Čau. Jak se ochladilo, přišel problém. Když chcu v tomhle počasí nastartovat, tak to nějak zlobí. Naskočí, párkrát se převalí a zhasne. Pak mu musím pomoc plynem, aby se udržel, tzn. vytočit ho tak na 1500 ot/min. Při tom se chová, jako by nejel na všechny válce, a strašně kouří. Po cca 10 sek už jede normálně. Nevíte někdo, co by to mohlo být?
E34 M20 525i
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problém se studenými starty E34
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 61
- Registrován: sob 06.10.2007 00:00
- Bydliště: Olmütz
- Klubové ID: 2183
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj mam něco podobneho(524 TD e34),ale me naskočí od +5tiC nahoru jinak když je bodem mrazu tak mu musim pomáhat kazdé rano sprejem,aby mi chytl..slabe tlaky na válcích 60%,takze co nevidet ho budu dávat na opravu..jo a taky si po ranu zakouří do modra,ale to asi jen chvilinku nez se trosku zahreje a potom ani trochu nezahulí..Mirahejny píše:Mám to samé ale mě to dělá kolem +2 až -2 ,jak je teplejš nebo víc jak -2 tak bez problému , vše jsem vyměnil žhaviče atd a dělá to pořád
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Zasrané sání černým sajrajtem, ne celé ale po vypnutí motoru steče všecko co je nahoře dolů do svodů jednotlivých válců (né hned, ale podle počasí po vypnutí cirka 6-8hodin).Mirahejny píše:Mám to samé ale mě to dělá kolem +2 až -2 ,jak je teplejš nebo víc jak -2 tak bez problému , vše jsem vyměnil žhaviče atd a dělá to pořád
Takže jak to vyřešit? asi turbo prosakuje. Nebo se na to vyprdnout a hned zezačátku to trošku protůrovat a turbem vytlačit ten bordel co zbyl po předchozím vypnutí. Ale popravdě je čas pořádně vyčistit sání, dokud to zas nebude dělat, nebo nejlíp, profouknout to celý od turba. Tím se vrátí i ztracený výkon...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: úte 26.09.2006 00:00
- Bydliště: Praha, Brno
- Klubové ID: 801
Voda se nijak extrémně neztrácí, po půl roce sem dolíval asi 1/2 litru. S teplotou motoru taky problém nenám. Ten dým, co z toho leze je bílý. Snad to bude při nejhorším jen to těsnění, a ne prasklá hlava....130maxi píše:Voda sa ti nestraca?Neprehrial si trochu motor? Podobne sa mi choval motor ked so mal prasknutu hlavu ,jeden valec sa naplnil vodou a kym nevytlacil vodu tiez nesiel jeden valec a dost to dymilo(akej farby je dym?).Moze to byt len tesnenie pod hlavou.Ale toto je len jedno z mnohych moznosti....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát 15.09.2006 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1266
Mě to zase kouří černě jak AVIAsqeezer píše:Voda se nijak extrémně neztrácí, po půl roce sem dolíval asi 1/2 litru. S teplotou motoru taky problém nenám. Ten dým, co z toho leze je bílý. Snad to bude při nejhorším jen to těsnění, a ne prasklá hlava....130maxi píše:Voda sa ti nestraca?Neprehrial si trochu motor? Podobne sa mi choval motor ked so mal prasknutu hlavu ,jeden valec sa naplnil vodou a kym nevytlacil vodu tiez nesiel jeden valec a dost to dymilo(akej farby je dym?).Moze to byt len tesnenie pod hlavou.Ale toto je len jedno z mnohych moznosti....