Prosím o radu, mám tento problém - u E39 530d mi teče olej do výfuku, pokud je auto nezahřátý, tak to není vidět, po zahřátí se s tím nedá jet, jaký je za mnou oblak. Vytéká to vlnovcem za katem ven + další věc ... na olejové zátce je světlá usazenina (voda ale neubývá, zato olej ano). Takže čím by to mohlo být? Podfouklé těsnění, prasklá hlava, netěsné ventily, nebo ještě něco jiného, o čem nemám zdání? Díky za jakékoliv info !
Ja tipujem ze dostavalo za studena nazrat, tym padom odislo ako turbo tak tesnenie/hlava. Olej vo vyfuku je turbo, ale biela emulzia na viecku s turbom nic spolocne nema, turbina nema vodne chladenie.
Jo, ten olej může být od turba, ale co ten olej ve vodě??? Stopro hlava nebo těsnění. A ten olej tam může jít klidně přes to těsnění nebo prasklinu...prosakuje to do výfukovýho kanálku v hlavě nebo pod těsněním. To si myslím já. Kdyby bylo v prdeli jen turbo, tak není olej ve vodě.
Player1 píše:Jo, ten olej může být od turba, ale co ten olej ve vodě??? Stopro hlava nebo těsnění. A ten olej tam může jít klidně přes to těsnění nebo prasklinu...prosakuje to do výfukovýho kanálku v hlavě nebo pod těsněním. To si myslím já. Kdyby bylo v prdeli jen turbo, tak není olej ve vodě.
Ne, tak to není ... olej ve vodě není, voda je čistá a neubývá .. spíše myslím, že je voda v oleji, ale někde jsem četl, že bílá emulze může být i jako důsledek krátkých pojížděk a nemožnosti prohřátí oleje a odpaření vody. Nemusí to třeba spolu nutně souviset ... zítra skouknu to turbo a budu chytřejší ....
Player1 píše:Jo, ten olej může být od turba, ale co ten olej ve vodě??? Stopro hlava nebo těsnění. A ten olej tam může jít klidně přes to těsnění nebo prasklinu...prosakuje to do výfukovýho kanálku v hlavě nebo pod těsněním. To si myslím já. Kdyby bylo v prdeli jen turbo, tak není olej ve vodě.
Ne, tak to není ... olej ve vodě není, voda je čistá a neubývá .. spíše myslím, že je voda v oleji, ale někde jsem četl, že bílá emulze může být i jako důsledek krátkých pojížděk a nemožnosti prohřátí oleje a odpaření vody. Nemusí to třeba spolu nutně souviset ... zítra skouknu to turbo a budu chytřejší ....
Jo, takhle, sorry, přepsal jsem se Myslel jsem vodu v oleji. Koukni na turbo a uvidíš no. Jestli sundáš výfukový potrubí od turba a bude z toho chcát olej, tak je vymalováno. Ale spíš si myslím, že by to pouštělo olej na druhou stranu-do IC a pak do sání.
Player1 píše:Jo, ten olej může být od turba, ale co ten olej ve vodě??? Stopro hlava nebo těsnění. A ten olej tam může jít klidně přes to těsnění nebo prasklinu...prosakuje to do výfukovýho kanálku v hlavě nebo pod těsněním. To si myslím já. Kdyby bylo v prdeli jen turbo, tak není olej ve vodě.
Ne, tak to není ... olej ve vodě není, voda je čistá a neubývá .. spíše myslím, že je voda v oleji, ale někde jsem četl, že bílá emulze může být i jako důsledek krátkých pojížděk a nemožnosti prohřátí oleje a odpaření vody. Nemusí to třeba spolu nutně souviset ... zítra skouknu to turbo a budu chytřejší ....
Pokud je motor používán hodně na krátké popojížďky, pak se na tom víčku tvoří ta emulze. To je normální jev u zdravého motoru. Zkus ho otřít a projet delší štreku. Pokud bude potom čistý (nemyslím olej) taj je to v poho. Zkrátka občas ho protáhni.
Tak je venku ... vstup do turba suchý, bez známek oleje ... ale teče to hrozně na straně výfuku, do hadice IC taky maličko ... takže sháním zrepasování, nebo nové repasované. Mám ještě dotaz, čím vypláchnu první díl výfuku s katy a IC s hadicemi ... může to být třeba benzínem? Nebo nějakým jiným rozpouštědlem olejů ???
Dneska jsem ho zavezl do REMY Strakonice ... skoukl ho sám vedoucí a řekl, že to nevypadá špatně a postačí střední oprava (přetěsnit pouze) ... takže osmička bez daně a daň neřeším, protože si jí odečtu . Takže asi tak ... kua, písněte mi pls někdo, čím vyplachujete to potrubí od oleje ... teď jsem někde četl, že to dělali vodou s jarem
Nevíte někdo, kudy se vyndavá intercooler? Musí se rozpojit chladič a nadzvednout, nebo jenom odmontovat vrtule ... případně nejde vyndat předem, když se sundá názarník? Díky za pomoc ...