Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rady ke koupi
Čau kluci, chci koupit e39 a zatim jsem našel 520, 523 a 525tds. S tim že všechno je rok 96-97. Jak moc se lišej motory 520 a 523? Myslim hlavně spotřebu a spolehlivost, kterej byste volili vy? 525tds má najeto 280tis a má čip na 180k. Kilometrů bych se nebál, ale nejsem si jistej tim čipem.. Šli byste do toho? Nebo byste se tomu radši vyhli? Díky za názory a rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Na tvojom mieste by som jednoznacne volil 523i, alebo sa este skus pokukat po nejakej 528i. Rozdiel medzi 520i a 523 je dost velky, 523 je objem motora 2,5 a 520ka 2,0. Ta 2ka je uz fakt malo na take auto, s 523 sa to este da. Spotreba sa medzi nimi velmi lisit nebude, samozrejme u 523ky bude o daco vyssia, ale nie o vela.pepa83 píše:Čau kluci, chci koupit e39 a zatim jsem našel 520, 523 a 525tds. S tim že všechno je rok 96-97. Jak moc se lišej motory 520 a 523? Myslim hlavně spotřebu a spolehlivost, kterej byste volili vy? 525tds má najeto 280tis a má čip na 180k. Kilometrů bych se nebál, ale nejsem si jistej tim čipem.. Šli byste do toho? Nebo byste se tomu radši vyhli? Díky za názory a rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
TDS s čipem bych se vyhnul obloukem, ten člověk od toho asi chtěl poměrně dost a na motoru to může být znát.pepa83 píše:spíš mi šlo o spolehlivost, jestli v tom je nějakej rozdíl a taky o spotřebu.. 2.8 už je moc si myslim.. jezdim každej den 70km kvůli práci a nechci nechat půl vejplaty na benzínu.. takže 2.0 je slabá? spíš teda 523 jo? a tomu tds s čipem byste se vyhli?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
Já bych se toho Tds tolik zas nebál, ale je potřeba hodně dobře zkontrolovat jeho stavpepa83 píše:spíš mi šlo o spolehlivost, jestli v tom je nějakej rozdíl a taky o spotřebu.. 2.8 už je moc si myslim.. jezdim každej den 70km kvůli práci a nechci nechat půl vejplaty na benzínu.. takže 2.0 je slabá? spíš teda 523 jo? a tomu tds s čipem byste se vyhli?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
No jde o to,kdybych si byl jistej že jsou všechny ty auta co máš sehnaný OK,taky bych asi šel do TDS - nejede zas tak špatně a pokud chceš šetřit na PH,asi to je nejlepší volba (já s ním jezdím kolem 8 litrů),ovšem jestli je ten motor pomalu na odchodu,nacpeš do něj takový prachy,že je na naftě neušetříš ani za 5 let
.U benzínu se případnejch poruch moc bát nemusíš,a když nějaká přijde,nejspíš to nebude nějak moc drahý,ale spotřeba je zase někde jinde.Je to podle jízdy,ale u 2.0i to může být 10-12L při nějaký průměrný jízdě,spíš ale počítej že se nedostaneš pod 10L a u 2.5i obdobně s tím rozdílem,že to pojede znatelně lépe a pojistka je stejná - tudíš 2.0i bych vyloučil.Pak už je to na Tvém zvážení,jestli naftu nebo benzín... 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
No, ja by som to TDS nebral, skor mi vonia ta 523i... Na dialky spravis v pohode spotrebu aj 9l, a to uz oproti 8l u TDS zas nie je az taky enormny rozdiel. A navyse, ten benzinak je takmer neznicitelny oproti relativne poruchovym dieselom. Najlepsi motor je vsak 2,8 a tam sa spotreby bat nemusis, bude to len nepatrne vyssie ako u 2,5ky co je v 532. Maximalne o pol litra, mozno ani to nie. Bratranec to mal 328i, co je sice lahsia masina, ale on na tom jazdi doslova a do pismena ako posledny blazon, vazne na doraz, mal spotrebu 9.8l, ale pri normalnom cloveku by sa dalo jazdit s 328 i za 8,5 a to bez problemov.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
520-523-528 ze stejného roku jsou stejné motory M52 s různými obsahy ... takže stejná spolehlivost... vynikající.
pokud chceš spolihlivost s malou spotřebou zvol 100% benzín a LPG.
TDS je fajn jen tehdy když najdeš kus ve vynikajícím stavu, jinak bych ho znovu nekoupil. Všechny chipované auta kouří a při prodeji většinou nebývají v nejlepší kondici

pokud chceš spolihlivost s malou spotřebou zvol 100% benzín a LPG.
TDS je fajn jen tehdy když najdeš kus ve vynikajícím stavu, jinak bych ho znovu nekoupil. Všechny chipované auta kouří a při prodeji většinou nebývají v nejlepší kondici





Čaf....poslal sem ti na e-mail užitečnu recenziu na e39..., dúfam, že ti to pomože..pepa83 píše:Čau kluci, chci koupit e39 a zatim jsem našel 520, 523 a 525tds. S tim že všechno je rok 96-97. Jak moc se lišej motory 520 a 523? Myslim hlavně spotřebu a spolehlivost, kterej byste volili vy? 525tds má najeto 280tis a má čip na 180k. Kilometrů bych se nebál, ale nejsem si jistej tim čipem.. Šli byste do toho? Nebo byste se tomu radši vyhli? Díky za názory a rady
