
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
turbo benzín
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To z čeho je TD není až tak podstatný, důležitý je "vejít se" do kompresorových map daného TD, a pokud to TD nebude mrtvý tak nevidím důvod proč ho nepoužít. Ostatně repas lze udělat kdykoliv. Daleko důležitější jsou takzvané "dětské nemoci", ono namontovat TD, svody,oleje,hadice,IC atd zvládne snad každý zručný člověk, problém největší začne s nastavením správného poměru A/F kde většina lidí končí a nebo později končí samotné motory po propálení pístů či upálení ventilů. Na netu je plno čtení o přeplňování, stačí jen hledat, a je i plno lidí kteří jsou ochotni poradit či se podělit o zkušenosti, ale problém je v tom že tak 99% zájemců jen uvažuje, a věřte mě že nikoho nebaví do nekonečna odpovídat na dotazy zbytečně. Takže pro ty co uvažují doporučuji nejprve číst a až budu mít jasno jak to funguje atd tak se obrátím na někoho pro radu, a pokud nemám páru jak to funguje tak je skutečně lepší si to nechat udělat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: pon 21.05.2007 00:00
- Bydliště: Prágl Východ
- Klubové ID: 1541
Bych řekl, že tenhle to trochu naturboval http://www.youtube.com/watch?v=86HWAni3wic
ak si pozries http://www.e30.cz tak je tam clanok - kompletne popisana prestavba 6 valca na turbo, s kopou skusenosti a rad...