Zdravim Vas. Potreboval by som poradit, lebo mam zopar problemov s mojou 523.
Je to automat a pri startovani a zaradenom P-cku, auto v poriadku nastartuje avsak pri zaradeni D-cka zdochne, ked je studeny, nerobi to zakazdym. Po znovu nastartovani ide auto v poriadku. Mam vybraty katalyzator, takze neviem ci to nesuvisi aj s tym. Robi to, ked je tak pod -5 stupnov.
Pri prechode zakrutami a jemne stlacenom plyne sa zozadu zacne ozyvat velmi neprijemny zvuk, take hucanie. Pri silnejsom zoslapnuti plynu to hucanie prestane, ako keby kardanove lozisko, alebo nieco s diferencialom, ci s tym nemate niekto skusenost.
Pri prudsom brzdeni z väčšej rychlosti sa roztrasie volant, kolesa su v poriadku, su vyvazene, aj geometria je v poriadku a idu velmi divne zvuky z predu auta.
Za Vaše cenne rady vam vopred dakujem.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 - pár problemov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: pon 09.07.2007 00:00
- Bydliště: Bratislava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: ned 12.08.2007 00:00
- Bydliště: Svitávka
- Kontaktovat uživatele:
Při přeřazení na D by nemělo auto zdechnout.Je možné že když stojíš na brzdě je zapnutý podtlakový posilovač a klesají o něco otáčky .Nemáš nízkonastavené otáčky volnoběhu?Já mám na autě 650 1/min.
Co se týká hučení vzadu,tak pokud je to jen v zatáčce,tak bych typoval na ložisko kola.Skontroluj také nápln v kardanu.
Kmitání předku při brzdění dělají kotouče.Pokud to ale hází hodně,tak to múže byt i něco volného na nápravě.
Co se týká hučení vzadu,tak pokud je to jen v zatáčce,tak bych typoval na ložisko kola.Skontroluj také nápln v kardanu.
Kmitání předku při brzdění dělají kotouče.Pokud to ale hází hodně,tak to múže byt i něco volného na nápravě.