Auto jsem koupil včera a po vlastní ose najel asi 500 km. Karosérie vypadá zachovale, sem tam nějaký ten pupínek, prasklé čelní sklo, prostě česká autobazarová klasika. Vozidlo prodával oficiální prodejce Škoda


Výbava:
- lednice mezi př. sedadly
- automatická klima jako v 750iL (funkční)
- tempomat
- velké šíbry
- opěrka ruky na řidičovém sedadle, spolujezdec na lednici
- sítě na opěradlech zad. sedadlech (pes)
- vše v elektrice
- nezávislé topení (funkční)
- audio HIFI origo BMW (repro i na stropě v kufru)
Jízdní dojmy:
1/3 okresky, 2/3 dálnice (jestli se to dá tak nazvat)
Je to jiná kultura cestování než s klasikou. Připadal jsem si jako řidič parníku. Pohodlí a přívětivost, asi bude jinak naladěný podvozek. Motor statečně na dálnici vzdoroval TDíčkařům, ale neměl šanci. Přece jenom ta váha udělala své a navíc pohání předek a rozdělovací převodovku. Ale žádná brzda provozu. Optimum rozjet na 150km/h a pak pohoda. Jinak na silnici proti bývalé 535i je to čajíček,ale už se těším na sníh. Překvapila mně spotřeba i když jsem ho docela honil tak 10l.
Mínusy :
- nefunkční zadní stěrač
- nefunkční otevírání okna kufru
- špatné př. tlumiče (podle dealera Škoda- vůle v řízení

POZOR: nepasujou mi Al kola, které jsem měl na 535i. Vpředu OK, ale vzadu 2cm trčí. Klidně je vyměním za nějaké origo AL pěkné nepoškozené. Asi má iX větší rozchod vzadu.
(Foto kol viz auto prodej, BMW 535i Alpin White (minulý týden)
Zdar K2