzbe motora kamionu. Urcite radsej by som isiel do 740i..... sice spotreba poznatelne vyssia, ale urcite ovela menej problemov a aj nakladov na udrzbu...
154 píše:nevznikl tenhle motor spojenim dvou 2,0d do V?



Jinak diesel o takovém obsahu podle mně naprosto postrádá smysl,chápu diesel hlavně jako úsporný motor,což se u obsahu nad 3 litry už dost vytrácí...Jestliže mám jezdit za 11-12 s 740d nebo za 13-14 s 740i,to už bych nějak neřešil ani u nového auta,u starého si k tomu připočtěme ještě nákady na údržbu a už se vůbec nemusíme divit že 740d jezdí tak málo...Toť můj názor

ked som kupoval auto, tak som sa o 740dA zaujimal a hladal info na nemeckych forach. vraj je to nieco uplne ine ako 3.0d - zospodu totalne lenive, ledva ledva sa rozbieha, potom chvilu strasna klada a potom zase nic.
velmi vela majitelov nadavalo na spolahlivost (turba, vstreky), boli vsak aj taki, ktori boli spokojni. treba kuknut nemecke fora, ale nepredpokladam, ze sa odvtedy nieco zmenilo. navyse tie motory su strasne malo rozsirene => nutnost kupovat 90% veci origo BMW, ktore su brutalne drahe.
ja osobne by som siel jednoznacne do 740i alebo 750i, naklady na prevadzku budu v dlhodobom horizonte urcite rovnake.
velmi vela majitelov nadavalo na spolahlivost (turba, vstreky), boli vsak aj taki, ktori boli spokojni. treba kuknut nemecke fora, ale nepredpokladam, ze sa odvtedy nieco zmenilo. navyse tie motory su strasne malo rozsirene => nutnost kupovat 90% veci origo BMW, ktore su brutalne drahe.
ja osobne by som siel jednoznacne do 740i alebo 750i, naklady na prevadzku budu v dlhodobom horizonte urcite rovnake.
Hitman píše:hadice píše:TaK 750 PLYN
to je blbost, max 4.4i.....v12 se blbe predeava do plynu navic je to vicemene exot...
S plynem nevím ale každopádně "exot" myslím není na škodu.Přecejen je to V12,nic proti V8,ale dvánáctky,to je prostě královská třída a podle mně se to nedá rovnat...A rozdíl ve spotřebě myslím nebude tak markantní,podle mně v takových objemech už je litr sem litr tam uplně fuk


Já osobně kdybych sháněl sedmu tak jedině V12,když už tak už

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Kail píše:S plynem nevím ale každopádně "exot" myslím není na škodu.Přecejen je to V12,nic proti V8,ale dvánáctky,to je prostě královská třída a podle mně se to nedá rovnat...A rozdíl ve spotřebě myslím nebude tak markantní,podle mně v takových objemech už je litr sem litr tam uplně fuk![]()
![]()
Já osobně kdybych sháněl sedmu tak jedině V12,když už tak už
Tak to jsi přesně z těch, které BMW láká na tyhle motory. Ty tam bývaly vždycky jen kvůli prestiži, ne kvůli kdovíjakému výkonovému rozdílu. V sedmě V12 vždycky platil za něco, co jede stejně nebo jen o maličko líp a žere o půlku víc. Změnilo se to až u nové E65, kde je dvanáctivál s Valvetronikem opravdu nářez a velký rozdíl od V8. A nevím jak tobě, ale mně se asi až do smrti bude zvuk V8 líbit podstatně víc než V12. V instalaci LPG to obnáší zaplatit 2x sadu na šestiválec versus jednu osmiválcovou, tzn. 2x35.000 nebo 1x45.000. A kdybys tu dvanáctiválcovou plynovku jednou prodával, tak právě takoví jako ty z prestižních důvodů nad ní ohrnou nos

Dobře rozmyslet!

Ano,jistě že kvůly prestiži,chceš snad říct že u sedmy nejde o prestiž?Je to uplně to samé jako u osmičky - co bys bral spíš,840i,nebo 850i?99% lidí a možná i víc chce 850i,z jakého důvodu???
Pro člověka co šetří a má to na ježdění do fabriky je osmivál samozřejmně přijatelnější než dvanáctka,ale já tvrdím že pro takového člověka není sedma ani osma dělaná,jestli chce člověk šetřit,má si koupit 318i nebo 525i
- všechno je jen o penězích...Každému podle jeho gusta,ale pro mně je sedma něco jako špička od BMW,proto mi kousek bez špičkový výbavy a dvanáctiválce pod kapotou nestojí ani za pohled
PS: Předem,abych předešel stupidním blábolům říkám,že já nejsem z těch co na tu 750i mají,proto jezdím v e34 TDS
Pro člověka co šetří a má to na ježdění do fabriky je osmivál samozřejmně přijatelnější než dvanáctka,ale já tvrdím že pro takového člověka není sedma ani osma dělaná,jestli chce člověk šetřit,má si koupit 318i nebo 525i


PS: Předem,abych předešel stupidním blábolům říkám,že já nejsem z těch co na tu 750i mají,proto jezdím v e34 TDS

Kail píše:Ano,jistě že kvůly prestiži,chceš snad říct že u sedmy nejde o prestiž?Je to uplně to samé jako u osmičky - co bys bral spíš,840i,nebo 850i?99% lidí a možná i víc chce 850i,z jakého důvodu???
Pro člověka co šetří a má to na ježdění do fabriky je osmivál samozřejmně přijatelnější než dvanáctka,ale já tvrdím že pro takového člověka není sedma ani osma dělaná,jestli chce člověk šetřit,má si koupit 318i nebo 525i- všechno je jen o penězích...Každému podle jeho gusta,ale pro mně je sedma něco jako špička od BMW,proto mi kousek bez špičkový výbavy a dvanáctiválce pod kapotou nestojí ani za pohled
![]()
PS: Předem,abych předešel stupidním blábolům říkám,že já nejsem z těch co na tu 750i mají,proto jezdím v e34 TDS
sorry to je zase blabol...
mozna to pro tebe bude novinka, ale i (nebo hlavne?) lidi co si kupujou auto za 3 mega se umej chovat ekonomicky a nehazej penize z okna... krome jednoho frajirka s jaguarem (kterej ma ale dost holou prdel) vsichni CEOs co znam jezdej v dyzlech
pepus píše:Kail píše:Ano,jistě že kvůly prestiži,chceš snad říct že u sedmy nejde o prestiž?Je to uplně to samé jako u osmičky - co bys bral spíš,840i,nebo 850i?99% lidí a možná i víc chce 850i,z jakého důvodu???
Pro člověka co šetří a má to na ježdění do fabriky je osmivál samozřejmně přijatelnější než dvanáctka,ale já tvrdím že pro takového člověka není sedma ani osma dělaná,jestli chce člověk šetřit,má si koupit 318i nebo 525i- všechno je jen o penězích...Každému podle jeho gusta,ale pro mně je sedma něco jako špička od BMW,proto mi kousek bez špičkový výbavy a dvanáctiválce pod kapotou nestojí ani za pohled
![]()
PS: Předem,abych předešel stupidním blábolům říkám,že já nejsem z těch co na tu 750i mají,proto jezdím v e34 TDS
sorry to je zase blabol...
mozna to pro tebe bude novinka, ale i (nebo hlavne?) lidi co si kupujou auto za 3 mega se umej chovat ekonomicky a nehazej penize z okna... krome jednoho frajirka s jaguarem (kterej ma ale dost holou prdel) vsichni CEOs co znam jezdej v dyzlech
Sorry,teď jsem nějak nepobral,bavíme se tu o e38,i nejnovější kousky mají cca 6 let pokud se nepletu,tak kde máš 3 mega?Dnes je to samozřejmně o něčem jiném,dnes je dieselová doba a za chvilku budou chrochtat a smrdět i sporťáky,ale to už je trochu OT...
Možná máš pravdu,ale tvá řeč je jak vytržená z kontextu,do problematiky o které se tu bavíme to nějak nezapadá
