Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW 525iX Touring, e34 - první sníh

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#21 Příspěvek od ajfel »

kupca píše:Petře čidlo jde ven, to problém není. Ta jednotka jde rozebrat celá 2 ventily a dvě tlaková čidla (spínače). Jen jsem nikde nesehnal jiné. Mě na diagnostice řekli, že je nízký tlak v systému. Nebyli schopní mi říct jaký tlak tam má být. Když jsem pak na svorkovnici čidlo "zkratoval", tak pustil tlak do diferáku i sepla elmagnetická spojka mezinápravového diferenciálu. Jenže to čislo není sepnuté pořád, musí i vypínat (právě po přepuštění do diferáku) Takže nemůže být nakrátko pořád. Jednotka to vyhodnotí jako chybu. Je to tlakový spínač.
diky za upresneni ... !!
nemas nejake fotky z rozebirani?

jak je to s narocnosti? cas, naradi?
nejake problemove mista?

jak se odvzdusnuje ta trubka k diferaku? zebych zkusil prvni to ...

DIK

petr
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 941

#22 Příspěvek od kupca »

Přímo na diferáku je odvzdušňovasí šroubek. :-)

Náročné to není, vyteče ti něco kapaliny. Bacha na gumové těsnící kroužky (i na ventilech) jsou hodně tenké a blbě se shánějí, já jeden přeštípnul, olej z hydrauliky se mi dostal všude a nakonec vystříknul u průchodky konektoru. :-)
Fotky nemám. Bohužel jsem přišel o všechna data, fotky i moje poznámky co jsem si zapisoval za posledních 12 let.
Spadnul mi externí disk (plotna se mu přitom zlomila), když jsem z něj chtěl udělat zálohu do PC a původní disk z PC (na kterém ta záloha byla taky) už byl smazaný a navíc naplněný jinými daty, takže se nedal ani obnovit. (Nejvíc mě štvou ty poznámky a soukromá erotika) :-)
Odpovědět