Dík Pavel 528!
hele když máš tak obsáhlé znalosti - ještě se zeptám , nevíš náhodou jak ty budíky co nejsnáz vyndat?
Nechci kvůli tomu vyndavat motor , takže předpokládám , že se tam někde povolí 1 až 2 šroubky a je to, ale kde?
Dál se ještě zeptám , žárovky co podsvicují pal.desku jsou červený nebo tu červenou tam zajištuje nějakej hadr přes něco nataženej?
Neměl jsem to nikdy rozebraný, ale ten cikán co to měl předemnou se v tom asi vrtal, nebo? mám červený ručičky a všude nalepeno m5
je to jednoduchy,zespoda/zepredu(cernej plast pred budikama) jsou dva krizovy sroubky,ty povolis,sundas ten cernej plast a pak se dostanes na ty budiky,tam pak jsou jeste asi 4sroubky-to najdes-ja uz si to taky presne nepamatuju(cca 3roky co jsem to delal)mozna ti nepujdou ty budiky vyndat pres volant-ale na levou stranu(protahnout to volantem) to urcite jde..
mas vubec zkusenosti s pajenim?chtelo by aby to udelal trochu znalej clovek,aby si jeste neco nezprasil vic nez to je
jinak ty zarovky jsou asi bily-to si ted nejsem jistej...
Wow!
jsi rychlejší než myšlenka - teda aspoň ta moje určitě
Mrknu na to.S pájenim mám zkušenosti, nějakou dobu jsem se tim tak trochu i živil, ale jestli to nesprasim - tak to nevim
Stejně dík za info!
bumira píše:Dík Pavel 528!
hele když máš tak obsáhlé znalosti - ještě se zeptám , nevíš náhodou jak ty budíky co nejsnáz vyndat?
Nechci kvůli tomu vyndavat motor , takže předpokládám , že se tam někde povolí 1 až 2 šroubky a je to, ale kde?
Dál se ještě zeptám , žárovky co podsvicují pal.desku jsou červený nebo tu červenou tam zajištuje nějakej hadr přes něco nataženej?
Neměl jsem to nikdy rozebraný, ale ten cikán co to měl předemnou se v tom asi vrtal, nebo? mám červený ručičky a všude nalepeno m5
Dej si bacha na to, že nemusíš mít tu palubku, která je vyfocená na BMWE34.netu. Já mám 524td z roku91 a mám jí úplně jinou a ty kondenzátory na jiném místě. I když kondenzátor pozná asi každý. Jde spíše o jejich hodnoty. Doporučuju mikropájku a ne moc velkou teplotu (tak 270 stupňů), aby se ti neodchlípnul tiš?ák.
stavalo se mi, ze se z niceho nic pri jizde vypnuly budiky, zustalo jen podsviceni, vsechny kontrolky zhasly, vsechny raficky na nule. Nekdy pomohlo klepnout, nekdy sem musel vypnout klicek a po nastartovani dobry.
Dneska ale umreli uplne jinak - vypnuli se a po chvili zacalo na miste kilometru svitit "code".
chci se zeptat jestli to bude tema kondikama nebo cim by to mohlo byt.
mam E34 525 TDS '93
Tak jsem budiky rozdelal, abych se podival, jestli neuvidim neco v neporadku. Kondiky vypadaji v poradku (nejsou nafoukly) - viz. obr. 4 a 5.
Jedina vec co me zarazi je takove roztekle cerne "cosi". konzistenci to je jako zasychajici zvykacka. je to videt na obr.1. je to zespoda takove zvlastni soucastky (obr. 2. a 3. - ten bilej valecek). Vi nekdo co je ten valecek zac a jestli to zespoda je normalni?
Mas pravdu ten valecek je opravdu napevno naletovana zarovka od airbagu a nekdo ji zalepil nejakou cernou gumou, aby to nesvitilo (ted jsem tu gumu vystoural).
Tyhle budiky jsou z jinyho auta, ty puvodni totiz odesli.
Takze ted podezrivam tu zelenou kodovaci mrchu, do ktere se uklada pocet km apod. Je mi zahadou, jestli je mozny, aby se nejak "smazala" nebo poskodila pri tech vypadcich budiku, ted to proste porad jen pise code. Co jsem hledal, tak by to mohlo byt tou vadnou kostickou.
Vi nekdo jak se ta kosticka svazana s konkretnim autem? Nebo co se stane, kdyz tam dam jinou kosticku?