Nejak si nedovedu predstavit nedotazenou Hardy spojku.Pravda ze tento dil byva na tom pomerne spatne, prece jen prenasi veskerou silu na zadni kola.Je to guma s textilni vyztuzi.
Spatna hardyna dela to, ze ti pri rozjezdu mlati kardan zespodu do tunelu.Taky muzes mit vibrace pri jizde.
psena píše:Nejak si nedovedu predstavit nedotazenou Hardy spojku.Pravda ze tento dil byva na tom pomerne spatne, prece jen prenasi veskerou silu na zadni kola.Je to guma s textilni vyztuzi.
Spatna hardyna dela to, ze ti pri rozjezdu mlati kardan zespodu do tunelu.Taky muzes mit vibrace pri jizde.
No prave, pri rozjedu se nic neklepe, ale kdyz jedu treba 110km/h
tak se neaptrne klepe cele auto, poznas to kdyz se kouknes na operku
spolujezdce...klepe se..
Nemá smysl s tím nějak laborovat, jakákoliv oprava je stejně krátkodobá, nevyřeší nic, nová stojí od Juridu necelých 1300 Kč bez daně, a prvovýroba Febi-bilstain 1400 Kč bez daně, to jsou ceny na benzíny, tvoje bude asi o 40% dražší, tady není co řešit.
Tak to vypadá, že jeden mluví o koze a další dva o voze. Psena napsal, jak se projevuje špatná hurdyna. Je to jen kus gumy, což představuje celkem jednoduchou diagnostiku "pohledem nebo pohmatem". Si myslím, že je to špatná stopa...