Táta je na starém TDS taky měnil za "obyčejné", ale musel tam dávat vymezovací podložky, obyč tlumiče byli kratší. Jinak někde existuje i "repair" sada, alespoň na E34.de to popisují.
Rejchy píše:Je možné,aby zadní tlumič pérovaní pro verzi s nivem stál 15 tis.kč?
a proč je měníš ?
Já je ještě neměním,ale zdá se mi,že když přejedu kanál,někdy tak divně odskočí zadek auta.Zatím nikde netečou,ale zjištoval jsem si to do předu,abych věděl co mě čeká.Auto jsem dovezl z Německa a je mi jasné jak bude ten podvozek do půl roku vypadat na našich silnicích
Rejchy píše:Je možné,aby zadní tlumič pérovaní pro verzi s nivem stál 15 tis.kč?
a proč je měníš ?
Já je ještě neměním,ale zdá se mi,že když přejedu kanál,někdy tak divně odskočí zadek auta.Zatím nikde netečou,ale zjištoval jsem si to do předu,abych věděl co mě čeká.Auto jsem dovezl z Německa a je mi jasné jak bude ten podvozek do půl roku vypadat na našich silnicích
v tom případě není závada v tlumičích ale v tlakový koulích které jsou popojeny s tlumiči tlakovou hadicí
Já je ještě neměním,ale zdá se mi,že když přejedu kanál,někdy tak divně odskočí zadek auta.Zatím nikde netečou,ale zjištoval jsem si to do předu,abych věděl co mě čeká.Auto jsem dovezl z Německa a je mi jasné jak bude ten podvozek do půl roku vypadat na našich silnicích
v tom případě není závada v tlumičích ale v tlakový koulích které jsou popojeny s tlumiči tlakovou hadicí
Myslíš určitě měchy Nivo tlumiče většinou přežijou auto. To spíš odejde měch nebo nějaká hadice. Mám taky nivo a příjde mi, že zadek je dost tvrdej, ale tak to má asi být. Zkoušel jsem si i zajet na test tlumičů a všechno v pořádku.
Pokud těm koulím říkáš měchy tak měchy. Je to želená koule v ní je gumová membrána a za ní je natlakován dusík a proti tomuto dusíku ty zadní tlumiče vlastně pérují. Ta gumová membrána časem praskne, dusík se ztratí a tlakový olej vyplní celou tu kouli a protože kapalina není stlačitelná tak zadek ztvrdne a je z toho taková "koza"
"koza" to ještě není,ale když zadek auta propružím,tak je vidět že se ještě chvilku houpe ( jako když jsou tlumiče k.o.).Jinak když zadek naložím,a potom nastartuju,nivo normálně funguje.
Rejchy píše:"koza" to ještě není,ale když zadek auta propružím,tak je vidět že se ještě chvilku houpe ( jako když jsou tlumiče k.o.).Jinak když zadek naložím,a potom nastartuju,nivo normálně funguje.
..
hele .. dotaz .. kdyz auto nalozite, zvedne se do uplne puvodni vysky? nebo zustava treba kousek nize ...
dik
petr
zvedne se do původní ... alespon tak nám fungovala e34
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:
zvedne se do původní ... alespon tak nám fungovala e34
musim to nekdy zkusit zmerit .... zda se mi, ze zustava kousicek nize ...
a jeste se musim podivat, kolik dozadu vubec muzu nalozit ...
.. pri normalnim nakladu - na dovolenou to asi bylo ok ...
jednou jsme vezl cement (400kg), jednou asi 1000l mulcovaci kury a myslim, ze to bylo nize ...
petr