Kde sa daju zohnat tie levnejsi ? uz rozmyslam to dat do BMW ... ale nevoim ci je to spravna volba ..aspon na diag ... pretoze ten carsoft mi nic k tomu nepise , zadnu chybu...
laicky nazor,potykal sem se s tim u me mazdy(teda manzelky) 1.3i,ma tohle auto rozdelovac? me ho stacilo vycistit a pootocit o 0,5cm dolu a otacky jsou jak maji byt a nechcipa to,kdyz to bylo teple
Ahoj chlapi potreboval bych poradit podle toho co tady na foru ctu mam stejny priznaky na vyku...lambdu chcipa za studena klepe se motor a netahne....diag.taky ukazala spatnou l.sondu ¨.Mohli byste mi prosim poradit jakou mam koupit mam E39 523i 97 a koukal sem na elit maj jich tam nejak moc a nevim ktera je ta prava a uz vubec nevim zda tam mam 1 nebo dve l.sondy???jo a taky sem tam koukal ze u nektere je napsano ridici a u druhe regulacni je to rozdil nebo to je jen u kazdeho vyrobce jinak napsane???dekuji
lambdy vyměň řídící, radši obě jo a lambdy diagnostika ukazovala, ale sem z toho zase na prášky už fakt nevím, včera aji dneska ráno všechno ok...a teď jedu a zase sice to nezdechlo, ale takovej ten nádech jak se to tak tak udrží. Někdo mě řekněte jak to vypadá když je to zdraví? Někdy mám cca 700 otáček volnoběh a klima na to nemá vliv a když to vypadá na problém tak bez klimy 500 a s klimou 700.Má to být furt 700? nebo 500 a s klimou 700. Tak nevím co dál už mě to štve
Kelim píše:lambdy vyměň řídící, radši obě jo a lambdy diagnostika ukazovala, ale sem z toho zase na prášky už fakt nevím, včera aji dneska ráno všechno ok...a teď jedu a zase sice to nezdechlo, ale takovej ten nádech jak se to tak tak udrží. Někdo mě řekněte jak to vypadá když je to zdraví? Někdy mám cca 700 otáček volnoběh a klima na to nemá vliv a když to vypadá na problém tak bez klimy 500 a s klimou 700.Má to být furt 700? nebo 500 a s klimou 700. Tak nevím co dál už mě to štve
Mne toto robila vaha vzduchu. Ked bola uplne kaput, tak to furt kapalo. Ked som mal motor v nudzovom rezime, tak to malo tendenciu skapat, ale nejak sa to udrzalo a neskapalo.
Pri zapnutej klime ma byt volnobeh vzdy vyssi.
Aky mas motor? Napr. u M60 je volnobeh 600 +/-50 bez klimy, pri zapnutej klime 750 ot/min. Skusil by som vycistit vahu vzduchu.
tak kupil som novy ten zadok sani (OSV) ale uz vim ze tym to neni , lebo som ucpal to odvetravani,viko je bez podtlaku , ale je tu uplne rovnake ... netusime cim to je ...
Zkus ještě takovou věc,která zdáse jakoby s tím nesouvisela,ale já jsem to tím nakonec měl-a to vyčistit a dotáhnout svorky na baterii. Měl jsem velký přechodový odpor a při dojíždění na křižovatky a pod.to prostě nemělo z čeho prát el. a začalo to takhle blbnout. Po vyčištění doporučuji změřit ampéry při zátěži na baterii a v tom samým režimu na svorkách v motorovým prostoru.
neco z toho by to malo byt... je citit ja k sa motor chveje ... lahko to moze byt aj civka... zajtra rono idem do bmw na diag ..snad MODIC ukaze v cem je chyba... ked ne .. tak sekera,sirky , nejaky benal tam je ....
Neztrácej hlavu,tyhle auta dělaj taky jenom lidi,nakonec přijdeš na to.že je chyba v nějaké pikačovině.540ka je nacpaná elektronikou.Tohle téma sleduju,protože se mě to také občas stane ,že auto chcípne,ale vždy po zařazení D nebo R rychle po nastartování.
E 39 540 iA
PavelP
Ano,po nastartování když rychle zařadíš,tak mi to taky občas chcípne,to bych řekl že je celkem běžné u automatů(resp.u tohoto typu) ale to občasné chcípání při dojezdech je trošku jiný problém. Mě to skutečně dělala ta baterie(povolená plus svorka)
tak som bol v bmw, cez znameho robili na tom 4 hod , cistil volnobezny ventil + diag, vypisalo mi to , moc chuda zmes na volnobeh a taktez v zatezi,KATY ko , ZE NECO Z VAHOU VZDUCHU...to na papiru nemam . a zeje v prdeli termostat... ked si pozrem co tie veci stoja nove tak ... ... mozem zhanat na vraku .... ten termostat moze byt len cidlom na nem , lambdy nove,to vymenim a este ta vaha ... ale co moze spousibovat jemne zachvevy motoru na volnobeh z tohoto m, asi nic, to zdechinani moze byt ta chuda zmes ... keby to nebolo cez znameho tak tam zaplatim 1500SK *4hod ... platil som 1500sk ... za diag a nic nove co som predpokladal .. a rekli ze to dela plyn....ze doporucuji to dat prec... to asi rikaj kazdemu.... takze ted .... nevim.
To s tím plynem to je v servise klasika... Jináč já mám dlouhodobě psanou chybu klepacích čidel-sou vyměněný, kabeláž proměřená a furt se to tam objevuje, čili došlo na výměnu řídící jednotky, tu sem sehnal na vrakale a ted by měla být vyčištěná a zkusíme to-udajně jak to upravuje předstih tak ho to prostě upraví blbě a zdechá to. Jinak sem zkoušel ty kontakty a jedinej efekt byl, že těsně potom to bylo ok a další nastartování již ne (snad je to to jednotkou). Jinak se zaplou klimou to nezdechá vůbec...ale někdy to jede hůř a víc žere..asi ten předstih
ja som tam knock sensory nevidem takze asi neco ine ... ale kdovi co to bude , skusim prve lambdy,a vahu nevim , jak zozenem bo 13 je dost za vahu .... ale motor sa na volnobehu jemne chveje... aj za studena aj za tepla.