S předchozím autem jsem tankoval V-power, četl jsem o tom samou chválu, tak jsem to prostě bral.
Teď jsem konečně koupil vysněnou E34, 525i r.v. 94, má nalítáno 262 tis. Asi už ze zvyku bych pokračoval v tankování V-poweru, ale zase jsem si někde přečetl, že bych tím dokonce motoru s tolika km mohl spíš přihoršit. Jak se na to díváte???
525i E34 - benál
-
Demostenes
- Registrovaný
- Příspěvky: 1498
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
-
skodik
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 27.07.2007 00:00
čím novější(technologie) motor tím větší nároky na kvalitu benzínu,někde sem dokonce četl ,že např.motory FSI jsou pro stř.evropu seškrceny protože zde nekoupíš dostatečně kvalitní benzín.Jinak kvalita benzínu je velmi důležitá pro hoření směsi atd.prostě není to jen ,,benzín" tak jako není benzín jako benzín
-
mufman
- Registrovaný
- Příspěvky: 537
- Registrován: sob 11.02.2006 01:00
- Bydliště: Třebíč
Myslím, že tazatel se ptal na něco trochu jinýho. Máš asi na mysli to, že ve V-power jsou aditiva co rozpousti usazeniny v motoru a ze u motoru co ma hodne najeto je tech usazenin hodne a pokud by se vsechny odstranily, mohl by motor zacit delat neplechu(zrat olej atd.). Osobne se v tom tolik nevyznam. Spis teorie. Muj osobni nazor je takovej ze normalnim kvalitnim palivem autu neublizis rozhodne. Ja to resim tak ze se snazim tankovat kvalitnim benzin(napr. shell) a cas od casu tam dam V-power, jen pro pocit 
-
skodik
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 27.07.2007 00:00
-
Clairvoyant
- Registrovaný
- Příspěvky: 91
- Registrován: úte 27.12.2005 01:00
- Klubové ID: 1186
JO, to je presně to, co mě zajímá.. u V-power mi nejde o zvýšení výkonu, podle testů to bylo max o 3koně, ale spíš o ty speciální čistící aditiva. V tomhle podle testů (nějaké speciální komory, tak by ani nemuseli lhát..) byl hodně dobrý - tož dobře to prej čistí, prej to funguje opravdu. Ale nevím, jestli je to vhodné opravdu pro motor s 262 tis. km.mufman píše:Myslím, že tazatel se ptal na něco trochu jinýho. Máš asi na mysli to, že ve V-power jsou aditiva co rozpousti usazeniny v motoru a ze u motoru co ma hodne najeto je tech usazenin hodne a pokud by se vsechny odstranily, mohl by motor zacit delat neplechu(zrat olej atd.)
-
hopiondra
- Registrovaný
- Příspěvky: 452
- Registrován: pát 14.10.2005 00:00
- Klubové ID: 3523
-
k2
- Registrovaný
- Příspěvky: 184
- Registrován: úte 13.03.2007 01:00
- Klubové ID: 1178
-
Checker
- Registrovaný
- Příspěvky: 164
- Registrován: pát 24.02.2006 01:00
- Bydliště: Praha
