Myslim, ze kazda e34 bez Mkovyho nebo delanyho podvozku je dost do mekka. Napriklad moje posledni 2 navstevy servisu s nesnesitelne mlaticim podvozkem (kdy mi kamosi rikali, ze jsou tlumice KO) byly vzdy o investici radove 3tis (jednou predek, pak zadek).. proste sranda a auto najednou jak vymeneny:)k2 píše:Dnes jsem byl na testu tlumičů v servisu a světe divse, ty tlumiče jsou OK.
Ty iX jsou asi všechny naladěné víc do měka.
K2
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Už je doma! BMW 525iX Touring, rv92
No, když to porovnám s předchozí 535i, tak iX je tak odhadem o 30% víc měká. Dokonce mi připadá že 750iL je míň pohodlná než iX.
Když jsem se bavil s tím technikem co obsluhoval ten testr tlumičů tak mi říkal že rozdíl mezi tlumičem na klasickou e34 a iX bude asi v tom že iX tlumič bude mít větší zdvihy a pracovní dráhu. Prý je to něco jako na Octavii 4x4. Proto ty tlumiče asi nedělá druhovýroba.
Když jsem se bavil s tím technikem co obsluhoval ten testr tlumičů tak mi říkal že rozdíl mezi tlumičem na klasickou e34 a iX bude asi v tom že iX tlumič bude mít větší zdvihy a pracovní dráhu. Prý je to něco jako na Octavii 4x4. Proto ty tlumiče asi nedělá druhovýroba.
Mám NIVO a při testech bylo nastartované. Proč, je to špatně?
Ohledně toho Niva bych se tě rád zeptal: Když jsem to auto dovezl domů, tak mi cestou stále psalo chybu NIVOREGELUNG. V nádržce bylo málo toho PENTOSINU. Doma jsem to dolil( Nivo mám i na 750, tam je to spojené i s posilovačem brzd, ale nikdy i při malém stavu mi to nepsalo NIVOREGELUNG) a bylo to v pohodě. Dneska mi to opět hlásilo chybu NIVOREGELUNG. Lehl jsem pod to , nikde žádný únik v nádržce přesně tolik kolik jsem dolil. Tak nevím , jestli je to jen chybové hlášení nebo co.
Na mé předešlé e34 i na e32 to hlásí stále nějaké závady, přitom je všechno OK a už si toho nevšímám. Na iX ale nevím jestli to mám brát vážně, protože žádné jiné závady nehlásí jen NIVIREGELUNG
Ohledně toho Niva bych se tě rád zeptal: Když jsem to auto dovezl domů, tak mi cestou stále psalo chybu NIVOREGELUNG. V nádržce bylo málo toho PENTOSINU. Doma jsem to dolil( Nivo mám i na 750, tam je to spojené i s posilovačem brzd, ale nikdy i při malém stavu mi to nepsalo NIVOREGELUNG) a bylo to v pohodě. Dneska mi to opět hlásilo chybu NIVOREGELUNG. Lehl jsem pod to , nikde žádný únik v nádržce přesně tolik kolik jsem dolil. Tak nevím , jestli je to jen chybové hlášení nebo co.
Na mé předešlé e34 i na e32 to hlásí stále nějaké závady, přitom je všechno OK a už si toho nevšímám. Na iX ale nevím jestli to mám brát vážně, protože žádné jiné závady nehlásí jen NIVIREGELUNG

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
to, ze bylo nastartovano, je ok 
Niveauregelung/Betriebsanleitung
tuhle chybu jsme nastesti jeste nevidel ...
myslim, ze jenom na jednom kombiku v bazaru, kdyz jsem shanel auto, ten byl ale v hodne zoufalem stavu ...
asi bych to vzal na diagnostiku ...
dals tam spravny pentosin?
na vicku by to melo byt ..
bud chf11s nebo chf 7.1 nebo tak nejak .. nejsou misitelne ...

Niveauregelung/Betriebsanleitung
tuhle chybu jsme nastesti jeste nevidel ...
myslim, ze jenom na jednom kombiku v bazaru, kdyz jsem shanel auto, ten byl ale v hodne zoufalem stavu ...
asi bych to vzal na diagnostiku ...

dals tam spravny pentosin?
na vicku by to melo byt ..
bud chf11s nebo chf 7.1 nebo tak nejak .. nejsou misitelne ...
1) jednotka checkcontrol - stačí proletovat
2) utržené dráty na jednotce regulace (3 dráty, pod autem připojená na tyč stabilizátoru a nápravu - ve směru jízdy vpravo pod PZ sedadlem)
3) urezlý mechanizmus jednotky regulace (tamtéž)
Jednotka je "aktivní" nestačí jen ty dráty propojit, jde tam +, kostra a má to nějaký aktivní výstup pro check.
Měl jsem tyhle tři závady, první jsem vyřešil hned, druhé dvě se vyskytly najednou po letošní zimě a tak jsem dráty znovu naletoval na kontakty a regulační páčku jednotky jsem zafixoval ve střední poloze, takže to nemám připojené na nápravu a je mi to jedno, že mi regulace nefunguje ještě poznám.
2) utržené dráty na jednotce regulace (3 dráty, pod autem připojená na tyč stabilizátoru a nápravu - ve směru jízdy vpravo pod PZ sedadlem)
3) urezlý mechanizmus jednotky regulace (tamtéž)
Jednotka je "aktivní" nestačí jen ty dráty propojit, jde tam +, kostra a má to nějaký aktivní výstup pro check.
Měl jsem tyhle tři závady, první jsem vyřešil hned, druhé dvě se vyskytly najednou po letošní zimě a tak jsem dráty znovu naletoval na kontakty a regulační páčku jednotky jsem zafixoval ve střední poloze, takže to nemám připojené na nápravu a je mi to jedno, že mi regulace nefunguje ještě poznám.

Je to zvláštní. Dnes ráno jsem byl u kamaráda v servisu, auto bylo na zvedáku a kola v luftu. Potom celý den jezdil (260km) a ta hláška
Nivoregelung už se neobjevila.
K tomu Pentosinu. Do e32 mám předepsaný 7,1 a loni jsem tam dolil 11, žádné změny nepozoruju vše v pohodě. Rozdíl je pouze v bodu varu.
(asi jako když si dáš 5 velkých desítek a na to jednu malou dvanáctku
)
Nivoregelung už se neobjevila.
K tomu Pentosinu. Do e32 mám předepsaný 7,1 a loni jsem tam dolil 11, žádné změny nepozoruju vše v pohodě. Rozdíl je pouze v bodu varu.
(asi jako když si dáš 5 velkých desítek a na to jednu malou dvanáctku

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
ja pouze cerpam info od Francise, Kupci apod ...Hanz píše:neverim, ze neexistuje nahrada toho tlumice v druhovyrobe... urcite nekdo dela napr. rep-patronu, treba do e36 M3 je stejna patrona od KoniSport s Porsche 911 a Nissanem Z350...
nemam duvod jim neverit, ale je fakt, ze jsem nehledal ...
zatim to nastesti nepotrebuju .. tlumice se chovaji ok

Zdar,
na radu Ajfela budu vše popisovat na původním tématu.
Je za mnou necelých 1500km soužití s iX a popíšu plusy a mínusy každodenního provozu.
Líbí se mi poddajný a pohodlný podvozek, lehké řízení (zvláštní psát to o BMW). IX-ko je prostě pohodlný kočár. Nejlíp se cítí v režimu Ekonom a když se autu podvolíte, bude s vámi konějšivě pohupovat, pohoda, klídek.
V režimu Sport mu to evidentně nesvědčí. Auto se snaží, ale funí jak lokomotiva a chová se jako slon v porcelánu. Zvolte E, klídek a vůz vám ukáže své kvality, kultivovanost, komfort a bude se o vás starat jako váš bodygard. Myslím že to tak u BMW zamýšleli a auto tak i bylo asi navrhováno, jako auto do nepohody.
Taky se mi zdá, že první tři rychlostní stupně, jsou víc zpřevodovány do lehka.(asi redukce
)
Z komfortní výbavy nejvíc používám klimu, el. nastavitelnou bederní opěrku- pro nás vysoké super věc. Večer cestou z práce ji nastavím na max. a podepřu svá bolavá záda- nádhera, lednici- je fajn mít po ruce v létě něco studeného.
Prostě jak jsem napsal výše- auto do nepohody.
No a teď mínusy:
Občas mi chybí víc výkonu. Tehdy v BMW tomu měli dát tak o 50 Ps víc a bylo by to akorát. V rychlostech kolem 50-80 km/h je to auto skutečně líné, hlavně ho rozpohybovat, ale to je daň 4x4 a automatu, váhy. Myslím si , že v zimě to uvidím určitě jinak.
Další věc která mi vadí, někomu to bude připadat směšné, jsou to zpětné zrcátka. Pokaždé co do auta ráno sednu vždy je začnu seřizovat, mám pocit že v nich moc nevidím, nebo jsou málo panoramatická, nevím, ale ty starší byli určitě lepší.
Ještě o jedné věci se chci zmínit a tím je motor. Ty dvouventily co jsem měl předtím (M20,M30) jsou proti M50 jako motory do traktoru. Fakt!
M50-sametový kultivovaný chod, nádhera.
Spotřebu jsem měřil několikrát dotankováním do plna a pohybovala se v rozmezí 8,7-11la to jsem jezdil normálně, nesnažil jsem se jezdit na spotřebu. Na to že tahá 4x4 a automat je to krása.
Příště až budu mít čas, tak napíšu závady a odstranění.
Zdar K2
na radu Ajfela budu vše popisovat na původním tématu.
Je za mnou necelých 1500km soužití s iX a popíšu plusy a mínusy každodenního provozu.
Líbí se mi poddajný a pohodlný podvozek, lehké řízení (zvláštní psát to o BMW). IX-ko je prostě pohodlný kočár. Nejlíp se cítí v režimu Ekonom a když se autu podvolíte, bude s vámi konějšivě pohupovat, pohoda, klídek.
V režimu Sport mu to evidentně nesvědčí. Auto se snaží, ale funí jak lokomotiva a chová se jako slon v porcelánu. Zvolte E, klídek a vůz vám ukáže své kvality, kultivovanost, komfort a bude se o vás starat jako váš bodygard. Myslím že to tak u BMW zamýšleli a auto tak i bylo asi navrhováno, jako auto do nepohody.
Taky se mi zdá, že první tři rychlostní stupně, jsou víc zpřevodovány do lehka.(asi redukce

Z komfortní výbavy nejvíc používám klimu, el. nastavitelnou bederní opěrku- pro nás vysoké super věc. Večer cestou z práce ji nastavím na max. a podepřu svá bolavá záda- nádhera, lednici- je fajn mít po ruce v létě něco studeného.
Prostě jak jsem napsal výše- auto do nepohody.
No a teď mínusy:
Občas mi chybí víc výkonu. Tehdy v BMW tomu měli dát tak o 50 Ps víc a bylo by to akorát. V rychlostech kolem 50-80 km/h je to auto skutečně líné, hlavně ho rozpohybovat, ale to je daň 4x4 a automatu, váhy. Myslím si , že v zimě to uvidím určitě jinak.
Další věc která mi vadí, někomu to bude připadat směšné, jsou to zpětné zrcátka. Pokaždé co do auta ráno sednu vždy je začnu seřizovat, mám pocit že v nich moc nevidím, nebo jsou málo panoramatická, nevím, ale ty starší byli určitě lepší.
Ještě o jedné věci se chci zmínit a tím je motor. Ty dvouventily co jsem měl předtím (M20,M30) jsou proti M50 jako motory do traktoru. Fakt!
M50-sametový kultivovaný chod, nádhera.
Spotřebu jsem měřil několikrát dotankováním do plna a pohybovala se v rozmezí 8,7-11la to jsem jezdil normálně, nesnažil jsem se jezdit na spotřebu. Na to že tahá 4x4 a automat je to krása.
Příště až budu mít čas, tak napíšu závady a odstranění.
Zdar K2
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
taktak .. je to auto na klidnou pohodovou jizdu 
vsak uvidis v zime, ze se s tim jede stejne pohodove jako v lete
...
a jelikoz jsem nemel nic silnejsiho, zda se mi, ze pokud jedu po okresce ve sport rezimu nebo pouzivam kick-down, ze to predjizdi celkem slusne.
ale jak rikas, vykon tomu obcas chybi ... coz malokdo ze znamych pri tech papirovych hodnotach chape
... ale kde sehnat Alpinu IX?
nejake moje postrehy (a problemy) jsou zde
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=11277
petr

vsak uvidis v zime, ze se s tim jede stejne pohodove jako v lete

...
a jelikoz jsem nemel nic silnejsiho, zda se mi, ze pokud jedu po okresce ve sport rezimu nebo pouzivam kick-down, ze to predjizdi celkem slusne.
ale jak rikas, vykon tomu obcas chybi ... coz malokdo ze znamych pri tech papirovych hodnotach chape

... ale kde sehnat Alpinu IX?

nejake moje postrehy (a problemy) jsou zde
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=11277
petr
Zdar iXaři,
V sobotu jsem se vrhnul na hledání úniků oleje z Niva. Prolezl jsem celé auto a všude sucho. Tak jsem ho projel terénníma vlnama, opět vlezl pod auto a nikde nic. Ty kapky oleje před garáží asi nebyli moje.
Ale auto stále hlásilo "Nivoregelung".
Když jsem otevřel motor, tak na té nádržce ze zadní strany jsem našel únik kolem toho víčka. Je tam špatné těsnění. Ale je to jen takové vlhké.
Možné ovšem je , že při provozu je v té nádržce podtlak a díky tomu špatnému těsnění tam podtlak není- možná je to ten problém.
Objednám to těsnění a uvidím.
Jinak se mi podařilo namontovat a odzkoušet ty moje AL. kola 8x17" et20.
Hodně jsem nad tím přemýšlel a jde to i bez zásahů na karosérii !!!!!
Zdar K2
V sobotu jsem se vrhnul na hledání úniků oleje z Niva. Prolezl jsem celé auto a všude sucho. Tak jsem ho projel terénníma vlnama, opět vlezl pod auto a nikde nic. Ty kapky oleje před garáží asi nebyli moje.
Ale auto stále hlásilo "Nivoregelung".
Když jsem otevřel motor, tak na té nádržce ze zadní strany jsem našel únik kolem toho víčka. Je tam špatné těsnění. Ale je to jen takové vlhké.
Možné ovšem je , že při provozu je v té nádržce podtlak a díky tomu špatnému těsnění tam podtlak není- možná je to ten problém.
Objednám to těsnění a uvidím.
Jinak se mi podařilo namontovat a odzkoušet ty moje AL. kola 8x17" et20.
Hodně jsem nad tím přemýšlel a jde to i bez zásahů na karosérii !!!!!
Zdar K2
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
Myslíš tuhle Alpinu? http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=3vvbeo34p3eajfel píše:taktak .. je to auto na klidnou pohodovou jizdu
vsak uvidis v zime, ze se s tim jede stejne pohodove jako v lete
...
a jelikoz jsem nemel nic silnejsiho, zda se mi, ze pokud jedu po okresce ve sport rezimu nebo pouzivam kick-down, ze to predjizdi celkem slusne.
ale jak rikas, vykon tomu obcas chybi ... coz malokdo ze znamych pri tech papirovych hodnotach chape
... ale kde sehnat Alpinu IX?
nejake moje postrehy (a problemy) jsou zde
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=11277
petr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
kraaaaaaaaasaRejchy píše: Myslíš tuhle Alpinu? http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=3vvbeo34p3e


... jak tak koukam, je to upravena M50 ...
...ok, zpet na zem ...

petr
Ta Alpina ...paráda!!!!
K těm Al kolům,
dlouho my to leželo v hlavě a nakonec jsem si uvědomil, že na zadních kolech jsem měl širší pneumatiky- 245mm a na předku- 225. Tak jsem vzal 225a namontoval na zadek. Bohužel na zkoušku jen jedno, protože mi ty pí.. v pneuservisu na pravém zadním kole neočistili ten náboj kolem středové díry disku a dorvali to pneumatickou dotahovačkou, soudě podle strhaných šroubů. Už se na ně chystám !!!
No, ale kolo tam vešlo, schválně jsem s autem zkoušel zkřížení do maxima, projel jsem to i z jedním kolem. Musím napsat že sy to škrtlo jen jednou, ale to už byl opravdu extrém.
Koupím pneu široké 215 nebo 205 a bude to bezva.
PS: Na fotkách si moc nevšímejte toho bordelu kolem, jsem tam v nájmu.
K2
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00688_resize.jpg
K těm Al kolům,
dlouho my to leželo v hlavě a nakonec jsem si uvědomil, že na zadních kolech jsem měl širší pneumatiky- 245mm a na předku- 225. Tak jsem vzal 225a namontoval na zadek. Bohužel na zkoušku jen jedno, protože mi ty pí.. v pneuservisu na pravém zadním kole neočistili ten náboj kolem středové díry disku a dorvali to pneumatickou dotahovačkou, soudě podle strhaných šroubů. Už se na ně chystám !!!

No, ale kolo tam vešlo, schválně jsem s autem zkoušel zkřížení do maxima, projel jsem to i z jedním kolem. Musím napsat že sy to škrtlo jen jednou, ale to už byl opravdu extrém.
Koupím pneu široké 215 nebo 205 a bude to bezva.

PS: Na fotkách si moc nevšímejte toho bordelu kolem, jsem tam v nájmu.
K2
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00688_resize.jpg
Další foto :
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00664_resize.jpg
http://www.ukazto.com/?img=3_2007_06_06 ... 00x585.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00677_resize.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00683_resize.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00685_resize.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00686_resize.jpg
...s tou M5 Touring.. to je
Zdar K2
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00664_resize.jpg
http://www.ukazto.com/?img=3_2007_06_06 ... 00x585.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00677_resize.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00683_resize.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00685_resize.jpg
http://www.ukazto.com/?img=Dsc00686_resize.jpg
...s tou M5 Touring.. to je

Zdar K2
Už od pátku přemýšlím jestli se na ně nevykašlat a raději je vyměnit za Al. kola 16" origo bmw? Nevím
Jde o to , že to není žádný rychlík a jediné plus iX-ka je pohodlí a přívětivost. Mám strach že bych musel určitě hodně slevit na komfortu.
Jinak taková zajímavost:
Když jsem nasadil to jedno kolo (17") , tak jsem se pomalu rozjel a ta kontrolka pohonu se rozblikala jak vánoční stromek, po chvíli kontrolka svítila stále. Po montáži původního kola vše OK.
Ten systém pohonu 4x4 vypadá jednoduše, ale on je skutečně vymakaný, že rozpoznal větší kolo !
Zdar K2

Jde o to , že to není žádný rychlík a jediné plus iX-ka je pohodlí a přívětivost. Mám strach že bych musel určitě hodně slevit na komfortu.
Jinak taková zajímavost:
Když jsem nasadil to jedno kolo (17") , tak jsem se pomalu rozjel a ta kontrolka pohonu se rozblikala jak vánoční stromek, po chvíli kontrolka svítila stále. Po montáži původního kola vše OK.

Ten systém pohonu 4x4 vypadá jednoduše, ale on je skutečně vymakaný, že rozpoznal větší kolo !
Zdar K2