Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

525tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
extreme
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 18.04.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1330
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od extreme »

zere vodu a olej v dost velkem mnozstvi... ve vysokych otackach nehuli.. huli hlavne na volnobeh a v nizkych otackach.. bily a namodraly kour... huly jak kdy.. obcas taky ne.. viditelny prusak nafty na cerpadle... odeslo cerpadlo plus jeste neco.:?? upozornuju, ze motor se neprehriva!! prosim cokoli vas napadne tak je dobre.. staci mi zacatek provazku ceho se chytit ja to hned proverim a kouknu na to. dekuji .... jeste horsi starty.. coz ma mozna za nasledek cerpadlo.. nebo nejaky vstrik.:?? co myslite.:??
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od gyrous »

Mě to taky žralo vodu litr na sto i olej...
Vyměnil jsem termostat, přešel z oleje 5W/40 na 10W/40 a ťuk ťuk, všecko běží tak jak má. Najeto asi kolem 5tkm.
Teď začíná něco hlásit a nevím. Zvuk tři krátké tóny. 8O
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Butch5 »

Hlasi ti BC, ze je +3stupne celsia :lol:
cipis
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: pát 16.11.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1359

#4 Příspěvek od cipis »

Butch5 píše:Hlasi ti BC, ze je +3stupne celsia :lol:
varovani teploty je na E34 jenom 1x gong
3x to tusim pipa kdyz mam nastaveny na BC bimbani kazdou celou hodinu
extreme
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 18.04.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1330
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od extreme »

tak zase tak malo to nejni aby sem uvazoval o takovejdle zavade... tohle je neco v haji.. minimalne odchazi naftove cerpadlo.. ale ta voda me klame.. pac opravdu spotreba vody jako krava.. :-( opravdu huli jako krava.. predstavte si nakladak starej pri studenem startu.. kdyz ma spatnej den, tak na krizovatce pri stani na cervenou nejni videt sousedni auta. asi tak pro predstavu. :roll:
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#6 Příspěvek od tds »

buď je únik chladící kapaliny někde ven z motoru (o-kroužek hadice atd.)nebo ji zpracuje motor t.j.vadné těsnění poř.prasklá hlava.s chod motoru je to jednoznačný: nové čerpadlo popř.repas,nastavit předvstřik, vyměnit trysky vstřiků a seřídit tlak vstřiků. a pak už by jsi to mohl považovat za vyřízené.
barvas
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 09.01.2008 01:00

#7 Příspěvek od barvas »

Jestli hulí a ztrácí se voda, tak to bývá prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou. Hlavně to hulí po nastartování, jestli to trochu koktá, tak je to asi jasný.
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#8 Příspěvek od lucky »

jestli se strácí voda a olej, a neni pod autem viditelná známka toho že by to teklo ven, tak je jasný že to jde do motoru. čuchni si k výfuku jestli to smrdí jak spálenej olej tak je to jasný.A šedej až bílej kouř je známka toho že jde voda do spalovacího prostoru. Vem víčko na na krytu ventilů a podívej se jestli je tam taková hnusná nažloutlá emulze- když se dostane voda do oleje... Myslim,že je to těsnění pod palicí...
Odpovědět