Nevím co si o tom mám myslet.
Dnes jsem nastartoval a kolem auta modro! Rozjel jsem se ujel asi 50 metrů a bylo po kouři. Auto před tím 8 hodin stálo. Jinak jede úplně normál bez cukání, výkon jako vždy, teplota OK tak nevím
- že by prosakovala voda přes těsnění pod hlavou ? Voda ale vypadá že je na stejné úrovní.
k2 píše:Nevím co si o tom mám myslet.
Dnes jsem nastartoval a kolem auta modro! Rozjel jsem se ujel asi 50 metrů a bylo po kouři. Auto před tím 8 hodin stálo. Jinak jede úplně normál bez cukání, výkon jako vždy, teplota OK tak nevím
- že by prosakovala voda přes těsnění pod hlavou ? Voda ale vypadá že je na stejné úrovní.
Dík za rady K2
Vodu bys poznal podle bileho koure, ktery by nezmizel...
modry dym je olej ale ten by taky hulil furt..
no.. sem ti moc neporadil
Asi budou nějaký větší vůle kolem pístu-když ochladne, proteče kolem kroužku trocha oleje a po zahřátí se kov roztáhne a těsní líp... Jen moje teorie...
Auto jsem parkoval u práce a v tu dobu co jsem zrovna nastartoval, tak za rohem kolega nastartoval Destu.....dnes ráno mi to řekl ...ty vole to je ostuda !
Auto jsem parkoval u práce a v tu dobu co jsem zrovna nastartoval, tak za rohem kolega nastartoval Destu.....dnes ráno mi to řekl ...ty vole to je ostuda !
bmwfil píše:Asi budou nějaký větší vůle kolem pístu-když ochladne, proteče kolem kroužku trocha oleje a po zahřátí se kov roztáhne a těsní líp... Jen moje teorie...
po zahrati se kov roztahne, to ano, ale jedine co se roztahne je valec a z toho plyne jeste vetsi vule.. Teplotni roztaznost hlinikoveho pistu je v tuto chvili zanedbatelna..