Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

prosím poradte 525i E34 nejede - VYŘEŠENO

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1 Příspěvek od Filozof »

Začlo mi to delat asi před 3týdny pozvolna. Jelikož mám LPG tak jsem to vždy přetrpel a myslel si že to dělá palivovej filtr, jak to přeplo na LPG tak už auto jelo v klidu.

Problém je ten že při jízdě na benzín kolísají otáčky. Pokud šlapu na plyn tak chvilkama padají otáčky a auto se dusí a musim furt prošlapávat spojku jinak by to chciplo uplne.
Volnobeh jede už jen na 400-300ot a většinou po chvilce auto chcipne.

Proste na benzín se už nedá skoro jet to je spíše poskakování auta. Vyměnil jsem filtr palivovej a fungovalo to lépe dokonce jsem myslel že problém je pryc ale za 2hodiny to začlo zase zlobit.

Poradte co by to mohlo bejt. Někdy už startuji třeba na po 3tí a plyn mám na podlaze aby auto prohřálo a přeplo na lpg (otáčky lítají 1500-3000) pak už jede v klidu když bere LPG.
Motor funguje nepravidelne a jakoby střílí z výfuku...
Fakt nevim jestli je ještě nejake spinave čerpadlo nebo neco jineho. Netušim.
Poradte fakt se bojim že už nenastartuji vubec a budou me muset odtáhnout. :(
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#2 Příspěvek od dexter »

Já osobně bych typoval palivové čerpadlo.Nejspíš už netlačí tak jak má.Nedojíždíš poslední dobou nádrž?Když jsi psal,že po výměne pal filtru vše ok a po 2 hodkách opět,možná máš bordel v nádrži.Jinak jen tak orientačně vyskoušej vypojit váhu vzduchu.I ta by mohla dělat takovou paseku.Moje osobní rěšení tohoto problému by bylo asi nasledovný.Nejdřív bych odpojil váhu vzduchu.Pak bych skontroloval vstřiky a pak přívod paliva a tlak čerpadla.Něco s toho bude nejspíš i tvůj problém.Vyskoušej to s takovým postupem a možná to bude jan tá váha.
:roll:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#3 Příspěvek od Filozof »

dexter píše:Já osobně bych typoval palivové čerpadlo.Nejspíš už netlačí tak jak má.Nedojíždíš poslední dobou nádrž?Když jsi psal,že po výměne pal filtru vše ok a po 2 hodkách opět,možná máš bordel v nádrži.Jinak jen tak orientačně vyskoušej vypojit váhu vzduchu.I ta by mohla dělat takovou paseku.Moje osobní rěšení tohoto problému by bylo asi nasledovný.Nejdřív bych odpojil váhu vzduchu.Pak bych skontroloval vstřiky a pak přívod paliva a tlak čerpadla.Něco s toho bude nejspíš i tvůj problém.Vyskoušej to s takovým postupem a možná to bude jan tá váha.
:roll:


Díky no nedojíždím nádrž vždy tam mám aspon 10litru paliva. Ale mám povit že to začlo dělat jak jsem nabral párkrát Wpower racing 100 oktanu a mam dojem že to vyčistilo motor a ten bordel je ted v čerpadle nebo nekde to je ucpané. Proste mi přišlo divné že po výměně filtru to bylo chvilku ok.

Mrknu do manualu kde je váha vzduchu a pak ostatni. Nejsem mechanik ale pár drobností jsem na aute delal. Tak snad to pujde.
Díky moc za tvé rady budu se jima řídit.
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#4 Příspěvek od dexter »

tím W powerem nic neskazíš,ale 100 oktánů nemá zmysl.Protože aby to udělalo pořádnej rozdíl,potřeboval bys změnit i hodnoty pro jednotku.Já tankujem W power 95.Váhu vzduchu máš hned za vzduchovým filtrem.Na ty černý tlustý hadici.Jdou do ní kabely a kontakty jsou přišroubované takovou velikou plastovou matkou.Na ty vstřiky si sežeň raděj nějaký manuál,aby to nedopadlo ještě hůř.
:roll:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#5 Příspěvek od Filozof »

POTŘEBUJI PORADIT :cry:
Auto začalo zase jezdit a zlobilo mi to pouze než se zahřálo na plyn.
Ted jsem dojel k přítelkyni vypnul motor a pak jsem už nenastartoval.

Druhej den studuji čím to je, že už ani nenastartuji a když už jsem vše prověřil ( pojistky, relé , čerpadlo atd. ) tak jsem došel až ke svíčkám a všechny je mám od oleje. Takže vypadá že se mi dostal olej až ke svíčkám. :?
Protože jsem na druhé straně republiky musím autem dojet domů a řešení je, abych vyčistil olej a následně dal vyčištěné svíčky a pokusil se dojet až domu.
Co mohlo zpusobit olej na svíčkách ?
Je divné že na benzín mi to nejelo ale na LPG to jelo jakoby nic, sem tam to jen škubalo. Mám pocit že nějaké těsnění nebo něco takového mi asi odešlo a ted se olej dostal kam neměl.

Potřebuji poradit, jak vyčistit prostor kde jsou válce aniž bych tam nenechal nečistotu nějakou. Potřebuji se zbavit toho oleje.
Díky za pomoc.
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od shadou »

lpg má vědší teplotu při spalování ,olej se dokázal spalovat.Máš zřejmě spálené kroužky proto ten olej.Znám to,ale na spálenej motor jsem najel eště pár desítek tisíc ,ale ta údržba, hrůza.Dej tam nové svíčky,hustej olej a připrav se na generálku.
moc velké množství lpg nedělá motoru dobrou službu
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#7 Příspěvek od Filozof »

shadou píše:lpg má vědší teplotu při spalování ,olej se dokázal spalovat.Máš zřejmě spálené kroužky proto ten olej.Znám to,ale na spálenej motor jsem najel eště pár desítek tisíc ,ale ta údržba, hrůza.Dej tam nové svíčky,hustej olej a připrav se na generálku.
moc velké množství lpg nedělá motoru dobrou službu


Díky moc zítra to jdu znova vyčistit a koupim svíčky. a snad to pojede. Dám pak vědět jak jsem dopadl. No a svíčky vemu asi obyč ne ? protože stejně je budu pak po generalce motoru zase měnit za dobré.
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od shadou »

přeju jinou vadu ,pokud možno banální
držim palec
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#9 Příspěvek od Filozof »

Tak jsem koupil fungl nové svíčky a vyčistil prostor a kontakty a stejně auto nenaskočí. Vypadá to na čerpadlo, moje subjektivní pocity ...
Benzín mě zlobil už nějakej čas a jízda na benzín prostě nešla a že by nedávali svíčky jiskru to si myslím nebude tento problem.

Takže jsem zvedavej jestli to pujde jinak zjistit, ale musim si udělat čas zjistit kde je čerpadlo a pak nejak změřit jestli tlačí benzín a správné množství. Ach jo... budu 10dní bez auta a pak snad ho spravím. :(
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#10 Příspěvek od dexter »

zistění jestli máš v prdeli čerpadlo,nebo ne,je uplně jednoduché.Stačí když ti někdo otočí klíčkem v zapalování a ty budeš stát u otevřené nádrže,tak musíš slyšet takovej bzukot.Trvá to asi 4-10 vteřin,možná dýl a pak to přestane.Jestli bude ale čerpadlo bzučat,tak je ok,protože i kdyby málo tlačilo,tak motor naskočí.Ještě se skus jen tak orientačně mrknout na snímač otáček.Já jsem měl jednou seklí ty drátky a motor ani za boha nechytnul.A dokonce jsem to odporučoval už i někomu tady na fóre a taky to měl tím.Ty drátky jsou u E34 tak dost nadivoko.No uvidíš.
:roll:
jumbo
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
Bydliště: skoro Brno

#11 Příspěvek od jumbo »

deset litrů je málo!,čerpadlo při takovém množství není kompletně zaplaveno. Už jsem si jedno taky takto v zimě oddělal, kdy v mínus 15 nějak zatuhlo a spálilo se.
Jirka525i
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pát 02.11.2007 01:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Jirka525i »

Olej ve svíčkách ti způsobí těsnění pod víkem ventilů (Nebo teda takový ty "brejle"). Maj ho třeba v autokelly jako "sada těsnění pod kryt hlavy válce". Stojí okolo 700Kč. Když jsem měl olej ve svíčkách já, tak to jenom občas zacukalo. Vyměnil jsem tohle a všecko ok... S lpg zkušenost nemám, tak nemůžu soudit a nemyslim si, že to bude jenom tim olejem...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#13 Příspěvek od Filozof »

Takže problém vyřešen je to PALIVOVE ČERPADLO.

A ten olej na svíčkách je prej bordel co se usazuje při spalování benzín/plyn.

Díky všem za rady a pomoc.
Clairvoyant
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: úte 27.12.2005 01:00

#14 Příspěvek od Clairvoyant »

a bzučelo ti to čerpadlo taky nějakou dobu před tím než odešlo????
dik
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#15 Příspěvek od Filozof »

Clairvoyant píše:a bzučelo ti to čerpadlo taky nějakou dobu před tím než odešlo????
dik


Tak to ti nepovím neslyšel jsem nic bzučet. Jedinné co bzučelo tak v motorovém prostoru bzukot jako u vysokého napětí. Takovej zvuk to mělo při zapnutém kličku v poloze 2.

Jinak posledních pár měsícu mi auto cukalo a kuckalo a občas vubec nejelo ... takže to mi umíralo prej čerpadlo. Díky tomu že jsem měl lpg jsem to řešil až teď.
Clairvoyant
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: úte 27.12.2005 01:00

#16 Příspěvek od Clairvoyant »

jo bzukot jako u vysokého napětí... :-) ten jde u mě slyšet od nádrže až při běžícím motoru (venku, v autě ne.. to už by mě sralo)... takto přemýšlím, jestli to čerpadlo radší preventivně nevyměnit...
Odpovědět