Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nepravidelný chod M50B25 (24v/Vanos) při studeném startu.
+ jeste problemy behem jizdy
a krome toho ten clovek mel civky nove a na odstraneni toho efektu mu stacilo pred odstavenim najet vice nez X km... u me je to otazka teploty nehlede na to zda jsem pred odstavenim najel 100m nebo 100km...
takze jestli nemas nejakou konstruktivni radu jak ten problem resit, radeji uz tech zbytecnych pripominek zanech.
a krome toho ten clovek mel civky nove a na odstraneni toho efektu mu stacilo pred odstavenim najet vice nez X km... u me je to otazka teploty nehlede na to zda jsem pred odstavenim najel 100m nebo 100km...
takze jestli nemas nejakou konstruktivni radu jak ten problem resit, radeji uz tech zbytecnych pripominek zanech.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: úte 09.05.2006 00:00
- Bydliště: Jablonec n/N Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zkus zkontrolovat cidlo teploty pro ridici jednotku. Kdyz je spatny, tak si jednotka nastavi hodnotu pro teply motor a studenej ma nez se prohreje problem s pravidelnym chodem. Mel bys namerit hodnotu neco okolo 2kohmu, ale ruku do ohne za to nedam, tipuju. V kazdym pripade namerit odpor, nesmi bejt nekonecnej.
PET77 píše:takze jestli nemas nejakou konstruktivni radu jak ten problem resit, radeji uz tech zbytecnych pripominek zanech.
ok, zkusim kontruktivne ...

... zkus vycistit klapku na vaze (poradne odmastit) ... jestli nelepi v nulove poloze ...
blblo mi to na M40 (nevim, jestli to ma M50 stejne, jeste jsem ji rozebirat nemusel

petr
Diky, to zkusit muzu, uvidime (jak jsi to cistil, proplachoval bezninem?). Ja jen mel pocit, ze by ta klapka ovlivnila spis otacky volnobehu/prubeh otacek a ani tak ne nepravidelnej chod. Je mozny, ze je jedna civka mimo a ten valec nepali uplne OK a spis se veze, ale to by snad slo zjistit pres cidlo klepani?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
ajfel píše:ok, zkusim kontruktivne ...
... zkus vycistit klapku na vaze (poradne odmastit) ... jestli nelepi v nulove poloze ...
Motor M50 ma MAF, tedy hmotnostni mereni prutoku vzduchu zhavenym dratkem. Klapka tam neni

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 192
- Registrován: úte 13.01.2004 01:00
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/d/5.png klapka je namontovnana na http://www.realoem.com/bmw/diagrams/k/t/22.png
Chlapi, zacal mi klepotat motor, vyzera ze nejde jeden valec, neviete mi povedat, co moze byt dovod? Niekto povedal ze sviecka moze byt nefunkcna, viete este nieco dalsie? Som prave pred vymenou oleja, hladina oleja je 2mm nad spodnou ryskou, motor bezal doteraz ako hodinky a to ma najazdene 290.000 km. Ak viete poradit cim to este moze byt dajte vediet. Idem v pondelok do servisu ale ma to znervoznilo. Dakujem Vam.
zyx66
zyx66
no na ten začatek bych to viděl na ty cívky co maš za rok?když jsem ještě měl tohle auto byl jsem u kamarada v BMW servisu a řekl mi že M50snad do roku 93 měly problém s cívkami prý se měnili v záruční době a ja je měl to byl děs na diag. mi nedřív řekli např 4,5 válec a při další návštěvě 1,2 bylo to kdykoli za tepla za studena nebo vůbec.....nakonec jsem je vyměnil všechny na ráz z roku95 a už byl klid napořad jaka je barva písmen na té cívce?a to klepaní zkus utáhnout svíčku
možna moc jednuduché ale znám 3případy
