Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Benešovsko - servis - zaplatím

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Black-Light
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 23.10.2007 00:00
Bydliště: Pyšely
Klubové ID: 1356

#1 Příspěvek od Black-Light »

Zdravím Vás, hoši :).
Dnes jsem koupil E39 2.8 benzín, ale moc z něj nadšenej nejsem.. Jednak se mi nevypíná ventilátorek klimatizace, ale to mě drtilo pouze do doby, než jsem do auta večer sedl a viděl, jak se chová studenej motor.. No prostě hrozně kolísaly otáčky a dost to s autem houpalo... Při dojezdu na kruhák mi zhasl motor na neutrál.. Na dálnici pak ty otáčky taky lehce kolísaly a auto nešlo úplně na 100% za plynem. no prostě fuj... Nevím čím to může být. Co jsem tak zběžně pročítal, tak tohle může dělat lambda, ale možná také něco jiného.. O co mi jde? Byl bych rád, kdyby se tu objevil někdo, kdo by snad sám, nebo zná-li někoho, kdo tohle auto umí proměřit a identifikovat, v čem je problém a pak i případně pomoct opravit... Okolí Benešova, nebo klidně i v Praze, a pokud by to bylo jo super, tak konec konců zajedu třeba i na sever za Prahu, ale už je to dost zajížďka... Na ceně se dohodneme, počítám prostě s běžnejma hodinovejma cenama v servisech..., škrt nejsem :), ale hlavně bych to potřeboval rychle, dokud ještě moc nezaschl inkoust na kupní smlouvě... V ofic. BMW v Praze mají moc plno a vzali by mě nejdřív za týden a to je moc dlouho... Najde se tu někdo, kdo by chtěl kšeftík a ještě pomoci nováčkovi? :)
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#2 Příspěvek od fotobobo »

Black-Light píše:Zdravím Vás, hoši :).
Dnes jsem koupil E39 2.8 benzín, ale moc z něj nadšenej nejsem.. Jednak se mi nevypíná ventilátorek klimatizace, ale to mě drtilo pouze do doby, než jsem do auta večer sedl a viděl, jak se chová studenej motor.. No prostě hrozně kolísaly otáčky a dost to s autem houpalo... Při dojezdu na kruhák mi zhasl motor na neutrál.. Na dálnici pak ty otáčky taky lehce kolísaly a auto nešlo úplně na 100% za plynem. no prostě fuj... Nevím čím to může být. Co jsem tak zběžně pročítal, tak tohle může dělat lambda, ale možná také něco jiného.. O co mi jde? Byl bych rád, kdyby se tu objevil někdo, kdo by snad sám, nebo zná-li někoho, kdo tohle auto umí proměřit a identifikovat, v čem je problém a pak i případně pomoct opravit... Okolí Benešova, nebo klidně i v Praze, a pokud by to bylo jo super, tak konec konců zajedu třeba i na sever za Prahu, ale už je to dost zajížďka... Na ceně se dohodneme, počítám prostě s běžnejma hodinovejma cenama v servisech..., škrt nejsem :), ale hlavně bych to potřeboval rychle, dokud ještě moc nezaschl inkoust na kupní smlouvě... V ofic. BMW v Praze mají moc plno a vzali by mě nejdřív za týden a to je moc dlouho... Najde se tu někdo, kdo by chtěl kšeftík a ještě pomoci nováčkovi? :)

Nikdo nikde nema cas, a ma toho moc. Takova je ted doba :(
Ja jsem si zacal vse delat sam ale s tim tvojim to vypada na neco
trochu jineho nez je banalitka. Budes muset na diagnostiku.

Zavolej si arogantnimu Bohmovi, 602 330 352 Praha

http://www.wmb.cz/

Ten by ti nemel rict ze toho maji moc a ze nema cas.

Tak to vidim jako nejrychlejsi reseni...
Black-Light
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 23.10.2007 00:00
Bydliště: Pyšely
Klubové ID: 1356

#3 Příspěvek od Black-Light »

Nj, to nebude asi úplná banalitka :(.. Dnes to už ani moc nechtělo startovat.. sakra... A práce mají všude fakt plno... já potřebuju s autem jezdit a ne čekat 3 týdny na to, až si lidi přezují gumy... proč tohle nejdou dělat do pneuservisu u hypernovy a musí s tím otravovat v autor. servisech, kde mají diagnostiku :)
Jinak dík za kontakt, zítra mu zkusím zavolat a domluvit se...
Odpovědět