Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

740d 2001 - motor...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od svejda_BMW »

zdravim všechny.. potřeboval bych vědět nejčastější závady na 4,0d (proč se o něm malo mluví) - poruchovost?? dik za příspěvky. Petr
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Diablo330Ci »

Prej je to nejnepovedenejsi motor ale nereknu Ti bohuzel proc.Zkus zadat hledani 740d
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od svejda_BMW »

no to sem zkousel i na 7er foru ale nic konkretniho sem se nedozvedel.. :roll:
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Diablo330Ci »

milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#5 Příspěvek od milonovo »

Myslím že stačí když si tady přečteš něco o 3,0d a přidáš si k tomu 2 vstřiky navíc a jedny rozvody.Benzínový motory jdou se spotřebou taky dost dolů,já bych do něj nešel.
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#6 Příspěvek od pepus »

ten motor se fakt nepovedl... naopak 3.0d je vydarenej kousek, toho bych se nebal
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#7 Příspěvek od bas2 »

2x hlava, 8x CR vstriky, 2x turbo....pokud nemas hodne penez na udrzbu, nebrat.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#8 Příspěvek od airbone »

aby sme mu nezostali nic dlzni, tak okrem tych vsetkych zdvojenych veci vratane turba by som hodil este napriklad 2xvaha vzduchu a pod.... Sam som sa o ten motor zaujimal v kombinacii so 7er, ale nie je odkial ziskat hodnoverne informacie, kedze tych 4,0d je fakt pomenej. To uz su naklady na udrzbu priblizujuce sa udrzbe motora kamionu. Urcite radsej by som isiel do 740i..... sice spotreba poznatelne vyssia, ale urcite ovela menej problemov a aj nakladov na udrzbu...
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od T613 »

M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#10 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

ono je to těžký...znám lidi co do něj jen sypali a taky znám lidi co maj na ni 300tkm a je vše původní !!! ale jízda v tom je docela sranda a na BC 9,2 nafty a to pomalu nejezdí :wink: Kdyby někdo chtěl tak vím o jedné za 239.999 :wink:
154
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: úte 17.10.2006 00:00

#11 Příspěvek od 154 »

nevznikl tenhle motor spojenim dvou 2,0d do V?
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#12 Příspěvek od Kail »

154 píše:nevznikl tenhle motor spojenim dvou 2,0d do V?



:lol: ,to můžeš říct o každým motoru do V,že je jen spojením dvou o polovinu menších motorů :lol: ...Tak jednoduchý to není,o 5.0i se taky říkalo že je to 2x 2.5i,ale prakticky každej mechanickej díl je tam odlišnej a technická řešení nebo elektronika je podobná hlavě díky tomu že motory vznikají ve stejnou dobu,tak je to logické že stupeň vývoje je cca na stejné úrovni :) ...


Jinak diesel o takovém obsahu podle mně naprosto postrádá smysl,chápu diesel hlavně jako úsporný motor,což se u obsahu nad 3 litry už dost vytrácí...Jestliže mám jezdit za 11-12 s 740d nebo za 13-14 s 740i,to už bych nějak neřešil ani u nového auta,u starého si k tomu připočtěme ještě nákady na údržbu a už se vůbec nemusíme divit že 740d jezdí tak málo...Toť můj názor :wink:
lupo
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: sob 24.12.2005 01:00

#13 Příspěvek od lupo »

ked som kupoval auto, tak som sa o 740dA zaujimal a hladal info na nemeckych forach. vraj je to nieco uplne ine ako 3.0d - zospodu totalne lenive, ledva ledva sa rozbieha, potom chvilu strasna klada a potom zase nic.
velmi vela majitelov nadavalo na spolahlivost (turba, vstreky), boli vsak aj taki, ktori boli spokojni. treba kuknut nemecke fora, ale nepredpokladam, ze sa odvtedy nieco zmenilo. navyse tie motory su strasne malo rozsirene => nutnost kupovat 90% veci origo BMW, ktore su brutalne drahe.
ja osobne by som siel jednoznacne do 740i alebo 750i, naklady na prevadzku budu v dlhodobom horizonte urcite rovnake.
hadice
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#14 Příspěvek od hadice »

TaK 750 PLYN :?:
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Hitman »

hadice píše:TaK 750 PLYN :?:


to je blbost, max 4.4i.....v12 se blbe predeava do plynu navic je to vicemene exot...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#16 Příspěvek od Kail »

Hitman píše:
hadice píše:TaK 750 PLYN :?:


to je blbost, max 4.4i.....v12 se blbe predeava do plynu navic je to vicemene exot...



S plynem nevím ale každopádně "exot" myslím není na škodu.Přecejen je to V12,nic proti V8,ale dvánáctky,to je prostě královská třída a podle mně se to nedá rovnat...A rozdíl ve spotřebě myslím nebude tak markantní,podle mně v takových objemech už je litr sem litr tam uplně fuk :P :wink:

Já osobně kdybych sháněl sedmu tak jedině V12,když už tak už 8)
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od RedBaron »

Kail píše:S plynem nevím ale každopádně "exot" myslím není na škodu.Přecejen je to V12,nic proti V8,ale dvánáctky,to je prostě královská třída a podle mně se to nedá rovnat...A rozdíl ve spotřebě myslím nebude tak markantní,podle mně v takových objemech už je litr sem litr tam uplně fuk :P :wink:

Já osobně kdybych sháněl sedmu tak jedině V12,když už tak už 8)


Tak to jsi přesně z těch, které BMW láká na tyhle motory. Ty tam bývaly vždycky jen kvůli prestiži, ne kvůli kdovíjakému výkonovému rozdílu. V sedmě V12 vždycky platil za něco, co jede stejně nebo jen o maličko líp a žere o půlku víc. Změnilo se to až u nové E65, kde je dvanáctivál s Valvetronikem opravdu nářez a velký rozdíl od V8. A nevím jak tobě, ale mně se asi až do smrti bude zvuk V8 líbit podstatně víc než V12. V instalaci LPG to obnáší zaplatit 2x sadu na šestiválec versus jednu osmiválcovou, tzn. 2x35.000 nebo 1x45.000. A kdybys tu dvanáctiválcovou plynovku jednou prodával, tak právě takoví jako ty z prestižních důvodů nad ní ohrnou nos :)

Dobře rozmyslet! :!:
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#18 Příspěvek od Kail »

Ano,jistě že kvůly prestiži,chceš snad říct že u sedmy nejde o prestiž?Je to uplně to samé jako u osmičky - co bys bral spíš,840i,nebo 850i?99% lidí a možná i víc chce 850i,z jakého důvodu???
Pro člověka co šetří a má to na ježdění do fabriky je osmivál samozřejmně přijatelnější než dvanáctka,ale já tvrdím že pro takového člověka není sedma ani osma dělaná,jestli chce člověk šetřit,má si koupit 318i nebo 525i :wink: - všechno je jen o penězích...Každému podle jeho gusta,ale pro mně je sedma něco jako špička od BMW,proto mi kousek bez špičkový výbavy a dvanáctiválce pod kapotou nestojí ani za pohled :)



PS: Předem,abych předešel stupidním blábolům říkám,že já nejsem z těch co na tu 750i mají,proto jezdím v e34 TDS :wink:
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#19 Příspěvek od pepus »

Kail píše:Ano,jistě že kvůly prestiži,chceš snad říct že u sedmy nejde o prestiž?Je to uplně to samé jako u osmičky - co bys bral spíš,840i,nebo 850i?99% lidí a možná i víc chce 850i,z jakého důvodu???
Pro člověka co šetří a má to na ježdění do fabriky je osmivál samozřejmně přijatelnější než dvanáctka,ale já tvrdím že pro takového člověka není sedma ani osma dělaná,jestli chce člověk šetřit,má si koupit 318i nebo 525i :wink: - všechno je jen o penězích...Každému podle jeho gusta,ale pro mně je sedma něco jako špička od BMW,proto mi kousek bez špičkový výbavy a dvanáctiválce pod kapotou nestojí ani za pohled :)



PS: Předem,abych předešel stupidním blábolům říkám,že já nejsem z těch co na tu 750i mají,proto jezdím v e34 TDS :wink:


sorry to je zase blabol...
mozna to pro tebe bude novinka, ale i (nebo hlavne?) lidi co si kupujou auto za 3 mega se umej chovat ekonomicky a nehazej penize z okna... krome jednoho frajirka s jaguarem (kterej ma ale dost holou prdel) vsichni CEOs co znam jezdej v dyzlech
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#20 Příspěvek od Kail »

pepus píše:
Kail píše:Ano,jistě že kvůly prestiži,chceš snad říct že u sedmy nejde o prestiž?Je to uplně to samé jako u osmičky - co bys bral spíš,840i,nebo 850i?99% lidí a možná i víc chce 850i,z jakého důvodu???
Pro člověka co šetří a má to na ježdění do fabriky je osmivál samozřejmně přijatelnější než dvanáctka,ale já tvrdím že pro takového člověka není sedma ani osma dělaná,jestli chce člověk šetřit,má si koupit 318i nebo 525i :wink: - všechno je jen o penězích...Každému podle jeho gusta,ale pro mně je sedma něco jako špička od BMW,proto mi kousek bez špičkový výbavy a dvanáctiválce pod kapotou nestojí ani za pohled :)



PS: Předem,abych předešel stupidním blábolům říkám,že já nejsem z těch co na tu 750i mají,proto jezdím v e34 TDS :wink:


sorry to je zase blabol...
mozna to pro tebe bude novinka, ale i (nebo hlavne?) lidi co si kupujou auto za 3 mega se umej chovat ekonomicky a nehazej penize z okna... krome jednoho frajirka s jaguarem (kterej ma ale dost holou prdel) vsichni CEOs co znam jezdej v dyzlech



Sorry,teď jsem nějak nepobral,bavíme se tu o e38,i nejnovější kousky mají cca 6 let pokud se nepletu,tak kde máš 3 mega?Dnes je to samozřejmně o něčem jiném,dnes je dieselová doba a za chvilku budou chrochtat a smrdět i sporťáky,ale to už je trochu OT...

Možná máš pravdu,ale tvá řeč je jak vytržená z kontextu,do problematiky o které se tu bavíme to nějak nezapadá :wink:
Odpovědět