B11 je 7 E32 s motorem z B10berkelay píše:když už tady byla zmíněna Alpina B11 3,5l, nemáte nějaké bližší ucelené info, v čem se ten motor od klasické M30 3,5l odlišoval? Na netu jsem našel spíše 4l, 5.7l atd. O 3,5l se nějak moc nepíše.
-------edit
sorry za ot, uz jsem to nasel sam, je to Alpina B10 ne B11
http://www.m5board.com/alpina/e34b1035.html
http://www.bmwpower.cz/magazin/alpina%2 ... iturbo.htm
-------
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Už je doma! BMW 525iX Touring, rv92
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
ony ty cepy a ramena na predni napravu nestoji uplne malo (v kvetnu jsem delal generalku, tak vimk2 píše:Už od pátku přemýšlím jestli se na ně nevykašlat a raději je vyměnit za Al. kola 16" origo bmw? Nevím![]()
Jde o to , že to není žádný rychlík a jediné plus iX-ka je pohodlí a přívětivost. Mám strach že bych musel určitě hodně slevit na komfortu.
Jinak taková zajímavost:
Když jsem nasadil to jedno kolo (17") , tak jsem se pomalu rozjel a ta kontrolka pohonu se rozblikala jak vánoční stromek, po chvíli kontrolka svítila stále. Po montáži původního kola vše OK.![]()
Ten systém pohonu 4x4 vypadá jednoduše, ale on je skutečně vymakaný, že rozpoznal větší kolo !
Zdar K2

.. takze ... ja jsem spokojeny na original 16'' kolech ..
auto je stejne mekke - jak pises - a na ostrou jizdu neni ..
takze - pohoda ...
system pohonu musel poznat vetsi kolo, kdyz melo kazde jinou uhlovou rychlost ne?? to je celkem pochopitlene, kdyz snima rychlost vsech kol ... (cidlama ABS) .. snazit se to dat dohromady (blikal) , ale kdyz nic nezmohl, sam se vypnul (rozsvitil)

nicmene, diferakum a rozhodovce to rozhodne dobre nedela ...
petr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No, já si myslel, že by šel třeba z jiné e34 (podle průměru). Díval jsem se do katalogu a je tam velký rozdíl ve spodním úchytu tlumiče dole. U iX je to uložené nad poloosou, tudíž tlumič na iXko dude asi kratší než klasická e34.
Nebo je nechat někde zrenovovat....ale kde?
Ty patronové tlumiče bývají většinou totálně na sračky.
Hrozím se toho až budu muset ty tlumiče měnit.
K2
Nebo je nechat někde zrenovovat....ale kde?
Ty patronové tlumiče bývají většinou totálně na sračky.

Hrozím se toho až budu muset ty tlumiče měnit.
K2
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Na ixo by nešel žádnej jinej a nejde ani repas. Zkoušel jsem to řešit i přímo ze zastoupením Sachsu "ZF Trading GmbH" (který je pro BMW vyrábí) a neuspěl jsem. A to jsem naštěstí tlumiče v háji neměl (byl jsem na testu), ale spíš mě to zajmalo kdybych je náhodou někdy potřeboval.k2 píše:No, já si myslel, že by šel třeba z jiné e34 (podle průměru). Díval jsem se do katalogu a je tam velký rozdíl ve spodním úchytu tlumiče dole. U iX je to uložené nad poloosou, tudíž tlumič na iXko dude asi kratší než klasická e34.
Nebo je nechat někde zrenovovat....ale kde?
Ty patronové tlumiče bývají většinou totálně na sračky.![]()
Hrozím se toho až budu muset ty tlumiče měnit.
K2
Odpověd od ZF Trading GmbH když jsem se ptal jestli by tam nešlo třeba dát nějakou náhradu je: zle říci že to nebude asi jen zcela obyčejná konstrukce, pravděpodobně bude hliníkový, případně bude mít podpůrné prvky uvnitř.
Nakonec jsem Al kola M5 vyměnil za kola e46, auto s nima omládlo o 10 let a vypadají na e34 nenásilně a myslím že i elegantně spolu se zachovaným komfortem jízdy.
Foto:
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00736-ogf1.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00737-zwn1.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00739-4qp1.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00952-wfi1.jpg
Zdar K2
Foto:
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00736-ogf1.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00737-zwn1.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00739-4qp1.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00952-wfi1.jpg
Zdar K2
Ještě takový postřeh z jízdních vlastností iXka:
Cestou do práce projíždím docela utažené esíčko, s klasickým BMW (535i e34, 750iL e32) jsem si to tam užíval, auta perfektně komunikovaly, bylo cítit každé přenášení váhy vozu......nádhera, ale nikdy jsem si tam netroufnul jet rychleji než 80 km/h.
S iXem tam vlítnu 90-100 a nic zvláštního se neděje, zatočím jemně pod plynem, auto zatočí, projede esíčko bez jakýchkoliv emocí a nadšení, ale jako po kolejích......tím nechci říct že je lepší než klasika to chraň bůh
, ale jen že pro běžné ježdění poskytuje iXko perfektní jízdní vlastnosti, ale v nenápadném balení......to jsem nečekal myslel jsem že je to auto nedotáčivé atd. ale tachometr mě přesvědčil o opaku...docela šok.
K2
Cestou do práce projíždím docela utažené esíčko, s klasickým BMW (535i e34, 750iL e32) jsem si to tam užíval, auta perfektně komunikovaly, bylo cítit každé přenášení váhy vozu......nádhera, ale nikdy jsem si tam netroufnul jet rychleji než 80 km/h.
S iXem tam vlítnu 90-100 a nic zvláštního se neděje, zatočím jemně pod plynem, auto zatočí, projede esíčko bez jakýchkoliv emocí a nadšení, ale jako po kolejích......tím nechci říct že je lepší než klasika to chraň bůh

K2