Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 525d - pri 2500 cuka a netahne - vaha vzduchu?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Milhaus_
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Klubové ID: 1114

#1 Příspěvek od Milhaus_ »

E39 525d, 05/2001, najeto 165tis
Jezdim spis na pohodu, ale dnes jsem potreboval predjet - jakmile se dostal motor ke 3tis, tak zacne cukat nebo netahne, nezvysuje otacky.
Po delsich peripetiich (nekde tady na foru to je k nalezeni) se nakonec ukazalo ze bylo spanty podavaci cerpadlo a mam novy ani ne mesic, takze tim by to byt nemelo .. samozrejme tedy za predpokladu ze to novy neni vadny coz se taky muze stat... ;( Nafta jde normalne, filtr je davanej novej na podzim.
Takze dalsi moznost je asi vaha vzduchu - na diag jsem jeste nebyl - bohuzel nemam nikoho znamyho v Praze a okoli takze budu muset do autorizovanyho servisu .. mate-li na nekoho kontakt kdo je levnejsi nez aut. servis (coz asi kdokoliv ;) budu vdecny :-))
tlakovy cerpadlo pod sedadlem by melo byt v poradku - alespon bylo v dobe vymeny podavaciho cerpadla
nejlepsi by urcite byla diagnostika - takze prosim timto ma-li nekdo nejaky kontakt aby mi ho poslal .. diky moc
Macha
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: pát 26.01.2007 01:00
Bydliště: Kralupy n.Vl.
Klubové ID: 918

#2 Příspěvek od Macha »

Měl jsem ten samý problém a bylo to tlakový čerpadlo pod sedadlem!!!!
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#3 Příspěvek od milonovo »

Měl jsem podobnej problém a byl to nakonec asi EGR,váhu vzduchu Ti můžu půjčit na vyzkoušení když si dáme spicha v Praze.Po vlastních zkušenostech s BMW servisem Ti diagnostiku můžu doporučit jen orientačně,kdybych dal na jejich diagnózy,byl bych v tom asi o 100k víc.(samo s prací tam)
Zkus zaslepit podtlak EGR
Milhaus_
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Klubové ID: 1114

#4 Příspěvek od Milhaus_ »

takze vyreseno - bylo to tlakovy cerpadlo pod sedadlem .. takze uz mam novy obe, doufam ze ted uz budu jen jezdit :-))
dikes za tipy

jeste mam problem ze se to velmi pomalu ohrejva a na nizky otacky i pada teplota - tady na foru jsem nasel abych zkusil jeste termostat EGR (termostat motoru je davanej novej - nepomohlo) a k tomu mi jeste prestal spinat bufik .. takze ted na zimu nic moc, docela trva nez se ohreju tak to dam doufam taky co nejdriv dohromady...
Shelby
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Pardubický kraj

#5 Příspěvek od Shelby »

Milhaus_ píše: jeste mam problem ze se to velmi pomalu ohrejva a na nizky otacky i pada teplota - tady na foru jsem nasel abych zkusil jeste termostat EGR (termostat motoru je davanej novej - nepomohlo) a k tomu mi jeste prestal spinat bufik .. takze ted na zimu nic moc, docela trva nez se ohreju tak to dam doufam taky co nejdriv dohromady...
ono sis odpověděl de facto sám, nejde ti to čerpadýlko od webasta co honí vodu v přes něj, takže webasto sepne dojde tam k přehřátí a vypne
teda aspoň bych to viděl jako nejpravděpodobnější, samozřejmě nemusí spínat z jakéhokoliv jinýho důvodu. Jistý je že se ti auto neohřívá nebo v mrazech neudrží teplotu protože nejde ten příhřev. Motor sám o sobě má velmi malé tzv odpadní teplo na to aby se rychle ohřál..
Milhaus_
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Klubové ID: 1114

#6 Příspěvek od Milhaus_ »

Shelby píše:ono sis odpověděl de facto sám, nejde ti to čerpadýlko od webasta co honí vodu v přes něj, takže webasto sepne dojde tam k přehřátí a vypne
teda aspoň bych to viděl jako nejpravděpodobnější, samozřejmě nemusí spínat z jakéhokoliv jinýho důvodu. Jistý je že se ti auto neohřívá nebo v mrazech neudrží teplotu protože nejde ten příhřev. Motor sám o sobě má velmi malé tzv odpadní teplo na to aby se rychle ohřál..
nene, webasto se vubec nesepne, ale cca pred mesicem jeste fungovalo normalne - takze bych spis rekl ze zhavici svicka nebo celej bufik ;(
motor ma velmi male odpadni teplo, to se doctu vsude, ale na druhou stranu me se to fakt neohriva vubec a i pada teplota a to by podle me nemelo
pristi tyden pojedu na diag tak snad najdeme co to je - jak uz jsem psal tady na foru jsem nejcasteji krome termostatu chlazeni motoru, kterej uz je novej, nasel jeste radu vymenit termostat egr ventilu
http://bmwfans.info/original/E39/tou/52 ... 1_2842/#15

jeste k servisu: shanel jsem diag v Praze a okoli, nasel jsem pres znamyho velmi dobrej servis Martin Bohm, http://www.wmb.cz/ - neni to autorizovanej servis, ale je to clovek kterej dela jen BMW a orientuje se
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#7 Příspěvek od Pavel H »

OT: Bohma Ti nikdo kdo u nej nechal neco opravovat nedoporuci. Ma velmi spatne reference.
Milhaus_
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Klubové ID: 1114

#8 Příspěvek od Milhaus_ »

Pavel H píše:OT: Bohma Ti nikdo kdo u nej nechal neco opravovat nedoporuci. Ma velmi spatne reference.
no ja se tam dostal pres velmi blizkyho znamyho takze se asi snazil (cena dobra, opraveno rychle - v poledne jsem auto slozil z odtahu a vecer bylo hotovy ;) ale je to fakt skoda ze si neuhlida vic veci...
jinak Fanda (elektrikar) tam jeste je, zrovna mam v planu se za nim zastavit pristi tyden ;)
Odpovědět