Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Velké šíbry-e34 touring, prosím o radu.
při zavírání předního dílu se najednou zastavil. Zavřel jsem ho tak, že jsem zmáčknul ten knoflík směrem nahoru a šíbr se začal pomaličku zavírat. Zůstal akorát vyklopený nahoru. Po dalším zmáčknutí směrem nahoru se to zaklopilo do zavřeného stavu.
Nynější stav je takový, při tlaku do knoflíku dopředu nebo dozadu- nic nevřčí, mrtvo.
Při stlačení nahoru tam vždy něco lupne a nic.
Jsou tam někde nějaké pojistky?
Co s tím?
Děkuji K2
Nynější stav je takový, při tlaku do knoflíku dopředu nebo dozadu- nic nevřčí, mrtvo.
Při stlačení nahoru tam vždy něco lupne a nic.
Jsou tam někde nějaké pojistky?
Co s tím?
Děkuji K2
Ne neměl.
Nový stav- vše už opět funguje.
Zmáčknul jsem ten knoflík nahoru a chvíli ho držel. Dvakrát něco luplo a zadní šíbr se začal odsouvat. Přední funguje taky. Připadá mi to jakoby se to nějak tím delším přidržením nějak vyresetovalo nebo co.
Může mi někdo fundovaně popsat jak se ty šíbry ovládají tím knoflíkem. Nemám žádný návod, vždy jsem to nějak pomačkal....
Děkuji K2
Nový stav- vše už opět funguje.
Zmáčknul jsem ten knoflík nahoru a chvíli ho držel. Dvakrát něco luplo a zadní šíbr se začal odsouvat. Přední funguje taky. Připadá mi to jakoby se to nějak tím delším přidržením nějak vyresetovalo nebo co.
Může mi někdo fundovaně popsat jak se ty šíbry ovládají tím knoflíkem. Nemám žádný návod, vždy jsem to nějak pomačkal....

Děkuji K2
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
Posunutím vypínače dopředu nebo dozadu se nejdříve otevře ventilačka.Znovu posunutím do předu se otevře zadní šíbr.Pokud posuneš vypínač dozadu,otevře se ti část předního a část zadního.Je to normální poloha.Při posouvání musíš vypínač držet,vypne se sám v určité poloze.Pokud chceš šíbry z této polohy zavřít (otevřený předek i zadek) musíš nedřív posunout vypínač do předu,tím zavřeš přední část,potom podržet ten vypínač nahoru a tím se zavře zadní část a zůstane otevřená ventilačka.Tu zavřeš dalším podržením tlačítka nahoru.Pokud chceš otevřít pouze přední část,stačí jenom podržet vypínač na poloze dozadu,opět jednou se ortevře ventilačka a podruhé jede šíbr.Zavírá se podržením tlačítka nahoru.
Snad jsem to napsal srozumitelně,já sám jsem s tím napoprvé laboroval skoro hodinu než jsem přišel na to jak se to zavírá,protože maník který mě to auto dovezl si cestou otevřel předek i zadek a neuměl to zavřít.
Snad jsem to napsal srozumitelně,já sám jsem s tím napoprvé laboroval skoro hodinu než jsem přišel na to jak se to zavírá,protože maník který mě to auto dovezl si cestou otevřel předek i zadek a neuměl to zavřít.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 91
- Registrován: úte 27.12.2005 01:00
- Klubové ID: 1186
Jedno šťouchnutí dozadu = střešní okno.
Další dozadu = plné otevření předního šíbru.
ad 1
Tentokráte šťouchnutí dopředu = plné otevření zadního šíbru.
Jakákoli poloha, ťuknutí nahoru = kompletní uzavření.
DŮLEŽITÉ: Stisk tlačítka nahoru na dobu cca dvaceti vteřin resetuje šíbr, velmi užitečná věc, pokud se cokoli po...
Jinak si s tím pohraj, je možno jemně naladit poměr mezi předním a zadním otvorem. Ale na to už přijdeš sám.
Další dozadu = plné otevření předního šíbru.
ad 1
Tentokráte šťouchnutí dopředu = plné otevření zadního šíbru.
Jakákoli poloha, ťuknutí nahoru = kompletní uzavření.
DŮLEŽITÉ: Stisk tlačítka nahoru na dobu cca dvaceti vteřin resetuje šíbr, velmi užitečná věc, pokud se cokoli po...
Jinak si s tím pohraj, je možno jemně naladit poměr mezi předním a zadním otvorem. Ale na to už přijdeš sám.
To si, čéče, nemyslím... Aspoň u mne být zavřený nemusí. Když to tady ale tak sleduju, napadá mě - nedělaly se minimálně dvě verze řídící jednotky toho šíbru? Tuší někdo?ajfel píše:a jeste dodatek .. pri resetu musi byt sibr zavrenybelch píše: DŮLEŽITÉ: Stisk tlačítka nahoru na dobu cca dvaceti vteřin resetuje šíbr, velmi užitečná věc, pokud se cokoli po...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
reset znamena serizeni "zavrene" polohy ... a k tomu, aby se vedelo, kdy je zavreno, musi byt pri resetu sibru zavreno ...belch píše:To si, čéče, nemyslím... Aspoň u mne být zavřený nemusí. Když to tady ale tak sleduju, napadá mě - nedělaly se minimálně dvě verze řídící jednotky toho šíbru? Tuší někdo?ajfel píše:a jeste dodatek .. pri resetu musi byt sibr zavrenybelch píše: DŮLEŽITÉ: Stisk tlačítka nahoru na dobu cca dvaceti vteřin resetuje šíbr, velmi užitečná věc, pokud se cokoli po...
jinak nefunguje otevirani a zavirani na "tuk", ale je potreba tlacitka drzet ...
mozna myslis neco jineho, ale tohle je proste postup resetu sibru

petr
Mám nového kombíka E34 s dvojitým šíbrem.
Ať hejbu s tlačitkem šíbru dopředu i dozadu nic se neděje. Jen když to zamčknu, jak tady píšete, tak v tom pořád praská, jako kdyby přeskakovaly nějaká kolečka.
Poraďte mi prosím, co dělám blbě. Díky
PS. Snáním český návod na E34, a nedří se mi. Nemáte ho někdo oskenovaný, jako jsem tu viděl E36?
Díky moc Žbrolík (již BMWMajitel)
Ať hejbu s tlačitkem šíbru dopředu i dozadu nic se neděje. Jen když to zamčknu, jak tady píšete, tak v tom pořád praská, jako kdyby přeskakovaly nějaká kolečka.
Poraďte mi prosím, co dělám blbě. Díky
PS. Snáním český návod na E34, a nedří se mi. Nemáte ho někdo oskenovaný, jako jsem tu viděl E36?
Díky moc Žbrolík (již BMWMajitel)
