Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vibrace v oblasti kardanu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
fighter
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 13.11.2007 01:00

#1 Příspěvek od fighter »

Zdravím Vás všechny. Mám, pro mě, docela velký problém, se kterým si nedokázali poradit dva různí mechanici, kterým už prošlo rukama x bavoráků. Mám E39 2,5TDS a při sešlápnutém plynu cca na 80% a víc na 3. r. st. v rozsahu od 2000 do 2100 ot/min. a na 2. r. st. v rozsahu od 3300 do 3400 ot./min. začne NĚCO hrozně vibrovat v oblasti vstupu kardanu do převodovky přímo pod loketní opěrkou. Je tam komplet nová spojka, nový setrvák, nová hardyspojka a nové středové uložení kardanu. Kardan jsem nechal převážit u specializované firmy a tam mi řekli, že kardan je absolutně v pořádku. A když za auto zapřáhnu vlek, tak to už nejsou vibrace, ale duté rány. Vím ještě, že mám jeden ze silentbloku motoru po smrti, ale nevím jestli by to mohlo být příčinou. Poradíte mi někdo????? Díky....
k2
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: úte 13.03.2007 01:00
Klubové ID: 1178

#2 Příspěvek od k2 »

Nechal bych ještě jednou zkontrolovat ten kardan, ale u jiné firmy.
Já už dávno nevěřím všem těm odborníkům na BMW atd.

JE MEZI NIMA ALE VYJÍMKA.....BMW servis OPAVA u Globusu, jezd9m tam a jsem max. spokojený, mechanici s praxí na BMW......nejsou to takový ti "Dejte k nám své BMW, my se na něm budem učit a vy to zaplatíte 8) "

Myslím že se k nim vyplatí zajet i z větší dálky.

Zdar K2
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Demostenes »

To je skoro jak kdyby to bylo to ulozeni kardanu. Neudelali ho blbe? Pripadne nesmontovali kardan pak jinak nez byl predtim? To pak zacne vibrovat, vyvazeny je jen v jedne posici.
fighter
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 13.11.2007 01:00

#4 Příspěvek od fighter »

No ono to vibrovalo už před tím než ten kardan demontovali proto jsem provedl ty výměny, protože nikdo neznal příčinu těch vibrací.
fighter
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 13.11.2007 01:00

#5 Příspěvek od fighter »

Jo a to vyvážení kardanu jsem dělal u firmy v Horce nad Moravou a ti už mají letité zkušenosti s kardany jak na osobáky tak i náklaďáky a byl jsem i přímo u toho měření. Navíc ten člověk co to měřil mi říkal, jestě před tím než provedl měření, že kardanem to určitě nebude, že špatně vyvážený kardan vibruje v otáčkách v rozmezí od 1000 do 1500 ot/min ve vyšších otáčkách se prý srovná natolik, že je schopný fungovat i bez středového uložení. Tak já už fakt nevím kde může být příčina......
Odpovědět