Zdravim vsechny, nemate nekdo nahodou zkusenost s chybovym hlasenim modulu HKL (klima), ktere se mi stale opakuje a nemohu se ho zbavit - pri tom mi pride ze klima funguje naprosto OK.
Chybovy kod: 1 temperature wheel, right
nevim co s tim - mam vlastni diagnostiku CS6.5 ale u teto chyby nevim co s ni a co si pod ni predstavit.
Diky za rady.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chyba pri diagnostice klimatizace HKL - e39
Aha, to ze je to kolecko na nastaveni teploty sem samo vedel, ale nebylo mi to jasny, kdyz je to digi a navic to funguje naprosto v poradku. Takze jestli to spravne chapu, tak tuto "chybu nechybu" bude Carsoft hlasit porad? Nebo de udelat neco aby to ignoroval ?
Jinak dekuji za rychlou a vecnou odpoved
Jinak dekuji za rychlou a vecnou odpoved

jo tak diky za info. Jinak ten Carsoft 6.5 neumi spravne vycitat ani mou motorovou ECU - respektive mam nejakou jinou verzi a ty kody tam sou jinak, takze to stejne pouzivam tak, ze si prectu akorat kod a ten si najdu v Autodatech, kde sou spravny.
V teto souvislosti bych mohl zkusit jeste jednu otazku ... Pri vycteni ECU mi to hazi chybu ve smyslu: Vstrik 3tiho valce - obvod selhava.
Auto pri tom jezdi uplne v poho a kdyz sem promeril ty vstriky, tak byly taky vsechny ve spravnem rozpeti. Tedy jedina moznost co mne napada je nejaky prechodovy odpor na vedeni. Tedy otazka - Nevite prosim nekdo jak toto vedeni prozkouset? Potazmo ktery pini na konektoru ECU patri vstrikum ?
A jeste pred tema vstrikama na kabelu pod plastovou krytkou jsou chyceny 2 valecky? Co to je a k cemu to je ?
Toto je posledni chyba ktery se nemohu zbavit, ale jak rikam, auto jezdi.
Diky
V teto souvislosti bych mohl zkusit jeste jednu otazku ... Pri vycteni ECU mi to hazi chybu ve smyslu: Vstrik 3tiho valce - obvod selhava.
Auto pri tom jezdi uplne v poho a kdyz sem promeril ty vstriky, tak byly taky vsechny ve spravnem rozpeti. Tedy jedina moznost co mne napada je nejaky prechodovy odpor na vedeni. Tedy otazka - Nevite prosim nekdo jak toto vedeni prozkouset? Potazmo ktery pini na konektoru ECU patri vstrikum ?
A jeste pred tema vstrikama na kabelu pod plastovou krytkou jsou chyceny 2 valecky? Co to je a k cemu to je ?

Toto je posledni chyba ktery se nemohu zbavit, ale jak rikam, auto jezdi.
Diky
Jo kouknu. Kazdopadne ty Autodata je program (databaze) vseho mozny na vsechny auta. Informace o motorech, nastavovani rozvodu, predepsany kapaliny, objemy kapalin, časty zavady a jejich odstraneni a tak. Proste je tam toho opravdu hodne - predevsim sou tam prakticky informace o tom, jak se da premerit snad kazdy cidlo vsetne Lambdy, co ma kde bejt za napeti, jakej signal, jakej odpor a tak. Mam k tomu i VIVID coz je obdoba od elitu. Celkem vhodne se to doplnuje.alp píše:schema najdes ve WDS. Tenhle typ sporadicke chyby je pomerne dost casty, vznika tranzistorama v rj a preslechama = neresit. Co se tyce premereni, tak osciloskopem. Co se tyce tech valecku, tak mrkni do etk.
btw co jsi myslel tema autodatama ? (nejaky url?)
http://auto-diagnostika.com/view.php?ci ... 2007070003
Tady je kdyztak jeste link na popis toho VIVIDu.
http://auto-diagnostika.com/view.php?ci ... 2007070004
http://auto-diagnostika.com/view.php?ci ... 2007070004