Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Prevodovka, spojka nebo dvouhmotovy setrvacnik????

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Butch5 »

Hi all , mam takovy problem(E34 525TDs 1992): Na volnobeh se od motoru ozyva rachoceni, takove rachtani, pri vyslapnuti spojkoveho pedalu se zcela ztisi. Nekdo mi rika, ze je to lozisko v prevodovce na predloze, nekdo zase, ze je to spojkove lozisko, tak nevim...prevodovka je jinak pri jizde zcela ticha, presna a synchrony jsou vporadku, proste funguje jak ma.Dalsi veci je v nizkych otackach takove poskubavani auta, jakoby poskakovany, pravidelne lehounke razy a kdyz napriklad jedu pomalu "chuzi" a chci se rozjet pres dvojku, pokud pustim zcela spojku a chci se plynule rozjet z nizkych otacek, auto se rozskace jak novackovy v autoskole, musim proste u nizkeho kvaltu v male rychlosti nechat klouznout spojku a rozjet se lehce pres ni. Proto muj odhat je na dvouhmotovy setvrvacnik, ale muze ten mit na svedomi i to rachoceni?? Co mam delat? Resit, neresit a jezdit dal az neco umre? Bojim se to otevrit, abych nedaval setrvacnik, spojku a jeste nerepasoval prevodovku :D (v BMW cena lozisek do prevodovky + gufera 11,000!!! , kdyz pripoctu setrvak a spojku jsem tak na 40.000 a to fakt neeeee :D ) pls poradte kdo vite :) dekuji
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#2 Příspěvek od bas2 »

Nejaky ten rok som jazdil s rachotajucim dvojhmotovym zotrvacnikom, na volnobech to nepravidelne klepotalo, ale akonahle bol motor v zabere (hoc aj na jednotke), tak bol klud.....v tvojom pripade tipujem na spojkove lozisko.
Odpovědět