zdravim....potreboval bych poradit....auto mi nejak nechce topit....mam ho kratce a potreboval bych poradit, kde by mohla byt chyba....motor hreje tak normalne....mozna obcas trochu stoupne, ale hned se zapne visko.topeni proste ale ne a ne topit.je tam klimatizace, ale je odpojena a nejspis nefunkcni. problem by asi mohl byt v termostatu, je to tak?
Jestli to netopí,tak skontroluj dostatek vody v chladiči (můžeš to mít jenom zavzdušněný) a pak mrkni na propouštecí ventili.Termostatem to nejspíš nebude,protože,by ti to topilo
za 1: skoro okamžitě (kdyby se otevřel jenom malý okruh)a teplota motoru by šplhala docela rychle
a za 2: O něco díl (kdyby si měl otevřený hned i velký okruh)teplota by šla na horu pomalu,ale topilo by to.
odvzdusnovat sem to zkousel....bylo to zavzdusneny jak prase, ale stejne to netopi. kde presne je ten propousteci ventil?ja prave myslel, ze by to mohlo byt termostatem, protoze to dlouhou dobu stalo....a tak by mohl byt zarostlej...
jsou 2 .hned za pojistkama.blíž k motoru.Jdou do nich hadice tak skus jestli při zahřátem motoru bodou teplé ty hadice ve všech směrech.jestli né,tak je některý v prdeli.
notrable píše:a daj se ty ventily nejak obejit, abych vyzkousel, jestli to topit zacne? co kdyz ty hadice odpojim a spojim je na primo?
teoreticky ano
Do kohoutu jde jedna velka hadice z motoru a ten je pak rozdelan na dva okruhy. Když by jsi měl nějáký takový Y odpovídajícího profilu a udělat to na pevno asi by to šlo.
A je taky otazka zda tam nemáš pomocnou pumpu topení.
Taky muže byt zarostlej vyměník tepla v autě. Zaleží co tam presně máš za značku topení a jakej je vliv te klima.
Kohouty nová kolem 5000,- Kč pouze origo. Vrakač nedoporučuju, malokdy jsou dobrý
já se zráno mrknu co konkrétně myslíš.pak napíšu co a jak.Jinak odkuď jsi?to jen informatívne,že bych o někom věděl co by to měl a aby to nebylo od tebe stovky kiláků.
mno je to takovej celej kus...je to v levym rohu u predniho okna....je u toho cerpadlo...a 2 ventily BOSCH pro 2 okruhy topeni....ty ventily nevim jestli bezi, ale to by tak nevadilo....ale hlavne to cerpadlo....jenze je to vsechno vcelku...jak cerpadlo, tak ty ventily....takze bych to potreboval cely...a kdyz uz se budes nekoho ptat....zeptej se ho taky na predni okno.dik
Na mojí pětce je topení bez toho čerpadla . To čerpadlo je tam na to , aby Ti to topilo i po vypnutí motoru . Zkus to čerpadlo vyhodit . Mělo by to topit . Pokud by jsi měl špatný ventily , větčinou zůstanou otevřený a topí to pořád . PEPA
mno ja nevim, ja mel totiz ty ventily otevreny a nastartovanej motor a koukal jsem do toho a treba ze by na me zacala strikat voda nebo tak to jako vubec...proto jsem si myslel ze tam to cerpadlo byt musi....
Můj soused má 730 E32 . To topení je stejný jako na mojí 5 tce , akorát on tam má to čerpadlo jako Ty . Já ho tam nemám , voda je hnaná vodní pumpou z motoru . Proto, když zastavím a vypnu motor tak mě to už netopí . Vám co máte čerpadlo to ještě nějakou dobu topí , než se ochladí voda v motoru . A ty ventily jsem už nekolikrát opravoval a vždy byly zadřený v otevřenem stavu , tak že topení nešlo vypnout a auto při nastartovaném motoru topilo pořád . A tříkat to asi nebude , protože vodní pumpa je pouze takový postrkávač a dokud tam nemáš přetlak horké vody tak to nemá sílu , aby to tříkalo jako z hadice . PEPA
ja ty ventily otevrel a vyndal jsem z toho ty "jehly" takze by to melo byt otevreny porad....jel jsem s tim autem a stejne to netopilo....nejak se mi nezda, ze by to cerpadlo bylo tak zarostly, ze by tim neprosla voda vubec....ja uz fakt nevim co s tim....
dexter píše:já se zráno mrknu co konkrétně myslíš.pak napíšu co a jak.Jinak odkuď jsi?to jen informatívne,že bych o někom věděl co by to měl a aby to nebylo od tebe stovky kiláků.
jsem z roudnice nad labem...uplne sem to zapomnel napsat....