Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Chyba pri diagnostice klimatizace HKL - e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Shimi
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: sob 18.08.2007 00:00
Klubové ID: 1412

#1 Příspěvek od Shimi »

Zdravim vsechny, nemate nekdo nahodou zkusenost s chybovym hlasenim modulu HKL (klima), ktere se mi stale opakuje a nemohu se ho zbavit - pri tom mi pride ze klima funguje naprosto OK.

Chybovy kod: 1 temperature wheel, right

nevim co s tim - mam vlastni diagnostiku CS6.5 ale u teto chyby nevim co s ni a co si pod ni predstavit.

Diky za rady.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#2 Příspěvek od tds »

v překladu je to ovládací kolečko teploty pro pravou stranu.
Shimi
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: sob 18.08.2007 00:00
Klubové ID: 1412

#3 Příspěvek od Shimi »

Aha, to ze je to kolecko na nastaveni teploty sem samo vedel, ale nebylo mi to jasny, kdyz je to digi a navic to funguje naprosto v poradku. Takze jestli to spravne chapu, tak tuto "chybu nechybu" bude Carsoft hlasit porad? Nebo de udelat neco aby to ignoroval ?

Jinak dekuji za rychlou a vecnou odpoved :)
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Hyri »

Presne jak pice ALP ... je to haluz .
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Hyri »

Hyri píše:Presne jak pise ALP ... je to haluz .
Shimi
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: sob 18.08.2007 00:00
Klubové ID: 1412

#6 Příspěvek od Shimi »

jo tak diky za info. Jinak ten Carsoft 6.5 neumi spravne vycitat ani mou motorovou ECU - respektive mam nejakou jinou verzi a ty kody tam sou jinak, takze to stejne pouzivam tak, ze si prectu akorat kod a ten si najdu v Autodatech, kde sou spravny.

V teto souvislosti bych mohl zkusit jeste jednu otazku ... Pri vycteni ECU mi to hazi chybu ve smyslu: Vstrik 3tiho valce - obvod selhava.
Auto pri tom jezdi uplne v poho a kdyz sem promeril ty vstriky, tak byly taky vsechny ve spravnem rozpeti. Tedy jedina moznost co mne napada je nejaky prechodovy odpor na vedeni. Tedy otazka - Nevite prosim nekdo jak toto vedeni prozkouset? Potazmo ktery pini na konektoru ECU patri vstrikum ?

A jeste pred tema vstrikama na kabelu pod plastovou krytkou jsou chyceny 2 valecky? Co to je a k cemu to je ? 8O

Toto je posledni chyba ktery se nemohu zbavit, ale jak rikam, auto jezdi.
Diky
Shimi
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: sob 18.08.2007 00:00
Klubové ID: 1412

#7 Příspěvek od Shimi »

alp píše:schema najdes ve WDS. Tenhle typ sporadicke chyby je pomerne dost casty, vznika tranzistorama v rj a preslechama = neresit. Co se tyce premereni, tak osciloskopem. Co se tyce tech valecku, tak mrkni do etk.

btw co jsi myslel tema autodatama ? (nejaky url?)
Jo kouknu. Kazdopadne ty Autodata je program (databaze) vseho mozny na vsechny auta. Informace o motorech, nastavovani rozvodu, predepsany kapaliny, objemy kapalin, časty zavady a jejich odstraneni a tak. Proste je tam toho opravdu hodne - predevsim sou tam prakticky informace o tom, jak se da premerit snad kazdy cidlo vsetne Lambdy, co ma kde bejt za napeti, jakej signal, jakej odpor a tak. Mam k tomu i VIVID coz je obdoba od elitu. Celkem vhodne se to doplnuje.

http://auto-diagnostika.com/view.php?ci ... 2007070003
Shimi
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: sob 18.08.2007 00:00
Klubové ID: 1412

#8 Příspěvek od Shimi »

Tady je kdyztak jeste link na popis toho VIVIDu.

http://auto-diagnostika.com/view.php?ci ... 2007070004
Odpovědět