Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vibrace v oblasti kardanu
Zdravím Vás všechny. Mám, pro mě, docela velký problém, se kterým si nedokázali poradit dva různí mechanici, kterým už prošlo rukama x bavoráků. Mám E39 2,5TDS a při sešlápnutém plynu cca na 80% a víc na 3. r. st. v rozsahu od 2000 do 2100 ot/min. a na 2. r. st. v rozsahu od 3300 do 3400 ot./min. začne NĚCO hrozně vibrovat v oblasti vstupu kardanu do převodovky přímo pod loketní opěrkou. Je tam komplet nová spojka, nový setrvák, nová hardyspojka a nové středové uložení kardanu. Kardan jsem nechal převážit u specializované firmy a tam mi řekli, že kardan je absolutně v pořádku. A když za auto zapřáhnu vlek, tak to už nejsou vibrace, ale duté rány. Vím ještě, že mám jeden ze silentbloku motoru po smrti, ale nevím jestli by to mohlo být příčinou. Poradíte mi někdo????? Díky....
Nechal bych ještě jednou zkontrolovat ten kardan, ale u jiné firmy.
Já už dávno nevěřím všem těm odborníkům na BMW atd.
JE MEZI NIMA ALE VYJÍMKA.....BMW servis OPAVA u Globusu, jezd9m tam a jsem max. spokojený, mechanici s praxí na BMW......nejsou to takový ti "Dejte k nám své BMW, my se na něm budem učit a vy to zaplatíte
"
Myslím že se k nim vyplatí zajet i z větší dálky.
Zdar K2
Já už dávno nevěřím všem těm odborníkům na BMW atd.
JE MEZI NIMA ALE VYJÍMKA.....BMW servis OPAVA u Globusu, jezd9m tam a jsem max. spokojený, mechanici s praxí na BMW......nejsou to takový ti "Dejte k nám své BMW, my se na něm budem učit a vy to zaplatíte

Myslím že se k nim vyplatí zajet i z větší dálky.
Zdar K2
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo a to vyvážení kardanu jsem dělal u firmy v Horce nad Moravou a ti už mají letité zkušenosti s kardany jak na osobáky tak i náklaďáky a byl jsem i přímo u toho měření. Navíc ten člověk co to měřil mi říkal, jestě před tím než provedl měření, že kardanem to určitě nebude, že špatně vyvážený kardan vibruje v otáčkách v rozmezí od 1000 do 1500 ot/min ve vyšších otáčkách se prý srovná natolik, že je schopný fungovat i bez středového uložení. Tak já už fakt nevím kde může být příčina......