Neměl jste někdo takový problém a vyřešil ho
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nemaže!!!
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
může to být taky tohle
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=rozvody
Mě se to povolilo při nárazu, jinak si nedovedu představit, že by s tím předchozí majitel jezdil.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=rozvody
Mě se to povolilo při nárazu, jinak si nedovedu představit, že by s tím předchozí majitel jezdil.
to čerpadlo to musí nasát, žádný zalívání nepotřebuje, a už vůbec ne foukání vzduchu skze měrku oleje a když tak velmi malý tlak ono by totiž nikoho nepotěšilo vytlačený gufero či těsnění.
vyndat čidlo či záslepku na hlavním mazacím kanále a nasadit měřák a nastartovat, pokud to nebude během pár sec tlakovat, tak kontrola sacího koše, pumpy a taky všech O-kroužků ve vedení, nezapomenout také na přetlakový ventil v čerpadle který může být zaseklý v otevřené poloze a tudíž vše co čerpadlo nasaje vypustí zase zpět do vany, zaseklý ventil je dost často po šlehnutí do vany ať už netěsností kolem kroužků (velmi špatný motor) a nebo skrze odvětrání klikové skříně (často u turbo motorů)a nebo také při foukání vzduchu skrze měrku do klikové skříně.
vyndat čidlo či záslepku na hlavním mazacím kanále a nasadit měřák a nastartovat, pokud to nebude během pár sec tlakovat, tak kontrola sacího koše, pumpy a taky všech O-kroužků ve vedení, nezapomenout také na přetlakový ventil v čerpadle který může být zaseklý v otevřené poloze a tudíž vše co čerpadlo nasaje vypustí zase zpět do vany, zaseklý ventil je dost často po šlehnutí do vany ať už netěsností kolem kroužků (velmi špatný motor) a nebo skrze odvětrání klikové skříně (často u turbo motorů)a nebo také při foukání vzduchu skrze měrku do klikové skříně.
-
Paul_von_BMW
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553
Cus, mel jsem 524 e34 a musel jsem vzdy pri vymene remenu udelat takouvou jednoduchou proceduru
(menil jsem i olej + filtr). Otevri viko od olejovyho filtru. Uvidis na dne dve zaklopky. Vezmi si svareci drat na autogen a konec ohni o 90 stupnu tak, aby ten konec mel jen tak 2-3 mm. Strc tenhle drat k ty zaklopce a otoc s nim tak, aby si zaklopku nadzvihnul. V tu chvilku ti nekdo musi zastartovat, ale jen par otacek, protoze to cerpadlo to tam zacne hrozne hrnout! Jde proste o to, ze se ti nemuze samo odvzdusnit cerpadlo, je tam vzduch, ktery brani nasati.
-
Paul_von_BMW
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553
Zalezi kam ten drat strka... Mno a ja bych zase nenechal strkat byt jen prsty mechose z autorizovanyho servisu do myho auta... to mas jedno... standartni postup to neni, to netvrdim, ale zato vim, ze to funguje... koneckoncu muze vyndat taky treba 20 tisic z kapsy, protoze pan "mechos" rekne, ze mel v haji olejovy cerpadlo... znam to, ver mi...Maxiczech píše:To asi nebude běžný postup, že?Chtěl bych vidět mechoše v BMW, jak mi strkají svářecí drát do motoru.
Bych mu urazil řepu..
-
Paul_von_BMW
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553
[quote="psena"][quote="Maxiczech"]To asi nebude běžný postup, že?
Chtěl bych vidět mechoše v BMW, jak mi strkají svářecí drát do motoru.
Bych mu urazil řepu..
[/quote]
No on to nestrka do motoru, ale pouze do olejoveho schranky oil filtru.Ja vim, pro Tebe je vsechno pod haubnou"motor" taky jsem to tak v peti letech vnimal
[/quote]
Chtěl jsem jen podotknout, že svářecí drát asi nebude ten pravý nástroj..
No on to nestrka do motoru, ale pouze do olejoveho schranky oil filtru.Ja vim, pro Tebe je vsechno pod haubnou"motor" taky jsem to tak v peti letech vnimal
Chtěl jsem jen podotknout, že svářecí drát asi nebude ten pravý nástroj..
