Huska píše:Karl píše:jasné Dobrý Postreh Je tam čistá Voda. Vymením za nemrzku a uvidím Bubluny Nejdú žiadne !!!
vyhozené lowe jak píše milo ... hledej chybu jinde ... voda se ti samozřejmě ztrácí když jsi po XX km musel dolívat ... zřejmě jde do výfuku
Ta voda se klidně mohla ztratit tím, jak ovzdušňoval a lítala ven pára... já si furt myslím že je nějak načaté těsnění pod hlavou a prostě si to foukne... Klidně jen když je to teplé... když sem měl kdysi golfa, měl sem tam čistou vodu míso chladičky... pak sem to prodával, přišel kupce a na teplym motoru povolil víčko expanzky. Najednou z toho začala cákat voda... já na to čuměl jako tele a on taky. Rozloučily jsme se s tím, že je v prdeli hlava. Pak mi to nedalo a dal sem tak origo chladičku. No a problémy ustaly... mohl sem klidně i jezdit bez víčka a nic se nedělo... takže já osobně kdyby mi BMW dělalo problémy jako Karlovi, koupil bych do toho chladičku s destilkou v poměru tak trochu víc chladičky ku vodě a viděl bych. Kdyby to i pak blblo, chladičku můžeš výpušťákama vylít a nepřijdeš o ní!! Ale testovat něco s něčím, na co to vůbec není stavěné... to je o ničem....
a Karlosi... jak už sem ti psal... mrkni do expanzky... a hlavně na přepad chladiče do expanzky!!! Když natůruješ motor, teče z toho přepadu do expanzky voda???? Musí téct aspoň trošičku! A když je motor ovzdušněn tak musí téct bez bublinek! Mrkni na to i když je motor zahřátý. U jednoho auta z toho neteklo nic - byl ucpanej - vytlačilo to vodu z chladiče - motor se přehříval - prdla hlava - nápodobný případ.... Nakonec sem tu hadičku musel sundat a na chladiči ten bordel proštouchnout drátem... a jestli jsi do chladicího systému lil nějaký odkameňovací sráče, tak je tahle závada celkem dost reálně možná!!! Takže měním priority - tohle bych udělal ještě před koupí chladičky...
