Dokáže někdo poradit?..Vypíná se mě během jízdy palubní deska-vše zhasne,tj.nefunguje tachometr včetně displeje,otáčkoměr,teplota,palivoměr.Po vypnutí klíčku zůstane rozvícený diplej ujetých kilometrů bez číslic.
Díky za radu
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problem s palubní deskou u 525tds e34 --odstraněno
Mám E36 a dělá mě to také a už jsem to psal, k tomu všemu je ještě poznatek že při vypnutí přístrojů nejde ciklovač stěračů, nepřičtou se kilometry po dobu výpadku a stalo se mě že nešla klima. Docela mě štve že na to nemohu přijít. Názory jsou že je někde špatná kostra. Špatně se to opravuje když je porucha nepravidelná. Doufám že to jednou vyřešíme.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Tohle mi dělalo taky. Řešil jsem to přes rok a nakonec mi pomohlo, když jsem sehnal jiny budíky. Dělalo mi to od začátku, co jsem to moje TDSo koupil. Sehnal jsem jiny budíky, ale jak na potvoru byly taky špatny. Takže jsem myslel, že to budíkama není, tak jsem začal zkoušet všechno možny. Vyměnil jsem ŘJ (díky Mkalousovi), kontroloval všechno možny a nikde nic...kostra dobrá, všechno vypadalo v pohodě. Tak jsem začal shánět další budíky
No a nakonec jsem zjistil, že stačí vyměnit jen kódovací modul v budících. Je to taková malá zelená kostka. Coding plug se to jmenuje. Ale pro jistotu radši ještě zkontrolujte kostru palubky. Je na sloupku řízení. Dá se tam dostat, když odplastujete sloupek řízení a všechno kolem. Nebo si sežeňte budíky na vyzkoušení, jestli je to fakt ono. Hodně štěstí...sralo mě to celou dobu a teď, když už to mám ok, tak auto prodávám 

