zere vodu a olej v dost velkem mnozstvi... ve vysokych otackach nehuli.. huli hlavne na volnobeh a v nizkych otackach.. bily a namodraly kour... huly jak kdy.. obcas taky ne.. viditelny prusak nafty na cerpadle... odeslo cerpadlo plus jeste neco.? upozornuju, ze motor se neprehriva!! prosim cokoli vas napadne tak je dobre.. staci mi zacatek provazku ceho se chytit ja to hned proverim a kouknu na to. dekuji .... jeste horsi starty.. coz ma mozna za nasledek cerpadlo.. nebo nejaky vstrik.? co myslite.?
Mě to taky žralo vodu litr na sto i olej...
Vyměnil jsem termostat, přešel z oleje 5W/40 na 10W/40 a ťuk ťuk, všecko běží tak jak má. Najeto asi kolem 5tkm.
Teď začíná něco hlásit a nevím. Zvuk tři krátké tóny.
tak zase tak malo to nejni aby sem uvazoval o takovejdle zavade... tohle je neco v haji.. minimalne odchazi naftove cerpadlo.. ale ta voda me klame.. pac opravdu spotreba vody jako krava.. opravdu huli jako krava.. predstavte si nakladak starej pri studenem startu.. kdyz ma spatnej den, tak na krizovatce pri stani na cervenou nejni videt sousedni auta. asi tak pro predstavu.
buď je únik chladící kapaliny někde ven z motoru (o-kroužek hadice atd.)nebo ji zpracuje motor t.j.vadné těsnění poř.prasklá hlava.s chod motoru je to jednoznačný: nové čerpadlo popř.repas,nastavit předvstřik, vyměnit trysky vstřiků a seřídit tlak vstřiků. a pak už by jsi to mohl považovat za vyřízené.
Jestli hulí a ztrácí se voda, tak to bývá prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou. Hlavně to hulí po nastartování, jestli to trochu koktá, tak je to asi jasný.
jestli se strácí voda a olej, a neni pod autem viditelná známka toho že by to teklo ven, tak je jasný že to jde do motoru. čuchni si k výfuku jestli to smrdí jak spálenej olej tak je to jasný.A šedej až bílej kouř je známka toho že jde voda do spalovacího prostoru. Vem víčko na na krytu ventilů a podívej se jestli je tam taková hnusná nažloutlá emulze- když se dostane voda do oleje... Myslim,že je to těsnění pod palicí...