Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 Opet chlazeni???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#1 Příspěvek od dafson »

ahoj kluci tak mam zase ztazenou rit mam E39 523i a uz se bojim vzdalit se s tim autem na krok ne ze bych nadaval ale bej to treba opel tak uz ho poslu ze strane.minulou zimu sem mel prasklou hlavu spraveno do leta sem jezdil pak nastal prvni problem praskla mi gumova hadice ta mekka silna co jde od vicka nalejvani chladice dala se tam nova a v pohode az do dneska opet rupla hadice taky mekka co jde pod sanim do hlavy ta uzka.provizorne sem ji opravil dolil nemrznouci smes a ted mam bobky co mam cekat dal....tak mam otazku sem takovej smolar a je to jen nahoda ze ty hadice sou stary a proste praskaj nebo to zvesti nejakej velkej problem kterej muj motor ma???
Zaza
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: ned 12.08.2007 00:00
Bydliště: Svitávka
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Zaza »

Skus si nechat pořadně vafkou vřelou vodou prostříkat chladiče .Někdy se mi zdá, že i když dle ručky teploty je vše v pořádku, je teplota na unosném max.Když se pak zastaví, dojde ke zvýšení teploty a tlaku a hadičky začnou praskat.Nech si také změřit teplotu vody a zkontrolovat chladicí soustavu.Mě se to také stalo.Po výměně 2 hadic nechávám každý druhý rok čistit chladiče a zatím je pokoj.
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#3 Příspěvek od dafson »

Jeste je nutno dodat ze sem jeste tesne pred prasknutim te hadicky musel dolit cca 3/4 litru vody hlasilo to pri otoceni klicku za uplne studeneho motoru kuhlwasserstand...behem jizdy to nehlasi jen pokud auto vychladne stava se mi to zhruba kazde 4 mesice...
Zaza
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: ned 12.08.2007 00:00
Bydliště: Svitávka
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Zaza »

Pokud ti někde neteče voda tak to potvrzuje co jsem ti psal.Voda se přehřívá a odpařuje.Měl jsem něco podobného a šel jsem po hadicích a ta horní co vede k chladiči byla stahovací páskou natržena a tama to po troškách vytíkalo.Za jízdy se to neprojevilo,protože k vytíkání dochází právě po zastavení a zvýšení teploty a tlaku ,jak jsem ti psal.Doporučuji po dojetí prohlídnout hadice a u každé tam kde je přichycena s ní zahýbat nahoru a dolu a pak jsem teprve zjistil kudy teče. Vše co jsem psal ale platí pokud je vpořádku čerpadlo a chladič.Já jsem tyto díly měl vyměněné.Jinak dolívej vodu často a nečekej na informaci.Ono se to projeví ,kde je zakopaný pes.
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 624

#5 Příspěvek od RSak »

mě se u jednoho auta takto projevovalo vadné víčko nádobky na chladící kapalinu
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#6 Příspěvek od dafson »

Zatim diky vsem za odpovedi zatim budu kontrolovat a pak se uvidi...jinak kdybyste nekdo vedel kde v okoli jablonce nad nisou je nejakej profik co dela auta bmw tak dejte vedet.jeste napisu samostatnej dotaz...
Odpovědět