Zdravím,mám otázku.Jde nějak přetěsnit čerpadlo chlazení motoru u 540ky E 39 ? Teče mě to takovou malou dírkou pod hřídelkou čerpadla.Je tam taková záslepka velká jako padík a tam to kape.Pravděpodobně odešla taková ta "ucpávka" mezi vrtulkou a vlastním tělesem čerpadla.Nebo to nemá smysl na to jak to jde rozebrat.V tom případě bych chtěl znát váš názor na to jaké čerpadlo koupit. Origo,SKF,nebo postačí nějaké neznačkové třeba z elitu.SKF 4280,- Kč nejlevnější 2600,- Kč.Dík za odpovědi a názor.
PavelP
E 39 540 iA
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Čerpadlo chlazení motoru V 8.Vyřešeno,děkuji všem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nabizim:PavelP píše:Zdravím,mám otázku.Jde nějak přetěsnit čerpadlo chlazení motoru u 540ky E 39 ? Teče mě to takovou malou dírkou pod hřídelkou čerpadla.Je tam taková záslepka velká jako padík a tam to kape.Pravděpodobně odešla taková ta "ucpávka" mezi vrtulkou a vlastním tělesem čerpadla.Nebo to nemá smysl na to jak to jde rozebrat.V tom případě bych chtěl znát váš názor na to jaké čerpadlo koupit. Origo,SKF,nebo postačí nějaké neznačkové třeba z elitu.SKF 4280,- Kč nejlevnější 2600,- Kč.Dík za odpovědi a názor.
PavelP
E 39 540 iA
FEBI FB21916 2980,- od r.v. 9/98 dal
GraF GRPA625 2400,- do r.v. 9/98
Global PA1227 2400,- od r.v. 9/98 dal