Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 POMOC zhasina motor, otacky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
holcin
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 15.10.2007 00:00

#1 Příspěvek od holcin »

kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#2 Příspěvek od kavanda »

diagnostika :wink:
Karl
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 01.04.2007 00:00

#3 Příspěvek od Karl »

No vypadá To na snímač Vačkovej Hriadele ale diagnosa Ukáže Viac.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#4 Příspěvek od airbone »

holcin píše:Mam E34 r.v. 1993 520i. Nepravidelne se mi stava, ze najednou motor prestane tahnout. Jakoby se dusi a uz nechce dat vic otacek. Volnobech divny, trochu nepravidelny, ale otacky na prazno cca 700 normalni. Musim zastavit, necham ho treba 10min odpocnout a pak zase jede jakoby nic. Nekdy se mi stane po par kilometrech, kdy je jeste motor relativne studeny, nekdy po 60km, nekdy vubec. K tomu se stava, ze za normalni jizdy nahle zhasne / a hned samozrejme naskoci/. Jen to skubne. Vymenil jsme vzduchovy a palivovy filtr a pretesnil hlavu. Porad stejne. Asi neco v eletrice. Ale do servisu nema cenu jet. Neco vymeni a reknou, ze je to spravene a za chvilku je to tu znova. Nestalo se to nekomu??? Nejaka blahodarna rada??? DIKY[/b]


Moze to byt aj regulator tlaku paliva v sani... No na zistenie je potrebne merat tlak paliva...
sqeezer
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 26.09.2006 00:00
Bydliště: Praha, Brno

#5 Příspěvek od sqeezer »

Na 95% to je hallovo čidlo. Vpředu na motoru je ozubený kolo, a u něj je váleček, který snímá jeho otáčky. Když je vadný, nedá ŘJ impluz a ta vypne palivový čerpadlo. Tudíž ti to zdechne. Já měl stejný problém. Nech si ho přemeřit a případně ho vyměň, než tě to jako mě nechá někde viset.
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od BMWAK »

sqeezer píše:Na 95% to je hallovo čidlo. Vpředu na motoru je ozubený kolo, a u něj je váleček, který snímá jeho otáčky. Když je vadný, nedá ŘJ impluz a ta vypne palivový čerpadlo. Tudíž ti to zdechne. Já měl stejný problém. Nech si ho přemeřit a případně ho vyměň, než tě to jako mě nechá někde viset.

mno dovolím si titrošku oponovat..snímač to být muže ale proč by mu to přetalo táhnout? to by to vypadlo uplně a hned pokud vím tak to nevypne pumpu ale nevstřikuje a ani nepálí..ideálně kdyby ti to někdy vyplo tak zkusit jestli pálí..
holcin
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 15.10.2007 00:00

#7 Příspěvek od holcin »

Myslite ze na diagnostice se daji zjistit takove udalosti, ze nekdy neco nefungovalo spravne? Taky jsem slysel, ze mozna blbne ridici jednotka a prepina se do nouzoveho dojezdoveho rezimu. Je to mozne?
sqeezer
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 26.09.2006 00:00
Bydliště: Praha, Brno

#8 Příspěvek od sqeezer »

Ta ztráta výkonu se tím samozřejmě nevyřeší. To bych možná tipoval na lambda sondu. Taky jedna ze složek, která se podílí na tvorbě směsi.
A pokud se nepletu, jakmile se v ŘJ ukáže nějaká chyba, automaticky se přepne do nouzovýho režimu, aby bylo vůbec možný jezdit.
To BMWak : mě když to čidlo odešlo, tak při startování vůbec nešel proud k palivovýmu čerpadlu. Ono to s tím asi souvisí, když se podle ŘJ netočí motor, tak proč tam vhánět beneli a pokoušet se ho zapálit, že :D
Odpovědět