Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e34 535 podivný problem s topenim- vyřešeno
Tak. Hlava je dole a to těsnění je opravdu prasklí na jednom válci. Takže skutečnš to nejspíš netopilo kvůli tomu. Jen mě zarazilo že ve válcích jsou ještě dost výrazně vidět kolečka(rýhy) od frezy nejspíš ještě z výroby. Auto má najeto 220000. Vačka má krásně lesklej povrch a je jeko nová. Nikde známky po karbonu. Vypadá to jak novej motor. Myslíte že je normální aby po 220000 km byly ve válcích vidět stopy po frézování? 

Čus,moje 524 td E34 to udělal 2x,jel jsem třeba 200km a v poho najednou to začalo netopit a topit hadice tvrdý jak svině,povoluju víčko expansky div né vopařenej-gejzír aspon metr.no a pokaždý to byla hlava ve všech šesti válcích prdlá.
prostě mě vůbec nešlo do hlavy jaktože zničeho nic prdla hlava a přitom člověk ty 2,4 střepy znal jak svý boty tak jsem to taky nehonil a vono se mě to takhle vodměnovalo.jinak s těma ventylama na topení jsem měl taky problém- oxidace konektoru jinak nic. 



pro Hadice: Hmm ja se takhle oparil 2stupen popaleni cela prava ruka 2mesice neschopenka......a pak mi praskla hlava a to mam benzin...jo a ty hadice se mi porad zdaji tvrde od te doby bojuju s chlazeni sve E39 uz mi praskly dve vodni hadice a nevim proc hlava by mela byt ok podle lidi co mi ji delali(jestli nekecali)
mě topila jenom pravá půlka auta -- původně sem myslel že je to jasnej elektroventyl na otvírání teplý vody (sou dva na každou stranu) tak sem ho vyměnil a furt stejný -- zkoušel sem ho i vodpojit a taky stejný
-- tak sem zkusil eště vyměnit tu konzoli s kolečkama na větrák a teplotu -- a taky nic -- tak sem to pak rozdělal dole vod spolujezdce, jak je tam pylovej filtr -- po ohmatání topnýho tělesa sem zjistil že topí jen spolujezdcova strana ( je rozdělený na 2 )
z toho vyplývá že to topný těleso zarostlo nebo nějak zkorodovalo nebo se ucpalo, zkrátka tim špatně protejká voda a tudíž to netopí
a jelikož sem byl línej to celý rozebírat a měnit tak sem koupil sračku na vyčištění vodního systému (stálo to asi kilo v autopotřebách) -- přiškrtil sem hadici vod spolujezdce aby na mojí stranu byl větší tlak a proud a začal to aplikovat --- celkem sem to dělal asi na 5x ale už to topí vpohodě Idea
-- tak sem zkusil eště vyměnit tu konzoli s kolečkama na větrák a teplotu -- a taky nic -- tak sem to pak rozdělal dole vod spolujezdce, jak je tam pylovej filtr -- po ohmatání topnýho tělesa sem zjistil že topí jen spolujezdcova strana ( je rozdělený na 2 )
z toho vyplývá že to topný těleso zarostlo nebo nějak zkorodovalo nebo se ucpalo, zkrátka tim špatně protejká voda a tudíž to netopí
a jelikož sem byl línej to celý rozebírat a měnit tak sem koupil sračku na vyčištění vodního systému (stálo to asi kilo v autopotřebách) -- přiškrtil sem hadici vod spolujezdce aby na mojí stranu byl větší tlak a proud a začal to aplikovat --- celkem sem to dělal asi na 5x ale už to topí vpohodě Idea