Zistil som to nasledovne...bol som v BA potreboval som rychlejsie vystartovat cez krizovatku a auto mi doslova 3x zacukalo...hned som ubral a isiel dalej...nic sa nedialo...potom pri NR som zaregistroval ze auto prestalo tahat...drzalo si rychlost..isiel som 130km/h a ked som chcel rychlejsie predbehnut tak auto proste netahalo...ked som vsak spomalil koly zapcham normalne sa rozbiehalo aj ked som citil ze je o nieco lenivejsie (mozno som su namyslal, ale asi nie) a potom zase som citil ze netaha...
a to zaujimave---za NR som zase citil ze auto ide ako ma...pekne pridava.....
neviete niekto co to moze byt....objednal som sa na diagnostiku...pocul som par nazorou ze je to koly diezlu, a ze koly filtru a ja neviem co....
Mam bmw e39 530d 138000km..keby to niekoho zaujiomalo...samozrejme pravidelne servisovane
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prosim o radu:divne cukanie a auto nepusti cez 2500rpm(530d)
Jasne, to podavacie cerpadlo odchadza takmer na kazdej 530d. Majitel co mal auto to menil par dni predtym nez som auto kupil od neho, este mam v aute aj fakturu.... je tam 380EUR aj s pracou a diagnostikou (robene v DE priamo v BMW). Ta pumpa podla faktury sama o sebe stala 209EUR a bolo to pri presne 120900km.... Auto nemalo tahu a neislo viac ako 120km/h.
a nejakej jinej napad kdyz ne podavaci cerpadlo? po delsich peripetiich (nekde tady na foru to je k nalezeni) se totiz nakonec prave cerpadlo v nadrzi ukazalo jako spanty a mam novy ani ne mesic .. samozrejme tedy za predpokladu ze to novy neni vadny coz se taky muze stat... ;(
mam E39 525d, 05/2001, najeto 165tis
jezdim spis na pohodu, ale dnes jsem potreboval predjet - jakmile se dostal motor do 3tis, tak zacal skubat, pak jsem udelal jeste par "testu" a dela to fakt az pri 3tis, do ty doby tahne normalne
na diag jsem jeste nebyl - bohuzel nemam nikoho znamyho v Praze a okoli takze budu muset do autorizovanyho servisu .. mate-li na nekoho kontakt kdo je levnejsi nez aut. servis (coz asi kdokoliv ;) budu vdecny :-))
samorejme prvni co me napadlo byla nejhorsi moznost, tedy ze prokluzuje rychlost, ale dela to na vsechny stupne (vyzkousen 2., 3. a 4.), nevim jestli by mohl hydromenic vzdycky zacit "prokluzovat" pri 3tis a do ty doby by drzel...
dalsi moznost je asi vaha vzduchu .. co jeste? tlakovy cerpadlo pod sedadlem by melo byt v poradku - alespon bylo v dobe vymeny podavaciho cerpadla
nejlepsi by urcite byla diagnostika - takze prosim timto ma-li nekdo nejaky kontakt aby mi ho poslal .. diky moc
mam E39 525d, 05/2001, najeto 165tis
jezdim spis na pohodu, ale dnes jsem potreboval predjet - jakmile se dostal motor do 3tis, tak zacal skubat, pak jsem udelal jeste par "testu" a dela to fakt az pri 3tis, do ty doby tahne normalne
na diag jsem jeste nebyl - bohuzel nemam nikoho znamyho v Praze a okoli takze budu muset do autorizovanyho servisu .. mate-li na nekoho kontakt kdo je levnejsi nez aut. servis (coz asi kdokoliv ;) budu vdecny :-))
samorejme prvni co me napadlo byla nejhorsi moznost, tedy ze prokluzuje rychlost, ale dela to na vsechny stupne (vyzkousen 2., 3. a 4.), nevim jestli by mohl hydromenic vzdycky zacit "prokluzovat" pri 3tis a do ty doby by drzel...
dalsi moznost je asi vaha vzduchu .. co jeste? tlakovy cerpadlo pod sedadlem by melo byt v poradku - alespon bylo v dobe vymeny podavaciho cerpadla
nejlepsi by urcite byla diagnostika - takze prosim timto ma-li nekdo nejaky kontakt aby mi ho poslal .. diky moc