Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 535 podivný problem s topenim- vyřešeno

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#21 Příspěvek od dafson »

Pro Fugo:Super diky jeste bys byl hodnej kdybys mi poradil kde ten ventil je....a to ze to topi zhruba po 5 km je normalni??
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#22 Příspěvek od dafson »

Pro Fugo:Super diky jeste bys byl hodnej kdybys mi poradil kde ten ventil je....a to ze to topi zhruba po 5 km je normalni??
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#23 Příspěvek od Fugo »

to že to topí po 5km se mě zdá v pořádku, víc ti poví asi majitelé stejného vozu, co se týče ventilů tak jsou u aut co znám v motorovém prostoru na stěně před řidičem, povedou do nich hadice od motoru a skrze stěnu do radiátoru topení.
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#24 Příspěvek od elektrik »

Tak. Hlava je dole a to těsnění je opravdu prasklí na jednom válci. Takže skutečnš to nejspíš netopilo kvůli tomu. Jen mě zarazilo že ve válcích jsou ještě dost výrazně vidět kolečka(rýhy) od frezy nejspíš ještě z výroby. Auto má najeto 220000. Vačka má krásně lesklej povrch a je jeko nová. Nikde známky po karbonu. Vypadá to jak novej motor. Myslíte že je normální aby po 220000 km byly ve válcích vidět stopy po frézování? :?:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#25 Příspěvek od Fugo »

to je normální ,na dnech pístů se s tím "otiskem" frézy nemůže nic stát, tam se to o nic netře, jediná možnost jak to nechat zmizet je chudá směs, ale to je riziko že zmizí i kus pístu :D
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#26 Příspěvek od elektrik »

chudou směs nebudeme riskovat protože už s ní máme nemilé zkušenosti ale mě strašně překvapilo že něco takového najdu u motoru kterej má najeto 220..... asi to bude tim že jsem zvyklej na alfu romeo a tam motor po 200000 vypadá poněkud jinak :lol:
hadice
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#27 Příspěvek od hadice »

Čus,moje 524 td E34 to udělal 2x,jel jsem třeba 200km a v poho najednou to začalo netopit a topit hadice tvrdý jak svině,povoluju víčko expansky div né vopařenej-gejzír aspon metr.no a pokaždý to byla hlava ve všech šesti válcích prdlá. :cry: :cry: prostě mě vůbec nešlo do hlavy jaktože zničeho nic prdla hlava a přitom člověk ty 2,4 střepy znal jak svý boty tak jsem to taky nehonil a vono se mě to takhle vodměnovalo.jinak s těma ventylama na topení jsem měl taky problém- oxidace konektoru jinak nic. :wink:
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#28 Příspěvek od dafson »

pro Hadice: Hmm ja se takhle oparil 2stupen popaleni cela prava ruka 2mesice neschopenka......a pak mi praskla hlava a to mam benzin...jo a ty hadice se mi porad zdaji tvrde od te doby bojuju s chlazeni sve E39 uz mi praskly dve vodni hadice a nevim proc hlava by mela byt ok podle lidi co mi ji delali(jestli nekecali)
komaar
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pát 23.09.2005 00:00

#29 Příspěvek od komaar »

mě topila jenom pravá půlka auta -- původně sem myslel že je to jasnej elektroventyl na otvírání teplý vody (sou dva na každou stranu) tak sem ho vyměnil a furt stejný -- zkoušel sem ho i vodpojit a taky stejný
-- tak sem zkusil eště vyměnit tu konzoli s kolečkama na větrák a teplotu -- a taky nic -- tak sem to pak rozdělal dole vod spolujezdce, jak je tam pylovej filtr -- po ohmatání topnýho tělesa sem zjistil že topí jen spolujezdcova strana ( je rozdělený na 2 )
z toho vyplývá že to topný těleso zarostlo nebo nějak zkorodovalo nebo se ucpalo, zkrátka tim špatně protejká voda a tudíž to netopí
a jelikož sem byl línej to celý rozebírat a měnit tak sem koupil sračku na vyčištění vodního systému (stálo to asi kilo v autopotřebách) -- přiškrtil sem hadici vod spolujezdce aby na mojí stranu byl větší tlak a proud a začal to aplikovat --- celkem sem to dělal asi na 5x ale už to topí vpohodě Idea
Odpovědět