Teplota motoru pri popojizdeni???
-
dafson
- Registrovaný
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Janov nad Nisou
ahoj tak dnes sem jel se svou 523i E39 do prace a pri popojizdeni na krizovatkach mi teplota sla z prostredni polohy vis az na druhou bilou carku nastesti sem se dostal pryc a vetrem se motor uchladil zpet na prostred otazka zni zda by sla teplota stale vis nebo kdy vubec ma sepnout visca a jake tam je teplotni rozmezi.a navic kdyz sem dojel do cile tak mi pocitac vyplivl stop oldruckmotor jen pri volnobehu po novem nastartovani vse ok tak nevim termostat??viscospojka??orientacni ceny???poradte prosim!!!jo a to vse pri zaple klima.
-
miloshm
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Klubové ID: 1992
-
dafson
- Registrovaný
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Janov nad Nisou
-
lupo
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: sob 24.12.2005 01:00
na 530d stoji 6500 slovenskych (+- 5500CZK) v piatok som objednaval, mne pre zmenu vydrbalo lozisko a mal som ju stale zapnutu, takze som bol ako nizko letiaci vrtulnik (susedia ma mali radi, hlavne ked som prichadzal domov okolo polnoci
) )
na 530d podla toho skryteho menu zapina visco pri teplote cca 105`
na 530d podla toho skryteho menu zapina visco pri teplote cca 105`
-
guiver
- Registrovaný
- Příspěvky: 26
- Registrován: pon 10.01.2005 01:00
- Bydliště: Budějovicko
-
dafson
- Registrovaný
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Janov nad Nisou
tak sem to nejak zkousel s tema novinama a tu vrtuli zprvu se zdalo ze klade odpor ale nakonec docela lehce sla zastavit akorat sem testoval po ujeti cca 8 km rucicka uprostred ale nemam poneti jestli to stacilo pri tom zahrati nebo jestli bylo jeste ne moc zahrate.jeste zkusim po delsi jizde...rady prijimam dal dekuji
-
Pavel H
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
Ohrej to na stred, pak zastav, drz to dve tri minuty na zvysene otacky tak 2000 ot/min. a musi sepnout. Je to i slyset. Najednou zacne vice hucet, protoze uz se jen neunasi. Noviny jsou klasika a nejjistejsi.dafson píše:tak sem to nejak zkousel s tema novinama a tu vrtuli zprvu se zdalo ze klade odpor ale nakonec docela lehce sla zastavit akorat sem testoval po ujeti cca 8 km rucicka uprostred ale nemam poneti jestli to stacilo pri tom zahrati nebo jestli bylo jeste ne moc zahrate.jeste zkusim po delsi jizde...rady prijimam dal dekuji
-
dafson
- Registrovaný
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Janov nad Nisou
Takze podle posledniho prispevku by to znamenalo ze zrejme visca je v riti jeste radsi znovu prezkousim a jeste je divny ze pred nedavnem sem resil vrtuli klimosky ktera mi sepla a nejvyssi rychlost nehlede na to jestli byla klima zapla nebo vypla kdyz teplota stoupla a hned ji to srazilo do normalu a to mi nefungovali prvni dve rychlosti odpory vymeneni vunguji vsechny rychlosti a od te doby sem neslysel zadny hukot ani jedne z vrtuli divne......jo a jeste chci tady vsem podekovat za to ze jste tak ochotni pomahat a radit jste super!!!!!!!
!
!
